[ONET] policja kupuje 600 mercedesĂłw

Data: 2011-09-05 07:13:16
Autor: ArekM
[ONET] policja kupuje 600 mercedesĂłw

Będzie jeszcze więcej kontroli w jeszcze głupszych miejscach
i będą jeszcze więcej kasy łoić.

Musza jakoś budżetowac naprawe rdzewiejącej blacharki w tych mercach ;)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2011-09-05 09:46:41
Autor: mister
[ONET] policja kupuje 600 mercedesów
W dniu 2011-09-05 07:13, ArekM pisze:
Musza jakoś budżetowac naprawe rdzewiejącej blacharki w tych mercach ;)

pokaz mi, innego niz mercedes, producenta samochodow dostawczych ktory daje 12 lat gwarancji na perforacje blachy.

Data: 2011-09-05 09:51:21
Autor: Karolek
W dniu 2011-09-05 09:46, mister pisze:
[...]

Znaczy, ze gwarantuja dziury w okresie do 12 lat? ;>

--
Karolek

Data: 2011-09-05 10:05:27
Autor: news-gazeta
[...]

Firmowy sprinter 515.  - 2007r produkcji. Pękła szyba z przodu.
Na wymianie mercedes nie daje gwarancji na wymiane szyby, ze wzgledu na strasznie skorodowane nadwozie,
w miejscach gdzie szyba styka sie z blacha.

Mercedes nie uznaje reklamacja na blacharke, ze wzgledu na fakt, ze nikt wczesniej
nie powiadomil ze cos sie zaczyna dziac. Powiadamialismy, tylko ze na punktowe wykwity rdzy nad szyba, stwierdzili ze to od kamieni i nie podlega gwarancji. Nie sposób zobaczyć co się dzieje pod uszczelką szyby, na rantach.
Gowno nie mercedes, jak dla mnie porazka te samochody. Zreszta o ich silnikach tez mozna poczytac wiele.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-09-05 14:11:01
Autor: mister
W dniu 2011-09-05 10:05, news-gazeta pisze:
[...]

albo wyssales ta historie z palca, ale po prostu zmien ASO na inne.
u nas pojawily sie objawy korozji w jedynym egzemplarzu, tuz przy prowadnicach od drzwi przesuwnych. zeby to usunac trzeba bylo demontowac zabudowe ktora jest wewnatrz a byla zakladana przez zewnetrzna firme. za calosc zaplacilo ASO a korozja zostala usunieta.
co jak co, ale o serwisie MB zlego slowa powiedziec nie moge. przerabialem juz troche dostawczakow, fiaty, fordy, citroeny, reanult i zawsze byly jakies przeboje. nie mowie, ze sprintery sa idealne, ale wala pod kazdym wzgledem wczesniej wymienone na leb. crafter, poniewaz to ta sama konstrukcja moze sie z nim rownac, ale ostatecznie przegrywa ze wzgledu na glosne silniki i slabszy serwis.

Data: 2011-09-05 14:17:38
Autor: news-gazeta
[...]

Auto Idea Olsztyn na Towarowej... Widac serwis serwisowi nie rowny.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-09-05 18:22:09
Autor: glang
[ONET] policja kupuje 600 mercedesów
pokaz mi, innego niz mercedes, producenta samochodow dostawczych ktory daje 12 lat gwarancji na perforacje blachy.

heh pokaż mi kogoś komu tą gwarancję uznali :)
bo znam gościa który ma SLK i w pierwszym roku stał 3 miesiace w ASO
teraz zaczyna rdzewieć:)
pzdr
GL

Data: 2011-09-05 19:03:34
Autor: mister
W dniu 2011-09-05 18:22, glang pisze:
heh pokaż mi kogoś komu tą gwarancję uznali :)
bo znam gościa który ma SLK i w pierwszym roku stał 3 miesiace w ASO
teraz zaczyna rdzewieć:)
pzdr

mi uznali. a wlasciwie firmie dla ktorej pracuje.
12 letnia gwarancje na blache maja vito, viano, sprinter a nie slk.

Data: 2011-09-05 19:06:35
Autor: szufla
[ONET] policja kupuje 600 mercedesów
pokaz mi, innego niz mercedes, producenta samochodow dostawczych ktory daje 12 lat gwarancji na perforacje blachy.

Hehehe, ile ty masz lat ?

sz.

Data: 2011-09-05 19:02:02
Autor: mister
[ONET] policja kupuje 600 mercedesw
W dniu 2011-09-05 19:06, szufla pisze:
Hehehe, ile ty masz lat ?

zapewne wiecej niz ty.

Data: 2011-09-05 20:39:31
Autor: jerzu
On Mon, 05 Sep 2011 09:46:41 +0200, mister <bez@emaila.com> wrote:

pokaz mi, innego niz mercedes, producenta samochodow dostawczych ktory daje 12 lat gwarancji na perforacje blachy.

Gwarancje może dawać, ale czy ją respektuje? ZTCW to bywa z tym bardzo
róznie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

[ONET] policja kupuje 600 mercedesĂłw