policja odmawia przyjecia zgloszenia

Data: 2014-03-14 14:50:14
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
Witam,
Byl wypadek na stoku.
Zderzenie dwoch osob, zakonczone zlamaniami obojga poszkodowanych.
Kazda z osob przedstawia rozne opsy zdarzenia. Stok jest monitorowany, kamerka obejmuje miejsce wypadku.
Po wypadku poszkodowani zostali opatrzeni na miejscu i nastepne srodkami wlasnymi udali sie do szpitala.
Po telefonie na policje w celu zgloszenia wypadku i zabezpieczeniu sladow (kamera, swiadkowie) uslyszano, zeby zglosic sie po 6 tygodniach, po wyleczeniu.
Co teraz robic?
Czy policja moze odmowic przyjecia zgloszenia telefonicznego?
--
TA

Data: 2014-03-14 15:55:01
Autor: grzech
W dniu 2014-03-14 14:50, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

A co do tego ma policja?

Data: 2014-03-14 16:06:02
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <lfv650$nac$2@mx1.internetia.pl>,
 grzech <grzechnet@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> po wyleczeniu.
> Co teraz robic?
> Czy policja moze odmowic przyjecia zgloszenia telefonicznego?

A kto ma zabezpieczyc slady? Prywatny detektyw?

--
TA

Data: 2014-03-14 16:53:07
Autor: grzech
W dniu 2014-03-14 16:06, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

A w jakim celu policja ma zabezpieczyć ślady i jak?

Data: 2014-03-14 17:31:57
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <lfv9hu$32l$1@mx1.internetia.pl>,
 grzech <grzechnet@gazeta.pl> wrote:

W dniu 2014-03-14 16:06, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> A kto ma zabezpieczyc slady? Prywatny detektyw?

A w jakim celu policja ma zabezpieczyć ślady i jak?

No przeciez napisalem - zapis monitoringu, przesluchanie swadkow.
Kolega ma klopoty z czytaniem?
A cel? W celu ustalenia sprawcy wypadku na wypadek ewentualnego sporu cywilnego.
--
TA

Data: 2014-03-14 18:14:50
Autor: grzech
W dniu 2014-03-14 17:31, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Ostatnie zdanie podkreśl podwójną linią i zapamiętaj, że policja nie jest od spraw cywilnych.

Data: 2014-03-14 21:37:46
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <lfveb5$ioe$1@mx1.internetia.pl>,
> [...]

> cywilnego.

Ostatnie zdanie podkreśl podwójną linią i zapamiętaj, że policja nie jest od spraw cywilnych.

A kto ma zabezpieczyc zapis monitoringu? I przesluchac swiadkow?
Bo za pol roku ani jednego ani drugiego nie bedzie.

--
TA

Data: 2014-03-15 12:53:02
Autor: grzech
[...]

A jak ci sąsiad zaleje mieszkanie to kto będzie zabezpieczał dowody?

Data: 2014-03-15 16:05:49
Autor: hikikomorisan
On 15.03.2014 12:53, grzech wrote:

[...]

Nooo jezeli dojdzie do uszkodzenia ciala w wyniku zalania, to chyba jednak policja...

--

Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

Data: 2014-03-15 19:25:11
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-15 16:05, Użytkownik hikikomorisan napisał:

[...]

I co zabezpieczy ? wodę, zalane mieszkanie czy mieszkanie
z którego zalano ?

Pozdrawiam

Data: 2014-03-16 01:12:56
Autor: hikikomorisan
On 15.03.2014 19:25, RadoslawF wrote:
[...]

z ktĂłrego zalano ?

Dowody

Data: 2014-03-16 04:19:21
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-16 01:12, Użytkownik hikikomorisan napisał:

[...]

To może napisz otwartym tekstem co będzie dowodem w sprawie zalania
mieszkania z uszkodzeniem ciała ? Uszkodzone ciało, woda w mieszkaniu
czy samo mieszkanie ? zalane czy zalewające ?

W sprawie zderzenia na stoku z uszkodzeniami będzie stok, narty
czy śliski śnieg na stoku ?

Pozdrawiam

Data: 2014-03-16 08:00:43
Autor: Budzik
[...]

Tak na chłopski rozum:

W sprawie mieszkania policja opisze slady wody, gdzie leci, skąd, wejdzie do sąsiada i sprawdzi czy u niego mokro etc.

W sprawie stoku policja zabezpieczy nagrania z monitoringu, byc moze przesłucha swiadków etc.

Data: 2014-03-17 13:41:08
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-16 09:00, Użytkownik Budzik napisał:

[...]

Jak ktoś strzelił głupotę to nie wyskakuj z chłopskim rozumem tylko
daj mu możliwość wyjaśnienia dlaczego tak napisał.

W sprawie mieszkania policja opisze slady wody, gdzie leci, skąd, wejdzie
do sąsiada i sprawdzi czy u niego mokro etc.

Czyli dopuszczasz że dowodem będą ślady zacieków na suficie i
ścianach zalanego ? A na jakiej podstawie policjant poprosi o
wpuszczenie do mieszkania sprawcy zalania ?

W sprawie stoku policja zabezpieczy nagrania z monitoringu, byc moze
przesłucha swiadków etc.

Nagrania z monitoringu są przeważnie takiej jakości że do niczego
się nie nadają. Bo monitoring nie jest zakładany w celu uzyskania
materiału dowodowego a w celu odstraszenia co głupszego przestępcy
czy chuligana.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-17 17:33:54
Autor: Budzik
[...]

Chcesz powiedziec, ze nie bedzie widac, kto jechał szybciej i kto z góry?
Przeciez nie trzeba rozpoznawać sprawcy po rysach twarzy - on jest znany.
Trzeba tylko zobaczy, jakim torem i jechały obie osoby.

Data: 2014-03-19 18:31:08
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-17 18:33, Użytkownik Budzik napisał:

[...]

Chcę powiedzieć że nie koniecznie udowodnisz w sądzie kto
był tym szybszym z materiału filmowego.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-19 18:17:56
Autor: Budzik
[...]

Bo?
Monitoring jest az tak złej jakosci, ze nie mozna dwóch punktów na stoku dojrzec?

Data: 2014-03-20 00:08:45
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-19 19:17, Użytkownik Budzik napisał:

[...]

A w jaki sposób udowodnić kto jest którym punktem ?

Pozdrawiam

Data: 2014-03-20 06:00:13
Autor: Budzik
[...]

Np. po kolorze ubioru?

Data: 2014-03-20 09:54:09
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-20 07:00, Użytkownik Budzik napisał:

[...]

Widziałeś ty kiedyś zapis z monitoringu ?

Pozdrawiam

Data: 2014-03-20 18:01:39
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-20 12:00, Użytkownik Budzik napisał:

[...]

Owszem i to często.
Faceta w kasku i goglach nie d asię zidentyfikować nawet monitoringiem
z bliskiej odległości jaki masz w sklepach. A teraz uruchom rozumek
i zastanów się co widać na nagraniu z odległości 50 czy więcej metrów ?

Pozdrawiam

Data: 2014-03-20 18:52:37
Autor: Budzik
policja odmawia przyjecia zgloszenia

A teraz uruchom rozumek

Uruchomiłem i wyszło mi ze nie interesuje mnie dyskusja takim chamskim tonem.

Data: 2014-03-20 22:34:48
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-20 19:52, Użytkownik Budzik napisał:

A teraz uruchom rozumek

Uruchomiłem i wyszło mi ze nie interesuje mnie dyskusja takim chamskim
tonem.

To nie pisz głupot i nie prowokuj do takich komentarzy.
Albo będziesz miał świadka i monitoring ci nie potrzebny albo
nie masz i monitoringu możesz użyć tylko jako straszaka żeby winny
się przyznał. A jak się nie przyzna to i monitoring ci nie
pomoże.

