policjant proponuje badanie psychiatryczne przesluchiwanemu ;)

Data: 2009-11-30 16:16:33
Autor: krzysiek82
policjant proponuje badanie psychiatryczne przesluchiwanemu ;)
Icek pisze:
W policji nigdy nie bedzie normalnie jak komendant bedzie kryl
funkcjonariuszy i nie beda oni ponosic odpowiedzialnosci za swoje naganne
zachowanie.
 Icek

Bardzo dobrze, że to nagrałeś mnie by zamurowało gdybym usłyszał coś takiego od policjanta.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-30 07:25:08
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On 30 Nov, 15:16, krzysiek82 <tajemn...@tajemnica.pl> wrote:
Icek pisze:

> [...]
> zachowanie.

> Icek

Bardzo dobrze, że to nagrałeś mnie by zamurowało gdybym usłyszał coś

Sujka mistrz! Zastepca komendanta - ARCYMISTRZ :)

hahahahahaha
Marcepan

policjant proponuje badanie psychiatryczne przesluchiwanemu ;)