polerka i konserwacja przed zima - co kupic... bylo... setki...

Data: 2009-09-30 14:15:20
Autor: WIHEDCNF
polerka i konserwacja przed zima - co kupic... bylo... setki...

Użytkownik "Bartek"

czytam sobie co tu bylo uż pisane, ale... mam metlik,

to nie ma znaczenia

polecam pastę do polerowania Farecla

Data: 2009-09-30 14:58:21
Autor: Paweł W.

Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomości news:h9vi5s$tm0$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Bartek"

czytam sobie co tu bylo uż pisane, ale... mam metlik,

to nie ma znaczenia

polecam pastę do polerowania Farecla

Niesamowite. Podaj jeszcze granulację tej Farecli, którą polecasz Panie "fahofcu".

p.

Data: 2009-09-30 15:53:17
Autor: WIHEDCNF
polerka i konserwacja przed zima - co kupic... bylo... setki...

Użytkownik "Paweł W."

czytam sobie co tu bylo uż pisane, ale... mam metlik,

to nie ma znaczenia

polecam pastę do polerowania Farecla

Niesamowite. Podaj jeszcze granulację tej Farecli, którą polecasz Panie "fahofcu".

Dziękuję kolego za dyskusję, widzimy się ostatni raz KF

Data: 2009-09-30 18:36:09
Autor: Seba
Dnia Wed, 30 Sep 2009 15:53:17 +0200, WIHEDCNF napisał(a):

Niesamowite. Podaj jeszcze granulację tej Farecli, którą polecasz Panie "fahofcu".

Dziękuję kolego za dyskusję, widzimy się ostatni raz KF

Przecież dobrze Ci napisał. Nie do końca wiesz o czym piszesz, to może
najpierw doczytaj, a dopiero potem wydawaj 'wyroki'/rady.

PS. http://www.farecla.pl/au_automotive.php

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2009-09-30 23:15:39
Autor: WIHEDCNF
polerka i konserwacja przed zima - co kupic... bylo... setki...

Użytkownik "Seba"

[...]

Co mi dobrze napisał?, że jestem "fahofcem"?, ja naprawdę nikogo nie zmuszam do stosowania moich rad, czy wskazówek. Może mam jeszcze podać, jakimi ruchami polerować nadwozie? Z doświadczenia wiem, że zastosowanie produktu , który polecam daje o niebo lepsze rezultaty niż babranie się pastą Tempo - tylko to chcę przekazać w mioch wypowiedziach i nie specjalnie zależy mi na byciu "fahofcem". Być może nie do końca wiem o czym piszę, bo przecież nie zjadłem wszystkich rozumów, tyle, że wystarczy napisać, że nie zgadzasz się z moją opinią bo...farecla jest do dupy(tu uzasadnienie) i sprawa załatwiona.

Pozdrawiam

Data: 2009-10-01 08:02:00
Autor: Seba
Dnia Wed, 30 Sep 2009 23:15:39 +0200, WIHEDCNF napisał(a):

PS. http://www.farecla.pl/au_automotive.php

Z doświadczenia wiem, że zastosowanie produktu , który polecam

Dalej nie rozumiesz. Nie poleciłeś produktu a firmę. Ot taka mała
różnica.

Dla mnie EOT, szkoda naszego czasu.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2009-10-01 11:03:20
Autor: WIHEDCNF
[...]

Nie wiem jaki jest stan lakieru w samochodzie Bartka, głębokość rys itd. dlatego nie zaryzykuję stwierdzenia "użyj G3", bo może się okazać, że wystarczy G10 i niepotrzebnie "zjedzie" zbyt wiele lakieru.
Poleciłem producenta - resztę niech zainteresowany dobierze do swoich potrzeb.  Czy to wyjaśnienie jest dla kolegi sensowne?

Data: 2009-10-01 11:35:45
Autor: Paweł W.
[...]

O widzę, że Pan FACHOWIEC na stronę producenta zajżał :-)

p.

Data: 2009-10-01 08:08:40
Autor: spammtrapp
WIHEDCNF pisze:
[...]

I jak dlugo juz tak polerujesz swoje autko? Wiesz ze to pasta scierna a nie wosk? Wiesz ze za kazdym uzyciem zdzierasz warstwe lakieru?

Data: 2009-10-01 10:47:59
Autor: Wycior
polerka i konserwacja przed zima - co kupic... bylo... setki...
to pasta scierna a nie wosk? Wiesz ze za kazdym uzyciem zdzierasz warstwe lakieru?

