policjanci pobili

Data: 2020-12-16 14:01:09
Autor: Olin
policjanci pobili
Dnia Wed, 16 Dec 2020 13:00:20 +0100, J.F. napisał(a):

- Jeden z nich powiedział, że mam spierd...ć z jego terenu w stronę lasu - zeznał śledczym bezdomny. Z relacji mężczyzny wynika, że zebrał się z ławki, przekroczył DK1 i zgodnie z sugestią mundurowego poszedł w stronę lasu. Po chwili przyjechał tam radiowóz, z którego wysiedli dwaj policjanci. Jeden z nich miał zaatakować i skatować bezdomnego pałką. Drugi z funkcjonariuszy miał się temu biernie przyglądać.

Julki narzekają, że są pałowane z przyczyn politycznych, a to tylko taka
ludzka potrzeba, żeby kogoś zmasakrować. Inni zbierają znaczki albo łowią
ryby, a milicjanci mają po prostu takie hobby.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl