policjant proponuje badanie psychiatryczne przesluchiwanemu ;)

Data: 2009-11-30 16:28:44
Autor: Tomasz Chmielewski
policjant proponuje badanie psychiatryczne przesluchiwanemu ;)
Icek wrote:

Po niespelna 2 minutach zbiega wkurzony policjant. Jest dosc opryskliwy.
Zabiera mnie na gore. Wskazuje miejsce przy stole. Rozpoczyna przesluchanie.
Wchodzi policjant Sujka. Zaczyna rozmowe "czy ty jestes nienormalny baranie?
Mam Cie tu zatrzymac na 48 godzin i zalatwic lekarza psychiatre? Po ch.j
dzwonisz pod ten numer". Grzecznie odpowiadam, ze nie rzycze sobie takiego
zachowania i niech sie wezmie do jakiejs roboty a nie mnie obraza. Wymiana
zdan trwala okolo minuty.

Po wyjsciu zgrywam nagranie na plytke. Wysylam do komendanta wraz ze skarga.

Trzeba bylo wyslac _bez_ plyty (i nic o niej - na razie - nie wspominac).

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2009-11-30 18:42:39
Autor: Budzik
policjant proponuje badanie psychiatryczne przesluchiwanemu ;)
Użytkownik Tomasz Chmielewski mangoo@nospam.wpkg.org ...

[...]

rozumiem, ze w to w celu, aby dodatkowo zaprzeczył ze cos takiego powiedział?
Za to byłaby jakas dodatkowa odpowiedzialnosc?

policjant proponuje badanie psychiatryczne przesluchiwanemu ;)