policja odebrała złodziejowi rower

Data: 2009-06-26 22:25:35
Autor: Tomasz Chodnik
policja odebrała złodziejowi rower
Data: 2009-06-26 23:02:18
Autor: Wojciech Waga
policja odebrała złodziejowi rower
Tomasz Chodnik pisze:
i szuka właściciela

http://miasta.gazeta.pl/czestochowa/1,89625,6758504,Policja_szuka_wlasciciela_roweru.html więc i tak się zdarza...

Z newsa wynika, że to Policja się włamywała do samochodów. ;)

pozdr.
w.

Data: 2009-06-27 11:43:25
Autor: Wooyek
policja odebrała złodziejowi rower
więc i tak się zdarza...

Ale tak rzadko, że aż zasługuje to na newsa w gazecie :P

Data: 2009-06-27 13:53:30
Autor: Marcin Szumilas
policja odebrała złodziejowi rower
Quoted:
Wooyek (wooyek@(nospam)epf.pl)
in news:h24pk1$rpk$1inews.gazeta.pl

więc i tak się zdarza...

Ale tak rzadko, że aż zasługuje to na newsa w gazecie :P

A jak już się zdarzy, to się okazuje, że rower znalazł przechodzień i oddał policji...
http://www.podkarpacka.policja.gov.pl/komendy-miejskie-i-powiatowe/kpp-sanok/komunikaty/art1,rower-do-odebrania.html

MSz

Data: 2009-06-27 13:21:20
Autor: Krees
Marcin Szumilas <mcszumi@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

"W Komendzie Powiatowej Policji w Sanoku znajduje się rower górski m-ki SHIMANO"

:D

Zapewne tamtejsza policja porusza się samochodami marki RADIOWÓZ ;).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-06-27 15:23:28
Autor: Szprota aka Stefandora
Krees wrote:
[...]

"Rower ten został odnaleziony końcem ubiegłego roku w centrum miasta przez mieszkańca Sanoka."

Tzn. co? Rower stał pod sklepem i został znaleziony? :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-06-27 16:18:44
Autor: Ryszard Mikke
Marcin Szumilas <mcszumi@poczta.onet.pl> napisał(a): > > A jak już się zdarzy, to się okazuje, że rower znalazł przechodzień i oddał > policji...
"

:D

Zapewne tamtejsza policja porusza się samochodami marki RADIOWÓZ ;).

No wiesz, rower, z napisem SHIMANO największym na ramie
to i ja widziałem. W jakimś hipermarkecie...

rmikke

Data: 2009-06-27 17:44:22
Autor: Krees
Ryszard Mikke <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> "

No wiesz, rower, z napisem SHIMANO największym na ramie
to i ja widziałem. W jakimś hipermarkecie...

Też taki niejeden widziałem, niejeden zdarzyło mi się w czasie pracy w
rowerowym naprawiać, ale żeby od razu robić z niego rower marki SHIMANO...? :D. Hmmm... wniosek z tego, że jeden mój kumpel z podstawówki jest kierowcą
ciężarówki marki TIR :D :D. A mi się chwalił, nieuświadomiony jakiś, że jego
fura to MAN :p.

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-06-29 12:14:11