polecicie jakas opone terenowa z grubym bierznikiem?

Data: 2013-01-07 13:44:07
Autor: walker
polecicie jakas opone terenowa z grubym bierznikiem?
Witam,
Polecicie jakas opone terenowa z grubym bierznikiem?

pzdr,
w.

Data: 2013-01-07 05:33:56
Autor: rmikke
polecicie jakas opone terenowa z grubym bierznikiem?
W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2013 13:44:07 UTC+1 użytkownik walker napisał:
Witam,

Polecicie jakas opone terenowa z grubym bierznikiem?

Michelin Multibib.

Data: 2013-01-07 15:30:22
Autor: walker
polecicie jakas opone terenowa z grubym bierznikiem?
On 01/07/2013 02:33 PM, rmikke wrote:
Michelin Multibib.

jesli pisze na grupy rowery, to oczywiscie chodzi mi o opone rowerowa

Data: 2013-01-07 07:31:32
Autor: rmikke
W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2013 15:30:22 UTC+1 użytkownik walker napisał:
On 01/07/2013 02:33 PM, rmikke wrote:

> Michelin Multibib.

jesli pisze na grupy rowery, to oczywiscie chodzi mi o opone rowerowa

To oczywiste, nie polecałbym Ci opony, która nie nadaje się do roweru..

Ta się jak najbardziej nadaje: http://u.42.pl/2JsZ

Data: 2013-01-07 15:21:49
Autor: szaman (Baker)
polecicie jakas opone terenowa z grubym bierznikiem?
On 01/07/2013 01:44 PM, walker wrote::
Witam,
Polecicie jakas opone terenowa z grubym bierznikiem?

Średnica? 26? 28? 29? Na jaki teren.

--
pozdrawiam,
Bartek "Baker" Piekaruś

Data: 2013-01-07 15:27:45
Autor: walker
On 01/07/2013 03:21 PM, szaman (Baker) wrote:
On 01/07/2013 01:44 PM, walker wrote::
Witam,
Polecicie jakas opone terenowa z grubym bierznikiem?

Średnica? 26? 28? 29? Na jaki teren.

26, teren rozny (ubita ziemia, kamienie, troche piachu)

Data: 2013-01-07 08:39:56
Autor: rmikke
W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2013 15:27:45 UTC+1 użytkownik walker napisał:

> Średnica? 26? 28? 29? Na jaki teren.

26, teren rozny (ubita ziemia, kamienie, troche piachu)

O, teraz mozna rozmawiać poważniej.

Jak piachu tylko trochę, to nie przesadzałbym z grubym bieżnikiem.

Po ubitej ziemi można jeździć w zasadzie czymkolwiek, a opony na kamienie
to często wręcz slicki (np. Michelina cośtam Rock). Taki np. Bontrager XR0
http://u.42.pl/2Jt0 powinien Ci przypasować.

Data: 2013-01-08 00:02:37
Autor: RAM
polecicie jakas opone terenowa z grubym bierznikiem?

Uzytkownik "walker" <mail.not.exist@gmail.com> napisal w wiadomosci news:kcefun$1ap$1news.vectranet.pl...
Witam,
Polecicie jakas opone terenowa z grubym bierznikiem?

pzdr,
w.

Nie chcialbym krytykowac, ale nie lepiej brzmi: bieznik?
pzdr

Data: 2013-01-07 23:15:42
Autor: blount
On Tuesday, January 8, 2013 12:02:37 AM UTC+1, RAM wrote:
Nie chcialbym krytykowac, ale nie lepiej brzmi: bieznik?

Nie, to powinno brzmieć: bieżnik.

Pozdr,

Data: 2013-01-08 23:21:50
Autor: RAM

Użytkownik "blount" <jacktheripper1980@gmail.com> napisał w wiadomości news:f494aee8-419c-421f-bc8c-ddb7191237begooglegroups.com...
On Tuesday, January 8, 2013 12:02:37 AM UTC+1, RAM wrote:
Nie chcialbym krytykowac, ale nie lepiej brzmi: bieznik?

Nie, to powinno brzmieć: bieżnik.

