policja - wzór do na?ladowania

Data: 2014-02-04 03:41:33
Autor: Budzik
policja - wzór do na?ladowania
Użytkownik Jack fjacek@op.pl ...

Nie widzę żeby było.
Daje nam policja przykład jak jechać i bezkarnie rozbić się, mając po
2 promile:

http://jeleniagora.naszemiasto.pl/artykul/policja-jelenia-gora-umorzyli
-sprawe-pijanych-policjantow,2150602,t,id.html wystarczy pić we dwóch i w razie wypadku w miarę szybko opuścić
pojazd.
Piękne.
Mam nadzieje, ze chociaż z roboty ich wywalili...

Data: 2014-02-04 05:33:55
Autor: J.F
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup
[...]

Nie napisali ze sluzbowym radiowozem, wiec zakladam ze prywatnym ... a wiec nie ma podstaw do zwolnienia.
Bo chyba nie chcesz placic odszkodowania za bezpodstawne zwolnienie ?

No bo jeden niewinny. A moze i obaj - prowadzic mogl trzeci policjant :-)

J.

Data: 2014-02-03 23:39:57
Autor: Przemek
policja - wzór do na?ladowania
Cytat ze strony policji:

"Każdy, kto chciałby wstąpić w szeregi tej formacji musi spełnić następujące wymagania:
(...)
posiadać nieposzlakowaną opinię
(...)"
Czy ci dwaj debile, bo na miano policjanta nie zasługują, dalej posiadają nieposzlakowaną opinię? To co musieliby zrobić, by ją stracić? Mam nadzieję, że media tego tak nie zostawią i będą drążyć temat.

pozdr

Data: 2014-02-05 09:27:34
Autor: yabba
Użytkownik "Przemek" <przemyslaw.22@gmail.com> napisał w wiadomości news:a69adb36-3291-41ce-b253-a200403c7c83googlegroups.com...
[...]

Czytanie ze zrozumieniem się kłania. :)

"Kto chciałby wstąpić...". Wspomniani policjanci juz wstąpili, więc wymóg posiadania nieposzlakowanej opinii juz ich nie obowiązuje.

:)))
Tak wiem, parodia. Ale jedna z mniejszych w tym kraju.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-02-04 19:00:18
Autor: Budzik
policja - wzór do na?ladowania
Użytkownik J.F jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...

[...]

Jak widać nie mamy wielich wymagać co do standardów moralnych u "Pana Władzy..."

Data: 2014-02-05 17:40:00
Autor: John Kołalsky
[...]

Ktoś powinien dostać mandat za niewskazanie.

Data: 2014-02-04 07:42:25
Autor: Baczek
[...]

Jest w artykule - nie wywalili.

Data: 2014-02-04 19:00:18

[...]