polecenie zaplaty

Data: 2013-03-18 14:02:50
Autor: mierzvoj
polecenie zaplaty
witam czy jest jakis bank, w ktorego placowce moge ustanowic polecenia zaplaty dla: orange, upc i energii?
pozdro

Data: 2013-03-18 07:09:10
Autor: Kris
polecenie zaplaty
W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 15:02:50 UTC+1 użytkownik mierzvoj napisał:
witam czy jest jakis bank, w ktorego placowce moge ustanowic polecenia zaplaty dla: orange, upc i energii?
Polecenie zapłaty nie ustanawiasz w banku tylko u usługodawców
Czyli masz konto w banku który obsługuje poilecenia zapłaty(chyba już wszystkie banki + większość skoków) i w orange, upc i energi skłądasz odpowiednie formularze(można wysłać poczta) że maja sciągac nalezności za faktury poprzez PZ

Data: 2013-03-18 14:29:06
Autor: mierzvoj
polecenie zaplaty

orange, upc i energii?
Polecenie zaplaty nie ustanawiasz w banku tylko u uslugodawców...

no zasadniczo wiem, ale moze jakis bank wykona ten etap za mnie...pozdro

Data: 2013-03-18 16:34:11
Autor: Kamil Jońca
polecenie zaplaty
mierzvoj <mierzvojt@gazeta.pl> writes:

orange, upc i energii?
Polecenie zaplaty nie ustanawiasz w banku tylko u uslugodawców...

no zasadniczo wiem, ale moze jakis bank wykona ten etap za mnie...pozdro
Po pierwsze: Twój przedpiśca napisał nie do końca prawdę. (Ja
np. robiłem tak, ze odrębnie zostawiałem w banku odcinek dla banku, a
odrębnie u usługodawcy).

Po drugie: do niedawna tak robił alior. Mam wrażenie, że w multi się
dawało to zrobić z systemu transakcyjnego wręcz, ale teraz dostaję:

-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -start-- -- -- -- -- -- ->8-- -
Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna.
Prosimy spróbować ponownie.
Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi
Telefonicznej...
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -end-- -- -- -- -- -- -- ->8-- -
Więc nie sprawdzę. Chyba również dawało się w Citi.

KJ

Hoare's Law of Large Problems:
Inside every large problem is a small problem struggling to get out.

Data: 2013-03-18 13:00:10
Autor: Kris
polecenie zaplaty
W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 16:34:11 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

Po pierwsze: Twój przedpiśca napisał nie do końca prawdę.
W którym miejscu?
(Ja

np. robiłem tak, ze odrębnie zostawiałem w banku odcinek dla banku, a

odrębnie u usługodawcy).

A w jakim celu to dublowałeś
Przecież wystarczy przesłać usługodawcy- po co jeszcze biegać do banku?

Data: 2013-03-18 21:04:40
Autor: Kamil Jońca
polecenie zaplaty
Kris <kszysztofc@gmail.com> writes:

[...]

A po c...o usługodawca (pracownik usługodawcy) ma znać mój "bankowy" podpis?
KJ

A plethora of individuals with expertise in culinary techniques contaminate
the potable concoction produced by steeping certain edible nutriments.

Data: 2013-03-19 00:48:34
Autor: Kris
polecenie zaplaty
W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 21:04:40 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
A po c...o usługodawca (pracownik usługodawcy) ma znać mój "bankowy" podpis?

Tak myślałem. Paranoja;)
Kasjerka w markecie tez ma Twój pełny nr karty na paragonie, date wazności może podejrzeć cvv również.
Strach płacic kartą więc;)

polecenie zaplaty