Pozdrawima

Data: 2014-03-20 22:00:20
Autor: Budzik
[...]

Stawiasz sprawę na głowie.
Jakkolwiek nie podobałby ci się mój argument - nie upoważnia do takiego odzywania się.

[...]

I to pomimo tego, że kolega pisał ci iż:
- przejrzał kilka monitoringów na stokach i mozna rozpoznac +- sylwetke, sposób jazdy, to na czym jedzie dana osoba
- nie potrzebujesz rozpoznac sprawcy po twarzy (bo znamy uczestników wypadku), musisz tylko z dwóch osób rozpoznać ktora to ktora a to bardzo czesto bedzie mozliwe (np. po sylwetce, czy po kolorze ubioru)
- tym bardziej okreslenie winy moze byc mozliwe bo np. A jechał na kreche i ewidetnie wjechał w B.

Oczywiście moze być tak, ze jednak monitoring tego jednoznacznie nie stwierdzi bo np. zderzenie było poza obszarem monitorowania, bo było akurat bardzo daleko od kamery, bo obie osoby są podobnej budowy ciała, obie jechały na nartach i obie były ubrane na czarno.
Ale na pewno nie można stwierdzić, że się nie da.

Wszystko zalezy od danej sytuacji.

Data: 2014-03-21 20:16:38
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-20 23:00, Użytkownik Budzik napisał:

[...]

Mam inne zdanie.

[...]

Sąd dopuści tylko taki materiał gdzie sprawca zostanie rozpoznany
po twarzy i to bez wątpliwości. Rozpoznawanie po sylwetce, ruchach
czy ubraniu możesz sobie wsadzić tam gdzie wiesz.

[...]

W przypadku kiedy wiadomo że twarz sprawcy nie będzie jednoznacznie
rozpoznawalna można stwierdzić że się nagranie nie przyda.
A oponować będzie tylko osobnik nie znający praktyki sądowniczej.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-22 02:00:14
Autor: Budzik
[...]

Sąd dopuści taki dowód jaki bedzie uwazał.
Jeżeli bedzie miał potwierdzenie od goprowców ze wypadek był w tkaim i takim miejscu i oni zeznają, ze dany fragment pokazuje własnie ten wypadek, dalej bedzie widac akcje ratunkowa itd to nie widze przeszków dlaczego miałby nie uwzglednic.

Nie bedzie to pierwszy raz kiedy bedzie sie dochodziło prawdy po monitoringu w ktorym widac co sie dzieje ale nie dokładnie widac rysy twarzy osoby. W szczególnosci, kiedy ta osoba została "złapana" na goracym uczynku, wiec rozpoznanie z monitoringu jej tozsamosci nie jest konieczne.
Chodzi tylko o okolicznosci, nie o personalia.

Data: 2014-03-22 13:10:37
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-22 03:00, Użytkownik Budzik napisał:

[...]

To jeszcze napisz jak i na podstawie czego sąd zdecyduje że to
Kowalski najechał na Wiśniewskiego a nie odwrotnie ?

Pozdrawiam

Data: 2014-03-22 15:11:53
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:lgjujp$hqm$1node2.news.atman.pl...

To jeszcze napisz jak i na podstawie czego sąd zdecyduje że to
Kowalski najechał na Wiśniewskiego a nie odwrotnie ?

Gdyby tylko takie były dylematy. A jak już ustalisz, że to Kowalski najechał, to z czego wywieść, ze ponosi on winę za kolizję? Bo jak Wiśniewski bedzie stał na środku nartostrady - przykładowo - to moim zdaniem on będzie ponosił odpowiedzialność za kolizję.

Data: 2014-03-22 17:46:14
Autor: Budzik
policja odmawia przyjecia zgloszenia
Użytkownik Robert Tomasik robert.tomasik@gazeta.pl ...

[...]

A jak bedzie jechał 3 na godzinę to już stoi czy nie?
Zasady są jasne - trzeba jechac tak, zeby móc wyhamować lub ominać przeszkodę.
Przeciezn a stoku wiele osób jedzie tak jakby stała...

Data: 2014-03-23 11:17:45
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-22 18:46, Użytkownik Budzik napisał:

[...]

Niezależnie od tego czy winny był stojący czy najeżdżający na
niego jak będą kłamać to nie da się udowodnić który co robił.
A tego jak na razie nie chcecie zauważyć.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-23 13:00:56
Autor: Budzik
[...]

Przeciez masz monitoring na ktorym widac...

Data: 2014-03-24 13:41:26
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-23 14:00, Użytkownik Budzik napisał:

[...]

Jesteś idiota czy tylko prowokujesz ?
na monitoringu widać zderzenie dwu zamaskowanych bo w kaskach
i goglach narciarzy, deskarzy czy spacerowiczów.
Twarzy nie widać bo raz że zasłonięte dwa że za daleko.
Przypominam ze to nie monitoring w sklepie gdzie kamera kręci
gościa z dwu trzech metrów tylko na stoku.
Jeśli jeden się przyzna to fajnie, jeśli jeden będzie kręcił
to potrzeba świadków, jeśli świadków nie ma inie było
to nic nikomu nie udowodnisz.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-24 20:00:43
Autor: Budzik
policja odmawia przyjecia zgloszenia

Bo?
Przeciez masz monitoring na ktorym widac...

Jesteś idiota czy tylko prowokujesz ?

A Ty?
Brzydzi mnie taki poziom dyskusji, ale chyba tylko tak niektorzy "kumają".

[...]

Może tak być.
Ale moze byc tez tak, ze jeden na desce, drugi na nartach i od razu widac ktory jest ktory.
Albo jeden na czarno a drugi na zółto. I tez od razu widac, ktory jest ktory.

Data: 2014-03-24 21:56:21
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <XnsA2FACFB713A57budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> Jesteś idiota czy tylko prowokujesz ?

A Ty?
Brzydzi mnie taki poziom dyskusji, ale chyba tylko tak niektorzy "kumają".

Przeciez on nie dyskutuje, tylko trolluje, poslugujac sie prymitywna erystyka.

> [...]

Albo jeden na czarno a drugi na zółto. I tez od razu widac, ktory jest ktory.

W moim przypadku - a z tego co wiem to jest to dosc czeste - nie rozpoznaje ludzi na podstawie analizy rysow twarzy, a przede wszystkim na podstawie obserwacji sylwetki, sposobu chodzenia itd.
Oczywiscie, ludzie nieruchomo siedzacy w samochodach sa zgrubsza do siebie podobni.
Ale jadacy na nartach etc - nie.
Po drugie, monitoring jest z natury swojej bardziej obiektywny, niz zeznania swiadkow.
Troll RadoslawF tego nie rozumie, albo udaje, ze nie rozumie (podobnie jak iracjonalnie broni powszechnie znanego antysemickiego trolla mkarwana tylko dlatego, ze podziela jego poglady).
Tak czy siak - naprawde szkoda czasu zeby go przekonywac.
--
TA

Data: 2014-03-25 19:29:17
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-24 21:00, Użytkownik Budzik napisał:

[...]

Skoro co najmniej jeden będzie kłamał co do przebiegu zdarzenia
dlaczego miał by mówić prawdę jak był ubrany lub na czym jechał
w momencie wypadku ?

Pozdrawiam

Data: 2014-03-26 07:00:45
Autor: Budzik
[...]

Skoro byli ratownicy to akurat ten szczegol moga oni zeznać.
Mozna tez posłuzyc sie materiałem dowodowym w postaci np. zdjęc ze stoku.

