polerowanie reflektor贸w. Czy to ma sens ?

Data: 2010-03-21 19:33:00
Autor: AW
polerowanie reflektor贸w. Czy to ma sens ?
Witam
Ostatnio natkn膮艂em si臋 na stron臋:
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=583&postdays=0&postorder=asc&start=0
i artyku艂 z powy偶szego linka.
I tak mnie nasz艂o ze mo偶e bym sobie te偶 wypolerowa艂 reflektory.
Mam "szyb臋" z poliw臋glanu i ju偶 jest troch臋 zniszczona.
Bawili艣cie si臋 w co艣 takiego czy mo偶e lepiej ( czego ch臋tnie unikn臋 ) wymieni膰 reflektory?
Dzi臋ki za wszelkie info.
pozdrawiam.

--
1340014

Data: 2010-03-21 20:06:35
Autor: Mumin
AW pisze:
[...]

Ja osobi艣cie nie robi艂em, ale na forum Mistumaniaki par臋 os贸b polerowa艂o   i rezultaty s膮 bardzo dobre. Tak膮 us艂ug臋 艣wiadczy te偶 znajomy blacharz. M贸wi, 偶e zaczynaj膮 zwraca膰 uwag臋 na przegl膮dach czy te klosze nie s膮 zbyt matowe i sporo os贸b u niego w艂a艣nie polerowa艂o (m贸wi艂 o Lagunach konkretnie). Tylko trzeba to jako艣 zabezpieczy膰 podobno bo bez tego po paru dniach mat powr贸ci, a reflektor ju偶 wtedy nie do uratowania.

--
Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2010-03-21 20:45:10
Autor: AW
W dniu 2010-03-21 20:06, Mumin pisze:
Tylko trzeba to jako艣 zabezpieczy膰 podobno bo bez tego po
paru dniach mat powr贸ci, a reflektor ju偶 wtedy nie do uratowania.

No w艂a艣nie tego chcia艂bym unikn膮膰. Moje auto to Bora. Na forum.vwgolf.pl znalaz艂em te偶 takie opisy , ale nie wiem czy podj膮艂 bym si臋 tego sam .:)

--
1340014

Data: 2010-03-21 23:24:52
Autor: Mase艂
On 2010-03-21 20:45, AW wrote:
[...]

Polerowalem sam - starczylo na 2 lata. A czy na przegladach sie czepiaja
- to nie wiem, moj diagnista przyczepil sie raz, pozniej polerowanie i
dopiero przyczepil sie po dwoch latach, ale wtedy wymienilem reflektory.
Tyle, ze ja wybieram takiego diagnoste, ktory slynie z "upierdliwosci".
Wole dostac po przegladzie liste rzeczy "to do" niz jezdzic autem
"sprawnym inaczej".

Pozdro

Mase艂

polerowanie reflektor贸w. Czy to ma sens ?