polecicie jakas opone terenowa z grubym bierznikiem?

Data: 2013-01-07 05:33:56
Autor: rmikke
polecicie jakas opone terenowa z grubym bierznikiem?
W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2013 13:44:07 UTC+1 użytkownik walker napisał:
Witam,

Polecicie jakas opone terenowa z grubym bierznikiem?

Michelin Multibib.

Data: 2013-01-07 15:30:22
Autor: walker
polecicie jakas opone terenowa z grubym bierznikiem?
On 01/07/2013 02:33 PM, rmikke wrote:
Michelin Multibib.

jesli pisze na grupy rowery, to oczywiscie chodzi mi o opone rowerowa

Data: 2013-01-07 07:31:32
Autor: rmikke
W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2013 15:30:22 UTC+1 użytkownik walker napisał:
On 01/07/2013 02:33 PM, rmikke wrote:

> Michelin Multibib.

jesli pisze na grupy rowery, to oczywiscie chodzi mi o opone rowerowa

To oczywiste, nie polecałbym Ci opony, która nie nadaje się do roweru..

Ta się jak najbardziej nadaje: http://u.42.pl/2JsZ

polecicie jakas opone terenowa z grubym bierznikiem?