Data: 2014-03-26 19:20:30
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-26 08:00, Użytkownik Budzik napisał:

[...]

Skoro byli ratownicy to opieramy się o zeznania świadka.
Tyle że ratownicy dojechali po zdarzeniu i nie wiadomo czy
mieli czas i chęci przepytywać kto ona czym jechał i kto w kogo
wjechał.
Co do zdjęć to kiedy dotrze do ciebie że kiepska rozdzielczość
monitoringu w połączeniu ze sporą odległością od miejsca wypadku
/zdarzenia będzie nieprzydatna ?
To nie monitoring ze sklepu gdzie kamera ma metr, dwa czy trzy
do sprawcy.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-26 22:00:33
Autor: Budzik
[...]

Ale nie co do przebiegu tylko co do ubioru.

Tyle że ratownicy dojechali po zdarzeniu i nie wiadomo czy
mieli czas i chęci przepytywać kto ona czym jechał i kto w kogo
wjechał.

Ale moze zapamietali, ze pani ktorej udzielali pomocy była ubrana w to i w to.
Na czym jechał to widac po butach...

Co do zdjęć to kiedy dotrze do ciebie że kiepska rozdzielczość
monitoringu w połączeniu ze sporą odległością od miejsca wypadku
/zdarzenia będzie nieprzydatna ?

A kiedy do Ciebie dotrze, ze moze byc przydatna?
Ja nie pisze, ze zawsze sie da, tylko ze moze sie dac.

To nie monitoring ze sklepu gdzie kamera ma metr, dwa czy trzy
do sprawcy.

Jeszcze jakies inne truzimy?

Data: 2014-03-26 23:41:16
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-26 23:00, Użytkownik Budzik napisał:

[...]

Liczysz że facet/ratownik będzie pamiętał w co był ubrany
inny facet ?  Optymista.

[...]

A może nie zapamiętali bo potłuczenia były w górnej części ciała.
A pani nie była w mini tylko w spodniach więc tam nie patrzyli.
No i nie bardzo wiem jaki to ma wpływ na użycie zdjęć czy filmu
z monitoringu ?

[...]

To mamy wreszcie pewien postęp.

To nie monitoring ze sklepu gdzie kamera ma metr, dwa czy trzy
do sprawcy.

Jeszcze jakies inne truzimy?

Jaki poziom rozmówcy takie argumenty, przepraszam takie truizmy.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-27 04:41:21
Autor: Budzik
[...]

Realista.
Jeden zapamieta, drugi nie.

[...]

No i? Zakładasz, ze skoro Ciebie nie zapamietali to nigdy nie zapamietają?

No i nie bardzo wiem jaki to ma wpływ na użycie zdjęć czy filmu
z monitoringu ?

To ja nie mam siły ponownie tłumaczyć.

[...]

Cieszę się. Gratuluję.

To nie monitoring ze sklepu gdzie kamera ma metr, dwa czy trzy
do sprawcy.

Jeszcze jakies inne truzimy?

Jaki poziom rozmówcy takie argumenty, przepraszam takie truizmy.

Oczywiście... Walisz truizmy i to jest moja wina...
Gratuluje po raz drugi.

Data: 2014-03-27 08:25:51
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-27 05:41, Użytkownik Budzik napisał:

[...]

I bardzo dobrze, masz teraz materiał na którym sąd się może oprzeć.

[...]

Zakładam że nie muszą zapamiętać.

No i nie bardzo wiem jaki to ma wpływ na użycie zdjęć czy filmu
z monitoringu ?

To ja nie mam siły ponownie tłumaczyć.

A szkoda, wszak podobnie jak ten kretyn titus twierdzisz czy
twierdziłeś że monitoring rozwiąże sprawę.
Niestety nie rozwiąże, żaden sąd nie uzna takiego materiału
na którym jednoznacznie nie da się ustalić że nagrana osoba
od pan/pani xxxxx.
Czyli też nie skarze na podstawie takiego materiału.
Ale oczywiście można próbować.

[...]

Sobie pogratuluj, dotychczas twardo twierdziłeś co innego.

[...]

Zaprzeczasz rzeczom oczywistym to czego się spodziewasz poza
truizmami po tak długiej dyskusji ?

Pozdraawiam

Data: 2014-03-27 14:00:29
Autor: Budzik
policja odmawia przyjecia zgloszenia

A szkoda, wszak podobnie jak ten kretyn titus twierdzisz czy
twierdziłeś że monitoring rozwiąże sprawę.

Sobie pogratuluj, dotychczas twardo twierdziłeś co innego.

Poproszę o konkretne fragmenty.
Nigdy nie twierdziłem, ze monitoring zawsze i wszedzie rozwiazuje problem.

Data: 2014-03-28 08:30:32
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-27 15:00, Użytkownik Budzik napisał:

[...]

Nie  zawsze i wszędzie tylko w tym przypadku. Sugerował bym
abyś przejrzał to co sam napisałeś.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-28 13:00:25
Autor: Budzik
policja odmawia przyjecia zgloszenia

Nie  zawsze i wszędzie tylko w tym przypadku.

W tym konkretnym przypadku? A skąd miałbym to wiedzieć? Przeciez nie widziałem filmu z monitoringu.

Sugerował bym
abyś przejrzał to co sam napisałeś.

Sugerowałbym skupienie się na ortografii.

Data: 2014-03-30 06:47:07
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-28 14:00, Użytkownik Budzik napisał:

Nie  zawsze i wszędzie tylko w tym przypadku.

W tym konkretnym przypadku? A skąd miałbym to wiedzieć? Przeciez nie
widziałem filmu z monitoringu.

Stąd moje zdziwienie że dalej uparcie w to brniesz ?

Sugerował bym
abyś przejrzał to co sam napisałeś.

Sugerowałbym skupienie się na ortografii.

Jak rozumiem argumentów merytorycznych zbrakło i nie patrząc
na własne błędy brzytwy się chwytasz.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-30 11:00:16
Autor: Budzik
[...]

Widocznie skupiłes się na "mam rację" zamiast na tym co piszę.
Pisze ogólnie, ze monitoring czesto może dać pogląd na sytuację, a nie ze zawsze w 100%.
Ty zakładasz, ze nigdy nie pomoże.
Kto brnie?

Sugerował bym
abyś przejrzał to co sam napisałeś.

Sugerowałbym skupienie się na ortografii.

Jak rozumiem argumentów merytorycznych zbrakło i nie patrząc
na własne błędy brzytwy się chwytasz.

Dokładnie.
Nie podałes konkretnego argumentu, wiec z czym dyskutowac?

Data: 2014-03-27 02:11:41
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <XnsA2FCE87CA19E6budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

[...]
Nie karm trolla, prosze.
A swoja droga przyszlo mi na mysl, ze przeciez na monitoringu (ze stoku narciarskiego) widac tez wyraznie roznice miedzy kobieta a mezczyzna (nie na podstawie analizy drugorzednych cech plciowych, tylko sposobu poruszania sie), wzrostu i budowy ciala.
No i jak juz pisalem narty/snonboard.
I - jeszcze raz pisze - dla instruktora identyfikacja osob na podstawie indywidualnego, kazdemu wlasciwego stylu jazdy jest oczywisista i jednoznaczna.

Pozostaje mi zywic nadzieje, ze sady nie zatrudniaja ograniczonych (tepych) i upartych osobnikow w rodzaju RadoslawaF>
--
TA

Data: 2014-03-27 08:20:39
Autor: RadoslawF
policja odmawia przyjecia zgloszenia
Dnia 2014-03-27 02:11, Użytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:

[...]
[...]

