policji [Legionowo,Sosnowiec]

Data: 2015-03-18 10:04:14
Autor: A. Filip
policji [Legionowo,Sosnowiec]
*KIEDY* policja RP3 się dorobi dużych zamieszek zamiast "zamieszeczek" po
podobnych zdarzeniach?  Bo "zamieszeczki" to juĹź w RP3 "uświęcona tradycja"
IMHO, choć dwa oprotestowywane "zdarzenia" na raz to rekord AFAIR.

http://wiadomosci.onet.pl/warszawa/jest-oswiadczenie-policji-w-sprawie-smierci-19-latka-w-legionowie/vl9xvc
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/zadyma-pod-siedziba-policji-w-sosnowcu/rb1rvd
  https://news.google.com/news/story?ncl=d4FlXO6kpTBxS1Mru8m2f8ufvsJYM&ned=pl_pl&topic=h

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Oczekuj najgorszego od swojego wroga, wĂłwczas nie będziesz rozczarowany.  (Przysłowie kurdyjskie)

Data: 2015-03-18 04:16:02
Autor: kogutek444
Uświęcona Tradycja RP3: zmieszeczki po śmierciach w związku z działaniami policji [Legionowo,Sosnowiec]
W dniu środa, 18 marca 2015 10:04:16 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
*KIEDY* policja RP3 się dorobi dużych zamieszek zamiast "zamieszeczek" po
podobnych zdarzeniach?  Bo "zamieszeczki" to już w RP3 "uświęcona tradycja"
[...]

Oczekuj najgorszego od swojego wroga, wówczas nie będziesz rozczarowany.  (Przysłowie kurdyjskie)

Nie będę wnikał czy zamieszki były duże czy małe. Wychodzi że są w słusznej sprawie a policja ma coś do ukrycia i stara się to zrobić. W PRL była sytuacja że milicjanci kogoś zatłukli i żeby odwrócić kota ogonem spreparowali zdarzenie w którym załoga karetki okradła i pobiła jakiegoś żula. Wczoraj cały dzień w dziennikach leciało jak to ochroniarze z knajp zabijali ludzi.

Data: 2015-03-18 10:25:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
A. Filip wrote:

[...]

У нас чёрных нет.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-03-18 17:20:30
Autor: A. Filip
"Jakub A.  Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> pisze:
A. Filip wrote:

[...]

A zamieszki są dlatego że zamieszkujący wierzą w niewinność policji RP3 i
całkowity brak "wybielania" zbrojnego ramienia władzy? :-)

A sobie słuchałem dziś z rana rzecznika policji Legionowa to on dopiero
zaczął trochę łapać że policja (a wiec i on jako jej rzecznik prasowy) jest
"zainteresowaną stroną" w tej sprawie. IMHO Dalej załapuje niedostatecznie a
tradycje zamieszeczek po podobnych zdarzeniach RP3 ma na dziesięciolecie jak w
banku nie €cypryjskim.

P.S.
A jak piszesz cyrylicą to się zastanów czy teraz *każda* demonstracja/protest
którą w Rosji/Putinistanie spałują dalej będzie "bez żadnych wątpliwości"
pałowana niesłusznie jeśli nie będzie to także podżeganiem do kontynuacji
tradycji Słupska, ..., Legionowa, Sosnowca.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Co z serca nie pochodzi, nie przyjmuje się w sercu.  (Przysłowie czeskie)

Data: 2015-03-18 18:04:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
A. Filip wrote:

[...]

Ja nie jestem jakimś putinożercą i myślę, że nawet w kraju silnej ręki czy samodzierżawia, jak się określa Rosję, osoby sprawujące dyktaturę w niektórych sprawach mają rację z użyciem siły. Chociażby dlatego, że zwalczana opozycja stanowi niezły wachlarz poglądów - od demokratów/liberałów/wolnościowców do komunistów i nacjonalistów, a więc niekoniecznie opozycji będącej za zwiększeniem swobód, a tej za ich zmniejszeniem również. Generalnie nie oceniam czarno-biało i uważam, że obecny konflikt, który mamy z Rosją to raczej konflikt interesów geopolitycznych niż ideologii i w takim kontekście powinno się do niego elastycznie podchodzić, żeby korzystając z obecnych sojuszy starać się wywalczyć jakieś wpływy w strefie spornej niż robić się bohaterskimi obrońcami gonfalonu demokracji za wszelką cenę.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-03-24 21:55:01
Autor: Budzik
Uświęcona Tradycja RP3: zmieszeczki po śmierciach w związku z działaniami policji [Legionowo,Sosnowiec]
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

*KIEDY* policja RP3 się dorobi dużych zamieszek zamiast "zamieszeczek"
po podobnych zdarzeniach?  Bo "zamieszeczki" to już w RP3 "uświęcona
tradycja" IMHO, choć dwa oprotestowywane "zdarzenia" na raz to rekord
AFAIR.

Prawdziwe pytanie powinno byc zupelnie inne, zakladajac ze byl to woreczek trawki - dlaczego jego posiadanie bylo dla zmarlego tak niekomfortowe ze chcial go polknac?