To tak jak tempo. Wycieranie mini rys niesięgających warstw podkładowych w lakierze ma się IMHO nijak w stosunku do zimy

--
Pzdr., Wycior

Data: 2009-10-01 10:56:14
Autor: WIHEDCNF
polerka i konserwacja przed zima - co kupic... bylo... setki...

Użytkownik "spammtrapp"

I jak dlugo juz tak polerujesz swoje autko? Wiesz ze to pasta scierna a nie wosk? Wiesz ze za kazdym uzyciem zdzierasz warstwe lakieru?

Proponuję zapoznać się z tematem tego wątku - czyż nie o polerowanie nadwozia chodziło Bartkowi? Napisał, że poprzednio MECHANICZNIE polerował kolega pastą TEMPO - pomijam już ryzyko takiego polerowania i jego wpływ na lakier( możliwość powierzchniowego przegrzania lakieru) to pasta Tempo również ma właściwości ścierne.
Napisałem jaki produkt, a raczej jakiego producenta polecam, mam nadzieję, że Bartek jest na tyle kumaty, że potrafi doczytać na stronie Farecla, która z past będzie dla niego najodpowiedniejsza, więc nie róbcie i z niego i ze mnie debili.

Data: 2009-10-01 11:29:59
Autor: Paweł W.
polerka i konserwacja przed zima - co kupic... bylo... setki...

Proponuję zapoznać się z tematem tego wątku - czyż nie o polerowanie
nadwozia chodziło Bartkowi?

A może podwozia? ;-)

róbcie i z niego i ze mnie debili.

Przecież nie robimy ;-)

p.

Data: 2009-10-01 12:37:55
Autor: Bartek
polerka i konserwacja przed zima - co kupic... bylo... setki...
Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomości news:ha1qsh$ru4$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "spammtrapp"

[...]

zgadza się wszystko. akurat poprzednio polerowany był golf II, i przyznac trzeba że oczywiscie metoda polerki tempo  mechaniczna polerka jest nieco inna niż dobrej jakosci polerowanie pasta do tego typu polerki przeznaczona. tak czy inaczej efekt byl zaskakujacy, z tad moje pytanie, czego szukać, bo skoro można to zrobić lepiej produktem do tego celu przeznaczonym, to czemu tak nie zrobić?

[...]

doczytał, sprawdził, teraz się zastanawia kiedy, gdzie kupić, i czy sie w to bawić w takim stopniu. czy może przeleciec to jakims innym mleczkiem czyszczacym, typu prestone itp... zobaczymy.

dzięki.

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

Data: 2009-10-01 15:03:57
Autor: Paweł W.
polerka i konserwacja przed zima - co kupic... bylo... setki...

Dziękuję kolego za dyskusję, widzimy się ostatni raz KF

No to jestesm w tzw. "czarnej dupie". I co ja biedny mam teraz zrobić?

p.

Data: 2009-10-01 21:34:08
Autor: Vull
Pawe? W. wrote:

Dziękuję kolego za dyskusję, widzimy się ostatni raz KF

No to jestesm w tzw. "czarnej dupie". I co ja biedny mam teraz zrobić?

możesz nauczyć się odróżniać motocykle od samochodów, możesz chodzić do salonu z miernikiem, choć to niepotrzebne bo widzisz bez miernika

Data: 2009-10-01 21:45:52
Autor: Paweł W.
polerka i konserwacja przed zima - co kupic... bylo... setki...

możesz nauczyć się odróżniać motocykle od samochodów

Od wypadku, który miałem 20 lat temu nawet nie próbuje odróżniać i swojemu synowi też nie pozwolę motorem jeździć.

 od samochodów, możesz chodzić do
 salonu z miernikiem.

Nie potrzebuje miernika.

 choć to niepotrzebne bo widzisz bez miernika

Widzę. Jakieś skrzywinie zawodowe, ale wiesz skrzywinie zawodowe jakieś pewnie mam, dopiero 25 lat w zawodzie i jakoś zwracam uwagę na lakier. Nie wiem może lakiem jeszcze jestem.

p.

Data: 2009-09-30 16:07:54
Autor: Hants
"WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> wrote in message news:h9vi5s$tm0$1mx1.internetia.pl...

polecam pastę do polerowania Farecla

Nie pamietam juz za dobrze, ale do metalikow to chyba nie bardzo dobry pomysl. Lepszy byłby T-cut

polerka i konserwacja przed zima - co kupic... bylo... setki...