No proszę głupiego buca olewają za trollwanie na p.s.historia to
będzie się tu popisywał. Popisuj się nieudaczniku, jedyne co potrafisz
to oskarżać inny o antysemityzm i trolować.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-22 17:46:14
Autor: Budzik
policja odmawia przyjecia zgloszenia

To jeszcze napisz jak i na podstawie czego sąd zdecyduje że to
Kowalski najechał na Wiśniewskiego a nie odwrotnie ?

Z toru jazdy i predkosci. To nie mandat za przekroczenie predkosci. Nie potrzeba homologacji urządzeń i wyniku z dokładnościa do 3 km/h.
Ocenia się kto jak jechał, reguły pierwszeństwa na stoku sa jasne (chociaż nie wiem czy gdzies spisane jakos bardziej oficjalnie). Wiele nie potrzeba.

Data: 2014-03-22 22:35:19
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <XnsA2F8B9364A3D8budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
> [...]

Ocenia się kto jak jechał, reguły pierwszeństwa na stoku sa jasne (chociaż nie wiem czy gdzies spisane jakos bardziej oficjalnie). Wiele nie potrzeba.

Ale zeby to wszystko ocenic, wypadaloby zapoznac sie zapisem monitoringu.
Nie wierze w zeznania swiadkow. No chyba, ze podczas zawodow, kiedy iles tam osob wpatruje sie w przejazd jednego zawodnika.
Jesli ktos twierdzi inaczej jest przyglupim upartym teoretykiem bez wyobrazni i bez znajomosci realiow.
Jak sad nie ma pojecia o realiach, powoluje bieglych, ktorzy sie znaja.
No chyba ze sad nazywa sie RadoslawF. I dlatego jest przyglupi.
CBDU
--
TA

Data: 2014-03-23 11:20:18
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-22 22:35, Użytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:
[...]

Jak na idiotę który zna się tylko na oskarżaniu o postawę
antysemicką na grupie p.s.historia strasznie się rozpisałeś.
Szkoda tylko że to jak zwykle twoje brednie.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-20 18:55:10
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <lgf6th$v3$2@node2.news.atman.pl>,
 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

> [...]
z bliskiej odległości jaki masz w sklepach. A teraz uruchom rozumek
i zastanów się co widać na nagraniu z odległości 50 czy więcej metrów ?

Faceta stojacego - zapewne nie.
A teraz uruchom rozumek i zastanow sie dlaczego twoje porownanie jest calkiem do dupy.

--
TA

Data: 2014-03-20 22:36:05
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-20 18:55, Użytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:
[...]

W twoich marzeniach sennych.
A jak się już obudzisz i wyjmiesz rękę z nocnika to nie zapomnij
jej umyć.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-20 00:10:02
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <XnsA2F5C374ED4CAbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,

> Chcę powiedzieć że nie koniecznie udowodnisz w sądzie kto
> był tym szybszym z materiału filmowego.

Bo?
Monitoring jest az tak złej jakosci, ze nie mozna dwóch punktów na stoku dojrzec?

 W tym przypadku jest to kamerka transmitujaca sytuacje ze stoku do netu.
Twarzy wprawdzie nie widac, ale sylwetki i styl jazdy sa jak najbardziej rozpoznawalne. To nie sa 'punkty'
Sytuacje ulatwia fakt, ze tylko jedna z osob bioraca udzial w wypadku jechala na snowboardzie.
--
TA

Data: 2014-03-19 23:57:55
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:lgck8r$fsr$1node2.news.atman.pl...
[...]

A jest jakiś przepis, że ten szybszy jest winny?

Data: 2014-03-20 00:10:59
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-19 23:57, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

[...]

To jest już czepianie się słówek. Niezależnie czy winny będzie
szybszy czy ten który komuś drogę zajechał jak udowodnisz
że ten w żółtym czy jasnym kasku/czapce to Kowalski ?

Pozdrawiam

Data: 2014-03-20 15:17:39
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <lgd863$4eh$2@node2.news.atman.pl>,
> [...]

szybszy czy ten który komuś drogę zajechał jak udowodnisz
że ten w żółtym czy jasnym kasku/czapce to Kowalski ?

Ty tak powaznie, czy trollujesz?

--
TA

Data: 2014-03-20 16:20:44
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:lgd863$4eh$2node2.news.atman.pl...

[...]

Ja po prostu zapytałem. Bo z tą winą na stoku, to cienko widzę w praktyce. Tam nie ma w zasadzie przepisów.

Data: 2014-03-20 17:59:19
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-20 16:20, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

[...]

Zastosują przepisy jakie miały by zastosowanie jakby na ulicy
biegnący wpadł na idącego i uszkodził go w jakimś stopniu.
Tyle że monitoring stoku to nie monitoring stacji paliw i
czarno widzę ustalenie kto na kogo wpadł/wjechał bez przyznania
się do winy.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-20 19:06:55
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:lgf6pa$v3$1node2.news.atman.pl...
[...]

A spotkałeś sie z ukaraniem kogokolwiek z pieszych w takim wypadku?

Data: 2014-03-20 22:38:59
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-20 19:06, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

[...]

Nie, ale to nie ja jestem tym głąbem który wzywa do takiego
przypadku policje. I chce aby zabezpieczyła nagranie z monitoringu.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-20 22:46:11
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:lgfn5h$h13$3node2.news.atman.pl...
[...]

Moim zdaniem większe szanse są na odszkodowanie z OC albo NW Stacji Turystycznej.

Data: 2014-03-21 01:58:50
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <532b61c0$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:

Moim zdaniem większe szanse są na odszkodowanie z OC albo NW Stacji Turystycznej.

A wracajac do tematu - jak twoim zdaniem mozna odtworzyc przebieg wypadku?
W omawianym przypadku obie strony twierdza, ze wypadek spowodowala druga strona.
I ja wierze, ze nie klamia. Po prostu oni tak to widza.
A bez wizyty policji nie mozna bylo dobrac sie do zapisu monitoringu.
--
TA

Data: 2014-03-21 20:18:41
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-20 22:46, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

[...]

Nie liczył bym na to.
Oni takie wypadki/zdarzenia mają codziennie lub prawie codziennie
i są od nich zabezpieczeni regulaminem.
Ale próbować oczywiście każdemu wolno.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-20 00:05:43
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <lgck8r$fsr$1@node2.news.atman.pl>,
> [...]

> Trzeba tylko zobaczy, jakim torem i jechały obie osoby.

Chcę powiedzieć że nie koniecznie udowodnisz w sądzie kto

Dlaczego tak sadzisz?
I co moze byc wg ciebie lepszym dowodem niz zapis z kamery?
--
TA

Data: 2014-03-20 00:12:17
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-20 00:05, Użytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:

[...]

Przyznanie się sprawcy lub zeznania świadka.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-20 01:06:44
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <lgd88g$4eh$3@node2.news.atman.pl>,
 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

> Dlaczego tak sadzisz?
> I co moze byc wg ciebie lepszym dowodem niz zapis z kamery?

Przyznanie się sprawcy
A jak sie nie przyzna?
Raczysz zartowac?
Zreszta byc moze obydwie ofiary wypadku uznaja sie za poszkodowane. Tzn. sadza ze sprawca jest druga strona.

lub zeznania świadka.

Zeznania swiadka maja wieksza wage od zapisu z kamery?
Powaznie?
--
TA

Data: 2014-03-20 09:59:10
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-20 01:06, Użytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:

[...]

No widzisz, jak cię naprowadzić to dojdziesz.
I teraz zastanów się jak to rozegrać kiedy strona przeciwna
nie tylko się nie przyzna ale oskarży twoją czy ciebie.

lub zeznania świadka.

Zeznania swiadka maja wieksza wage od zapisu z kamery?