Pozdr,

Pszelpasam. Tak mi siem zasepleniło.
:-)

Data: 2013-01-08 09:21:00
Autor: Jacek
polecicie jakas opone terenowa z grubym bierznikiem?
W dniu 2013-01-07 13:44, walker pisze:
Witam,
Polecicie jakas opone terenowa z grubym bierznikiem?

pzdr,
w.
Bieżnik od biegać!
Bierznik by było może od brać-bierze czyli inaczej mówiąc łapownik, a w świetle tego, co mówią w TV to trza uważać na branie (i na dawanie też).
Jacek

Data: 2013-01-09 11:55:57
Autor: Rowerex
On 8 Sty, 09:21, Jacek <spaam...@o2.pl> wrote:
W dniu 2013-01-07 13:44, walker pisze:> Witam,
> Polecicie jakas opone terenowa z grubym bierznikiem?

> pzdr,
> w.

Bieżnik od biegać!

Tak przy okazji "od biegając" od tematu - na pewnej stronie dotyczącej
języka polskiego znalazłem coś na co nigdy nie zwróciłem uwagi, otóż
czemu to słowo "odchudzać" ma oznaczać "stawanie się chudszym"?

Jeśli coś się "odmraża" (np. zamrożone mięso), to znaczy że to coś
staje się cieplejsze, jeśli coś się "odwadnia" (glebę, ciało), to
znaczy że to coś traci wodę... No więc jaki się staje człowiek który
się  "odchudza"? :-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2013-01-09 22:57:05
Autor: Coaster
Rowerex wrote:
[...]

Nie ma tak latwo - odmrozic to sobie mozna np. uszy.
Mieso sie _rozmraza_. ;-)

jeśli coś się "odwadnia" (glebę, ciało), to
znaczy że to coś traci wodę... No więc jaki się staje człowiek który
się  "odchudza"? :-)

Polska trudna jezyka:
http://sjp.pwn.pl/slownik/2492621/od-
;-)

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Data: 2013-01-10 07:42:04
Autor: arturb
On 2013-01-09 20:55, Rowerex wrote:
No więc jaki się staje człowiek który
się  "odchudza"? :-)

chudniejszy.

Data: 2013-01-10 09:18:54
Autor: Jacek
W dniu 2013-01-09 20:55, Rowerex pisze:
[...]

Do tego dodajmy podwójne przeczenia typu:
"nie mam nic do roboty", "nic się nie stało" itp.
Każdy obcokrajowiec się dziwi, jak się można takim językiem posługiwać.
Albo:
mówi się "ubieram się"
ale "ubieram spodnie" już jest błędne.
Jacek

Data: 2013-01-10 00:40:58
Autor: rmikke
[OT]Re: polecicie jakas opone terenowa z grubym bierznikiem?
W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 09:18:54 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

Albo:

mówi się "ubieram się"
ale "ubieram spodnie" już jest błędne.

To akurat w każdym języku, o jakim mam jako-takie pojęcie,
są różne zwroty. Spróbuj np. powiedzieć Anglikowi "I dress up trousers" i patrz na reakcję...

Chyba się staczamy w offtopa...

Data: 2013-01-10 09:51:19
Autor: Jacek
W dniu 2013-01-10 09:40, rmikke pisze:

Chyba się staczamy w offtopa...
No właśnie, ale śnieg teraz i jeździć nie ma jak.
Ale i tak się cieszę, że ta grupa żyje i to nawet zimą.
Jacek

Data: 2013-01-10 03:54:57
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 09:51:19 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
W dniu 2013-01-10 09:40, rmikke pisze:

> Chyba siďż˝ staczamy w offtopa...

No w�a�nie, ale �nieg teraz i je�dzi� nie ma jak.
Ale i tak si� ciesz�, �e ta grupa �yje i to nawet zim�.

Ależ wodzu, co wódz...

Dziś rano przyjechałem rowerem do roboty. Zaliczyłem śnieżek pod domem
i mzawkę dwa kilometry dalej i do końca. Ale daleko temu było do poziomu
niejezdności, zapowiadanego przez ICM.

Data: 2013-01-10 11:07:50
Autor: coaster
W dniu 2013-01-10 09:51, Jacek pisze:
W dniu 2013-01-10 09:40, rmikke pisze:

Chyba się staczamy w offtopa...
No właśnie, ale śnieg teraz i jeździć nie ma jak.

Jak nie ma jak, jak jest... ;-)

Data: 2013-01-10 08:47:26
Autor: Rowerex
On 10 Sty, 09:18, Jacek <spaam...@o2.pl> wrote:

[...]

Śledź na żywo ;-)

Pozdr-
-Rowerex

polecicie jakas opone terenowa z grubym bierznikiem?