W większości przypadków z powodu kiepskiej jakości nagrania
owszem. Zwłaszcza że nagranie ze stoku nie będzie równie
dobrze widoczne jak np. takie z placu na stacji benzynowej.
Jak ktoś wcześniej napisał nie będzie jak ustalić kto jest
którą kropką na monitorze.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-20 14:17:20
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <lgeal0$3ns$1@node2.news.atman.pl>,
> [...]

I teraz zastanów się jak to rozegrać kiedy strona przeciwna
nie tylko się nie przyzna ale oskarży twoją czy ciebie.
Nie wiem. Nie jestem strona.
Ani prawnikiem.

> [...]

dobrze widoczne jak np. takie z placu na stacji benzynowej.
Jak ktoś wcześniej napisał nie będzie jak ustalić kto jest

Cos sie uczepil tych kropek jak pijany plota?
Lepiej zmien firme ktora zalozyla ci monitoring bo cie oszukuja.
--
TA

Data: 2014-03-20 18:06:28
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-20 14:17, Użytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:

[...]

Poważnie ?   :-)
No dobra to że nie jesteś prawnikiem to widać, to że nie jesteś
stroną wydaje się mało prawdopodobne. Za nerwowe reagujesz na
odpowiedzi nie będące po twojej myśli.

[...]

To wysil teraz resztki rozumku i powiedz jakiej jakości musiał by być
ten monitoring aby bez wątpliwości rozpoznać na nim narciarza
na stoku w goglach i kasku z odległości kilkudziesięciu metrów ?

Pozdrawiam

Data: 2014-03-20 18:52:40
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <lgf76j$1dl$1@node2.news.atman.pl>,
> [...]

No dobra to że nie jesteś prawnikiem to widać, to że nie jesteś
stroną wydaje się mało prawdopodobne. Za nerwowe reagujesz na

Z reguly tak reaguje na bzdurne wypowiedzi.
A co do twoich watpliwych dedukcji... .... w tym roku w ogole nie bylem w gorach, poza Gorami Falenickimi.

> [...]
ten monitoring aby bez wątpliwości rozpoznać na nim narciarza
na stoku w goglach i kasku z odległości kilkudziesięciu metrów ?

Ja wysilem sie, w przeciwienstwie do ciebie odpalilem przegladarke i zajrzalem na kilka stron pokazujacych widoki z kamer na roznych stokach narciarskich.
W przeciwiestwie do ciebie, widze tam nie 'punkty', a sylwetki. Z latwoscia odrozniam, kto jezdzie na nartach a kto na snowboardzie.
Co wiecej, rozrozniam sposoby poruszania sie na nartach, style jazdy charakterystyczne dla poszczegolnych osobnikow.
Nie musze rozpoznawac rysow twarzy.
Jesli to podwazasz, to nie mamy o czym mowic.
--
TA

Data: 2014-03-20 22:44:08
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-20 18:52, Użytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:

[...]

Nie możliwe, to dlaczego taknie reagujesz na swoje bzdurne
wypowiedzi? No tak,kolejny specjalista dla którego bzdurne to
te nie po jego myśli.

[...]

A teraz jak już tak dobrze używasz przeglądarki to sprawdź
w ilu sprawach sąd uznał identyfikację osoby na podstawie stylu
jazdy na nartach czy posiadania snowbordu ?

Pozdrawiam

Data: 2014-03-20 23:08:51
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <lgfnf6$hui$1@node2.news.atman.pl>,
> [...]

Nie możliwe, to dlaczego taknie reagujesz na swoje bzdurne
wypowiedzi? No tak,kolejny specjalista dla którego bzdurne to
A cos bardziej merytorycznego?

> [...]
w ilu sprawach sąd uznał identyfikację osoby na podstawie stylu
jazdy na nartach czy posiadania snowbordu ?

A ile takich spraw bylo rozpatrywanych?
Poza tym - przekrzalem twoje wypowiedzi - nie tylko w tym watku i twoj upor i jakosc twoich argumentow wskazuje na to, ze albo cos masz w glowie nie tak, albo trollujesz.
Calkiem jak twoj ulubieniec.
--
TA

Data: 2014-03-21 20:20:44
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-20 23:08, Użytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:

[...]

Po co, żebyś miał co pomijać ?

[...]

Ty trollujesz, ja tylko to wykazuje.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-21 23:45:22
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <lgi3e9$qqm$3@node2.news.atman.pl>,
 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

Ty trollujesz, ja tylko to wykazuje.

Wykazujesz ze jestes trollem.
Moze na poczatek naucz sie ciac cytaty, memzerze.
--
TA

Data: 2014-03-22 13:13:06
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-21 23:45, Użytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:

Ty trollujesz, ja tylko to wykazuje.

Wykazujesz ze jestes trollem.
Moze na poczatek naucz sie ciac cytaty, memzerze.

Potrafię ciąć i robię to jeśli zachodzi taka potrzeba.
Jak rozumiem merytorycznie już nie masz nic do dodania ?
To może jednak popisz się i tutaj zarzucając mi antysemityzm
głupi mitomanie.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-16 18:16:44
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <lg357l$n0m$1@node1.news.atman.pl>,
 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

W sprawie zderzenia na stoku z uszkodzeniami będzie stok, narty
czy śliski śnieg na stoku ?

W przypadku zderzenie na stoku - tym konkretnym - bedzie zabezpieczenie zapisu z montoringu. I ewentualne przesluchanie swiadkow, o ile tacy sie znajda.
--
TA

Data: 2014-03-17 13:43:39
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-16 18:16, Użytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:

[...]

Policja przesłuchuje świadków kiedy zachodzi taka potrzeba a nie
kiedy jakiś idiota chciałby aby to zrobili.
Podobnie będzie w temacie zabezpieczenia zapisu z monitoringu.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-19 03:31:14
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <lg6qlm$fpb$2@node1.news.atman.pl>,
> [...]

kiedy jakiś idiota chciałby aby to zrobili.
Podobnie będzie w temacie zabezpieczenia zapisu z monitoringu.

A skad w tym przypadku policja ma wiedziec czy zachodzi czy nie zachodzi taka potrzeba?
I czy nie trzeba ustalic sprawcy wypadku?
--
TA

Data: 2014-03-19 18:33:54
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-19 03:31, Użytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:

[...]

Oprą się na przepisach które ktoś już ci podawał w tym wątku.
Ale zawsze możesz użyć swojej wypróbowanej metody z p.s.historia
i nawrzucać im od antysemitów. Na pewno pomoże.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2014-03-19 22:38:35
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <lgcke1$fsr$2@node2.news.atman.pl>,
> [...]

> taka potrzeba?
> I czy nie trzeba ustalic sprawcy wypadku?

Oprą się na przepisach które ktoś już ci podawał w tym wątku.
Jasne, tylko na jakiej podstawie bedzie mozna odtworzyc przebieg wypadku?
Slady na sniegu przetarte przez ratraka, swiadkowie po miesiaccu juz niczego nie pamietaja.
A monitoring nadpisuje sie po 1-2 dniach.

Ale zawsze możesz użyć swojej wypróbowanej metody z p.s.historia
i nawrzucać im od antysemitów. Na pewno pomoże.  :-)

E, od antysemitow to moge tobie nawrzucac, jak bardzo chcesz.
No chyba ze do tego watku zleci mkarwan.
--
TA

Data: 2014-03-20 00:13:09
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-19 22:38, Użytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:

[...]

Wiem że możesz, wiem też że to jedyne co potrafisz.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-20 01:07:30
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <lgd8a4$4eh$4@node2.news.atman.pl>,
> [...]

> No chyba ze do tego watku zleci mkarwan.

Wiem że możesz, wiem też że to jedyne co potrafisz.

No to niewiele wiesz.
--
TA

Data: 2014-03-20 10:00:18
Autor: RadoslawF

napisał:

[...]

Wiele, wiele.
Reklamujesz się z tej strony od wielu lat w usenecie.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-20 14:18:27
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <lgean0$3ns$2@node2.news.atman.pl>,
 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

Wiele, wiele.
Reklamujesz się z tej strony od wielu lat w usenecie.

Z jakiej strony?
A ty z jakiej strony sie reklamujesz?
--
TA

Data: 2014-03-20 18:07:30
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-20 14:18, Użytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:

Wiele, wiele.
Reklamujesz się z tej strony od wielu lat w usenecie.

Z jakiej strony?
A ty z jakiej strony sie reklamujesz?

Ja się nie reklamuje.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-20 20:27:20
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <lgf78g$1dl$2@node2.news.atman.pl>,
 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

> Z jakiej strony?
> A ty z jakiej strony sie reklamujesz?

Ja się nie reklamuje.

Jako klakier tego mamzera mkarwana chyba sie jednk reklamujesz.
A w tym watku wypowiadasz sie jak widze autorytatywnie o sprawach o ktorych nie masz pojecia. Albo masz jakas dysfunkcje wzroku.
Tak czy sam sie kompromitujesz.
--
TA

Data: 2014-03-20 22:47:50
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-20 20:27, Użytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:

[...]

Obrona człowieka wyzywanego przez takie ścierwo jak ty to nie reklama.
A wypowiedzi twoje jak rozumiem nie są autorytatywne natomiast
te inne już tak. Ciekawe podejście :-)

Data: 2014-03-21 00:05:12
Autor: Alojzy Bomba
napisał:

[...]

Widzę, że tu sami prawnicy siedzą, ale jak jeden kolo gadał
bzdury na temat publikowania aktów normatywnych UE to jakoś dyskusja
nie była tak ożywiona.

Data: 2014-03-21 01:53:41
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <lgfnm4$i2l$1@node2.news.atman.pl>,
> [...]

Obrona człowieka wyzywanego przez takie ścierwo jak ty to nie reklama.
A wypowiedzi twoje jak rozumiem nie są autorytatywne natomiast

No jesli dla ciebie mkarwan nie jest oblakancem i naczelnym antysemita usenetu, to znaczy, ze z ciebie tez jest lepszy palant.
Co zreszta juz od dawna podejrzewalem.
Sam sobie pojdziesz, czy mam zawolac Wujka Staszka?
--
TA

Data: 2014-03-21 20:23:05
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-03-21 01:53, Użytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:

[...]

Ty jesteś obłąkańcem i palantem.
Zawołaj też ciotkę, pogłaska cię po główce to może trochę się uspokoisz.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-21 23:51:19
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <lgi3il$qqm$4@node2.news.atman.pl>,
> [...]

Ty jesteś obłąkańcem i palantem.
Zawołaj też ciotkę, pogłaska cię po główce to może trochę się uspokoisz.

Aha.
Drogi Radoslawie.
Z tego co widze, to na zadnej z grup nie masz nic ciekawego do powiedzenia.
Nie potrafisz ani napisac nic sensownego, ani nawet pisac zgodnie z zasadami usenetu.
Oprocz tego ze jestes milosnikiem mkarwana i podobnym do niego antysemita, jestes po prostu nudny i namolny. Na razie nie chce mi sie z toba gadac.
A teraz, przepraszam pozostlych, spierdalaj.
--
TA

Data: 2014-03-22 13:19:40
Autor: RadoslawF

napisał:

[...]

Mam, ale ciebie głabie interesują tylko nagonki na osoby
których nie lubisz.

Nie potrafisz ani napisac nic sensownego, ani nawet pisac zgodnie z
zasadami usenetu.

Bo zobacz jak o tobie napisał ktoś inny:
"Po co tego  trolla o pretensjonalnym pseudo łacińskim nicku zaszczycasz odpowiedzią,- przecież on tu nigdy nawet jednego merytorycznego postu nie nadesłał!
Chociaż... jest jednak pewien  pożytek z jego tu "działalności", - skutecznie bowiem obala on swymi postami wmawiany namolnie mit, ze jakoby Żydzi byli ponadprzeciętnie  inteligentni..
Tu bowiem nawet do niskiej przeciętnej daaaleko! "

Oprocz tego ze jestes milosnikiem mkarwana i podobnym do niego
antysemita, jestes po prostu nudny i namolny.

Nie jestem miłośnikiem mkarawana, jestem przeciwnikiem bucowanych
chamów usprawiedliwiających swoje zachowanie czyjąś wydumaną postawą
antysemicką.

Na razie nie chce mi sie z toba gadac.

To przestań zaśmiecać p.s.historia i obrażać tam piszących.

A teraz, przepraszam pozostlych, spierdalaj.

Sam spierdalaj, najlepiej na drzewo do małp, wszak prezentujesz
ich poziom moralny i intelektualny.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-16 10:26:24
Autor: Ajgul

Użytkownik "hikikomorisan" <hikikomorisan@amorki.pl> napisał w wiadomości news:lg2qa0$1d6$1node2.news.atman.pl...
[...]

Duperele.
Zrób se fotki, zadzwoń po agenta ubezpieczalni... tyle.
Policja jest od spraw karnych.
Chyba, że zgłosisz, że sąsiad umyślnie zalał ci mieszkanie.
To co innego.

A.

Data: 2014-03-16 13:48:30
Autor: J.F.
Dnia Sat, 15 Mar 2014 19:25:11 +0100, RadoslawF napisał(a):
[...]

No wiesz, jesli w mieszkaniu leje sie woda, a sasiad nie wiadomo gdzie
i kiedy wroci, albo wiadomo ze na urlopie ... to kto ma wode zakrecic
(prad, gaz) ?

Wode mozna odciac w calym pionie ... i co, dwa tygodnie caly blok bez
wody ? J.

Data: 2014-03-16 17:13:25
Autor: grzech
W dniu 2014-03-16 13:48, J.F. pisze:
[...]

To policja jest od zakręcania wody?
Ponoć nadmiar słońca szkodzi na głowę. Wiatr ma te same właściwości?

Data: 2014-03-16 17:43:49
Autor: hikikomorisan
On 16.03.2014 17:13, grzech wrote:
[...]

Policja jest od bycia przy
wejsciu do lokalu, gdzie nikogo nie ma
zeby tam hydraulik zakrecil wode
pod nieobecnosc wlasciciela.

Data: 2014-03-16 17:53:40
Autor: Aicha
W dniu 2014-03-16 17:43, hikikomorisan pisze:

[...]

A to ciekawe. Bo u mnie administracja pion zakręca pod nieobecność.

Data: 2014-03-16 19:22:00
Autor: hikikomorisan
On 16.03.2014 17:53, Aicha wrote:
[...]

czytaj ze zrozumieniem caly watek

Data: 2014-03-16 22:01:37
Autor: Aicha
W dniu 2014-03-16 19:22, hikikomorisan pisze:

[...]

Czytam. Nie napisałeś kto się ma do tego mieszkania włamać :>
A zabezpieczenie dowodów w celu wypłaty ubezpieczenia należy do właściciela zalanego mieszkania, a nie do policji.

Data: 2014-03-16 18:26:19
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "hikikomorisan" <hikikomorisan@amorki.pl> napisał w wiadomości news:lg4kc5$6fb$1node1.news.atman.pl...

Policja jest od bycia przy
wejsciu do lokalu, gdzie nikogo nie ma
zeby tam hydraulik zakrecil wode
pod nieobecnosc wlasciciela.

A niby z czego to wynika? Fakt, ze zazwyczaj bywa do tego wzywana, ale tak naprawdę, to raczej działania ratownicze pozostające w gestii Straży Pożarnej.

Data: 2014-03-16 18:07:57
Autor: J.F.
Dnia Sun, 16 Mar 2014 17:13:25 +0100, grzech napisał(a):
[...]

Od sluzenia ludziom. Kto ma zakrecic i jak ?
Ponoć nadmiar słońca szkodzi na głowę. Wiatr ma te same właściwości?

J.

Data: 2014-03-16 22:03:04
Autor: Aicha
W dniu 2014-03-16 18:07, J.F. pisze:

[...]

Od sluzenia ludziom.

Myślałam, że od tego są służący.

Kto ma zakrecic i jak ?

Administracja. W piwnicy czy gdzie tam się główny zawór znajduje.

Data: 2014-03-18 06:54:48
Autor: poreba
Dnia Sun, 16 Mar 2014 22:03:04 +0100, Aicha napisał(a):

To policja jest od zakręcania wody?
Od sluzenia ludziom.
Myślałam, że od tego są służący.
Kiedyś tak było, teraz mamy służącą społeczeństwu i przeznaczoną do ochrony
bezpieczeństwa ludzi oraz do utrzymywania bezpieczeństwa i porządku
publicznego formację która przede wszystkim ochrania życie i zdrowie ludzi
oraz mienie przed bezprawnymi zamachami naruszającymi te dobra. ;-)

--
pozdro
poreba

Data: 2014-03-18 08:15:38
Autor: sqlwiel
W dniu 2014-03-18 06:54, poreba pisze:
[...]

I jak w każdym przypadku, kiedy urzędnicy i państwo biorą się za organizowanie czegoś, co wcześniej organizowali sobie ludzie za swoje pieniądze i według własnego upodobania - jest DO DUPY i NIE DZIAŁA!

:)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2014-03-14 21:40:09
Autor: Titus Atomicus
> [...]

> cywilnego.

Ostatnie zdanie podkreśl podwójną linią i zapamiętaj, że policja nie jest od spraw cywilnych.

Naprawde nie jest?
I skad w momencie zdarzenia wiadomo, ze ta sprawa bedzie cywilna czy karna?
--
TA

Data: 2014-03-15 12:51:35
Autor: grzech
[...]

Bo sam to już stwierdziłeś.

Data: 2014-03-16 13:45:24
Autor: J.F.
Dnia Fri, 14 Mar 2014 18:14:50 +0100, grzech napisał(a):
[...]

Czyli poszkodowany nie ma zadnych praw ? Ale polamanie to jest juz sprawa karna.

J.

Data: 2014-03-14 23:57:53
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 14 Mar 2014, grzech wrote:

[...]

  Po to samo co przy wypadku na drodze.
  Możesz wyjaśnić po co ona tam się pojawia? - będzie łatwiej
wykazać po co ma być na stoku.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-03-14 17:16:22
Autor: Sonn
[...]

Sprawa rozbija sie o to jakich obrażeń doznali uczestnicy zdarzenia. Jeśli naruszających czynności narzadów ciała na okres  poniżej 7 dni to nie warto Policji  wszczynać postępowania. Jeśli doznali obrażeń naruszających czynności uszkodzonych narządów ciała na okres powyżej 7 dni to już inna historia

--
Sonn

Data: 2014-03-14 17:28:42
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <53232b6f$0$4836$c3e8da3$8cc27719@news.astraweb.com>,
 Sonn <paszolwon@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Sprawa rozbija sie o to jakich obrażeń doznali uczestnicy zdarzenia. Jeśli naruszających czynności narzadów ciała na okres  poniżej 7 dni to nie warto Policji  wszczynać postępowania. Jeśli doznali obrażeń naruszających czynności uszkodzonych narządów ciała na okres powyżej 7 dni to już inna historia

No, akurat ta poszkodowana jest unieruchomiona na 6 tygodni.
Ale sprawa juz rozwiazana. Dzisiejszy dyzurny przyjal zgloszenie.
--
TA

Data: 2014-03-15 12:46:45
Autor: Gruby Jendrek

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-BD124E.17284114032014@node1.news.atman.pl...

No, akurat ta poszkodowana jest unieruchomiona na 6 tygodni.
Ale sprawa juz rozwiazana. Dzisiejszy dyzurny przyjal zgloszenie.

Tak z czystej ciekawości - jakie zgłoszenie? Zachodzi podejrzenie popełnienia wykroczenia lub przestępstwa? Czy jak na meczu jest brutalny faul zakończony poważną kontuzją to też przyjadą jak się zadzwoni?
Mam wrażenie że dzisiaj się jakiś mniej doświadczony dyżurny trafił.

A.

Data: 2014-03-15 13:24:03
Autor: Ajgul

Użytkownik "Gruby Jendrek" <sokolo1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:lg1ejp$kre$1node2.news.atman.pl...

[...]

Nie do końca. Wypadek to niekoniecznie na szosie. Mógł być narciarz nawalony, albo jechał w sposób narażający innych na niebezpieczeństwo. Nie musisz mieć kodeksu narciarza, żeby kogoś oskarżyć o zachowanie niebezpieczne.
To nieumyślne, ale jednak spowodowanie uszczerbku na zdrowiu, itd...

Aygul

Data: 2014-03-17 12:30:06
Autor: Gruby Jendrek

Użytkownik "Ajgul" <pronto3@kalmuk.uz> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lg1gjt$i8s$1@speranza.aioe.org...

[...]

A przeczytałeś co pisze wątkotwórca? Tu nie chodzi o oskarżenie kogoś o spowodowanie wypadku (jaki by ten wypadek nie był) tylko o proces cywilny.
No chyba że "panie władzo, jeden nawalony szaleniec tak niebezpiecznie jechał na nartach że sie oboje połamaliśmy i jesteśmy w szpitalu, przyjedzcie go aresztować a jak już go skarzą to ja wyrwę odszkodowanie" - ale raczej mi na to nie wygląda.

A.

Data: 2014-03-15 16:07:42
Autor: hikikomorisan
On 15.03.2014 12:46, Gruby Jendrek wrote:

Czy jak na meczu jest brutalny
faul zakończony poważną kontuzją to też przyjadą jak się zadzwoni?

czy boisko, teren zamkniety, ze znana z imienia i nazwiska lista uczestnikow meczu to to samo co stok?

Data: 2014-03-16 22:39:52
Autor: Gruby Jendrek

UĹźytkownik "hikikomorisan"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lg1qbu$c1$2@node2.news.atman.pl...

[...]

A jakie to ma znaczenie dla faktu wystąpienia przestępstwa lub wykroczenia bo jakoś nie widzę?
Mamy tutaj dwóch (dwoje?) znanych z nazwiska uczestników zdarzenia którzy chcą wyrwać nawzajem od siebie jakąś kasę w procesie cywilnym. Jaki to ma niby związek z Policją?

A.

Data: 2014-03-16 23:38:22
Autor: Daniel Pyra
W dniu 16.03.2014, 22:39, Gruby Jendrek pisze:

[...]

A jeśli jeden z uczestników byłby pod wpływem alkoholu lub środków psychotropowych to też nie widziałbyś...?

Pozdr.!
(D)

Data: 2014-03-17 12:24:31
Autor: Gruby Jendrek

Użytkownik "Daniel Pyra" <droch@spam.be.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lg594q$ji3$1@news.task.gda.pl...

A jeśli jeden z uczestników byłby pod wpływem alkoholu lub środków psychotropowych to też nie widziałbyś...?

Ależ oczywiście że nie - w tym przypadku nie ma to kompletnie żadnego znaczenia.

A.

Data: 2014-03-17 22:58:44
Autor: Daniel Pyra
W dniu 17.03.2014, 12:24, Gruby Jendrek pisze:

[...]

Szanuję Twoją opinię, natomiast ustawodawca ma w tej kwestii odmienny pogląd, wyrażony w ustawie "o bezpieczeństwie i ratownictwie w górach
i na zorganizowanych terenach narciarskich".

Pozdr.!
(D)

Data: 2014-03-20 14:47:00
Autor: Gruby Jendrek

Użytkownik "Daniel Pyra" <droch@spam.be.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lg7r6g$ahf$1@news.task.gda.pl...

Szanuję Twoją opinię, natomiast ustawodawca ma w tej kwestii odmienny pogląd, wyrażony w ustawie "o bezpieczeństwie i ratownictwie w górach
i na zorganizowanych terenach narciarskich".

Jako Ĺźe bardzo podoba mi się ten ton rozmowy pozwolę sobie jeszcze raz bez napastliwości zaakcentować moje stanowisko - fakt bycia "pod wpływem" powoduje według prawa niemoĹźność korzystania ze stoku - i tutaj nikt tego nie kwestionuje - natomiast stan psychofizyczny uczestnikĂłw nie ma Ĺźadnego znaczenia dla faktu wystąpienia hipotetycznego wykroczenia lub przestępstwa pod tytułem "zderzenie na stoku" bo takowe po prostu nie istnieje. Oczywiście zawsze moĹźemy prĂłbować zgłosić  na policję to, Ĺźe drugi uczestnik zdarzenia jest nawalony lub upalony ale ta taktyka ma raczej krĂłtkie nogi. W związku z tym nadal nie rozumiem co zgłaszamy na policję i niby dlaczego ma ona to zgłoszenie przyjąć.
No chyba że policjanci przyjęli zgłoszenie "w sprawie" w celu przywalenia obydwu osobom mandatem za "niezachowanie ostrożności" (wcale bym sie nie zdziwił, znam takie przypadki).

A.

Data: 2014-03-16 10:32:12
Autor: poreba
Dnia Sat, 15 Mar 2014 12:46:45 +0100, Gruby Jendrek napisał(a):

Zachodzi podejrzenie popełnienia wykroczenia lub przestępstwa? Czy jak na meczu jest brutalny faul zakończony poważną kontuzją to też przyjadą jak się zadzwoni?
Coś mi sie kołacze po głowie, że był w świecie przypadek oskarżenia kopacza od szmacianki za _złośliwy_ faul zakończony bodajże otwartym
zlamaniem i poważną kontuzją. AFAIR w oskarżeniu podnoszono, że sport
ten (ganianie w 11x2 za szmatą) nie przewiduje takich zagrań. Nie pamiętam jak się skończyło.

--
pozdr
poreba

Data: 2014-03-18 19:02:29
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-0C2676.14501414032014node2.news.atman.pl...

Czy policja moze odmowic przyjecia zgloszenia telefonicznego?

Telefonłiczne zgoszenie jest od przypadków nagłych. Jakby narciarze zadzwonili z miejsca kolizji, to byłby podstawy do działania w takim trybie. Ale dzwonienie później na Policję nie ma sensu. Trzeba albo osoibiście, albo pisemnie złożyc zawiadomienie. Będzie w tej sprawie prowadzone postępowanie. Telefoniczna informacja, to co najwyżej spowoduje, że dyślurny napisze notatkę i za kilka dni odezwie się wyznaczony do przeprowadzenia czynności policjant z wezwaniem do stawienia się w jednostce Policji. Do czasu ustalenia o co chodzi nikt niczego nie będzie zabezpieczał, dokąd nie będzie wiadomo o co chodzi. O wiele szybciej i sensowniej jest choćby mailem złożyć zawiadomienie.

Data: 2014-03-19 00:06:08
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 18 Mar 2014, Robert Tomasik wrote:

Telefonłiczne zgoszenie jest od przypadków nagłych. Jakby narciarze
zadzwonili z miejsca kolizji, to byłby podstawy do działania w takim trybie.

  O, i ta wersja mnie przekonuje.

Ale dzwonienie później na Policję nie ma sensu. Trzeba albo osoibiście, albo pisemnie złożyc zawiadomienie. Będzie w tej sprawie prowadzone postępowanie.

  Krótko mówiąc: "jak z każdym wykroczeniem", drogowych nie wyłączając.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-03-19 00:11:30
Autor: hikikomorisan
policja odmawia przyjecia zgloszenia

  KrĂłtko mĂłwiąc: "jak z kaĹźdym wykroczeniem", drogowych nie wyłączając.

....razem z cyklistami i rolkarzami pedzacymi po sciezkach rowerowych!!!

;)

Data: 2014-03-20 23:56:26
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 19 Mar 2014, hikikomorisan wrote:

  Krótko mówiąc: "jak z każdym wykroczeniem", drogowych nie wyłączając.

...razem z cyklistami i rolkarzami pedzacymi po sciezkach rowerowych!!!

;)

  Moim ulubionym wypadkiem drogowym jest zderzenie ... pieszych!
  ;)
(ale poważnie piszę - od lat, rzadko bo rzadko ale wraca, w prasie
przewija się ten problem, że jeśli ma miejsce na chodniku to *JEST*
wypadkiem *drogowym*, a problemem jest brak zarówno przepisów
szczegółowych jak i wypracowanych procedur, choćby w kwestii ucieczki
sprawcy z miejsca wypadku).

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-03-19 02:27:29
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1403190004520.508quad...

 Krótko mówiąc: "jak z każdym wykroczeniem", drogowych nie wyłączając.

W zależności od obrażeń, to i na przestępstwo by mogło zejść.

Data: 2014-03-19 03:29:33
Autor: Titus Atomicus
policja odmawia przyjecia zgloszenia
In article <53288a90$0$2231$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

Telefonłiczne zgoszenie jest od przypadków nagłych. Jakby narciarze zadzwonili z miejsca kolizji, to byłby podstawy do działania w takim trybie. Ale dzwonienie później na Policję nie ma sensu. Trzeba albo osoibiście, albo pisemnie złożyc zawiadomienie. Będzie w tej sprawie prowadzone postępowanie. Telefoniczna informacja, to co najwyżej spowoduje, że dyślurny napisze notatkę i za kilka dni odezwie się wyznaczony do przeprowadzenia czynności policjant z wezwaniem do stawienia się w jednostce Policji. Do czasu ustalenia o co chodzi nikt niczego nie będzie zabezpieczał, dokąd nie będzie wiadomo o co chodzi. O wiele szybciej i sensowniej jest choćby mailem złożyć zawiadomienie.

Ale mowilem, ze nastepnego dnia zgloszenie przyjeto.
A postepownie jest chyba prowadzone, bo do poszkodowanej przyjechalo dwoch wywiadowcow w celu przesluchania.
Stawic sie nie mogla osobiscie bo w skutek wypadku jest unieruchomiona.
--
TA

Data: 2014-03-19 17:28:06
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-6F8B7C.03293219032014node2.news.atman.pl...
> [...]

> Czy policja moze odmowic przyjecia zgloszenia telefonicznego?

Telefonłiczne zgoszenie jest od przypadków nagłych. Jakby narciarze
zadzwonili z miejsca kolizji, to byłby podstawy do działania w takim o
[...]

Nie przyjęto zgłoszenia, tylko wysłano policjanta w celu przyjęcia zawiadomienia o wykroczeniu od osoby, która nie mogła przyjść do Komendy. Natomiast nie da się tego zrobić na telefon po prostu.

policja odmawia przyjecia zgloszenia