Szybko dojdziemy do wniosku ze jest to kolejna ofiara zbyt restrykcyjnego prawa dotyczacego marichuany.

Data: 2015-03-24 23:23:43
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 24 Mar 2015 21:55:01 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Prawdziwe pytanie powinno byc zupelnie inne, zakladajac ze byl to woreczek trawki - dlaczego jego posiadanie bylo dla zmarlego tak niekomfortowe ze chcial go polknac?

Człowieku, przecież jemu policmajster krtań zgniótł butem... I ludzie to
wiedzą!
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-25 00:37:04
Autor: Budzik
Uświęcona Tradycja RP3: zmieszeczki po śmierciach w związku z działaniami policji [Legionowo,Sosnowiec]
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

[...]

Juz jest opinia lekarska?
Ja tego nie wiem bo ani tam nie byłem, ani nie mam takich zdolnosci szufladkowania jak Ty.

Data: 2015-03-25 03:24:34
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 25 Mar 2015 00:37:04 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Przeciw POlicji? - żartujesz sobie. Tak samo jej nie będzie, jak przeciw
żadnemu lekarzowi się nie zdarzyło.

Ja tego nie wiem bo ani tam nie byłem, ani nie mam takich zdolnosci szufladkowania jak Ty.

Ludzie wiedzą, dlatego się burzą.
--
Ikselka
Lemingom mówię NIE!

Data: 2015-03-25 07:00:37
Autor: Budzik
[...]

Nauczycielka z macierewiczowymi klapkami na oczach - masakra...
To według Ciebie był tam ten woreczek czy nie?

Ja tego nie wiem bo ani tam nie byłem, ani nie mam takich zdolnosci szufladkowania jak Ty.

Ludzie wiedzą, dlatego się burzą.

Tak, tak, ludzie wiedzom bo sam modrzy...
Ciekawe ze nawet rodzice wypowiadajac sie nie protestowali przeciwko wersji z połykaniem woreczka z marihuaną - widac wiedzieli ze cos jest na rzeczy.

A najwazniejsze pytanie pozostaje bez komentarza...

Data: 2015-03-25 09:06:38
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
UĹźytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

[...]

Według jej wersji woreczek zapewne był, mógł być zagrożeniem zdrowia przerobionym
na "zagroĹźenie" *Ĺźycia* przez policjantĂłw (wersja "ugrzeczniona").

[...]

Kto *imiennie* w policji (w Legionowie) odpowiada za znajomości przez
policjantów _podstaw_ pierwszej pomocy i dlaczego ja dotąd nie słyszałem jak to
dzielni policjanci zastosowali je chroniąc przed *śmiertelnym* zadławieniem?

Jak sobie obejrzałem (niedo)rzeczników policji to jakbym znał "nie żyjącego"
choćby z widzenia to bym w ich wersję (w większości) nie uwierzył, choć i tak taki
Sokołowski pewnie by spierdolił wiarygodność jeszcze bardziej IMHO.

A najwazniejsze pytanie pozostaje bez komentarza...

No to do kurwy nędzy je zadaj publicznie.

P.S.
Jak interpretować słowa (niedo)rzecznika policji że "wstępna sekcja zwłok nie
stwierdziła _pobicia_ _przez policjantów_"?
Były ślady "nie pobicia" (patrz "nie tortury" USA) czy też były ślady pobicia
przypisane nie policjantom?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Nie kaĹźdy księdzem, co na farze mieszka.  (Przysłowie łuĹźyckie)

Data: 2015-03-25 11:00:35
Autor: Budzik
[...]

przerobionym na "zagrożenie" *życia* przez policjantów (wersja
"ugrzeczniona").
Uff...

[...]

To sa sensowne pytania.

[...]
A propos pracy niedorzeczników sie nie wypowiadam... na widok Sokołowskiego mam odruchy...

A najwazniejsze pytanie pozostaje bez komentarza...

No to do kurwy nędzy je zadaj publicznie.

No przeciez zadałem...
I w odpowiedzi dostałem od Ikselki wyrok ze winna policja...

[...]

Kolejne dobre pytanie. Ale tylko pytanie a nie przesadzenie winy kogokolwiek i powód do tego zeby urządzać bitwy z policją. To nie ten moment i nie ta kolejnosc.

Data: 2015-03-25 20:13:50
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 25 Mar 2015 07:00:37 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Coś masz do nauczycieli, widzę to wyraźnie.
Poprawka nie poszła?

To według Ciebie był tam ten woreczek czy nie?

A bo to jeden?
:->

[...]

Oczywiście - nawet od razu powiedziano im, że "wina pilota" :->

A najwazniejsze pytanie pozostaje bez komentarza...

Bo głupie.

Data: 2015-03-25 20:10:35
Autor: Budzik
[...]

Głupote toleruję. Klapki na oczach u kogoś kto ma być zródłem wiedzy i swiadomosci dla młodziezy wywołują u mnie alergie.
Zbyt duzo widziałem takich "nauczycieli" w zyciu.

To według Ciebie był tam ten woreczek czy nie?

A bo to jeden?
:->

Znow jak przyszło do konkretów to zaczynasz dowcipkowac.
Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawe ale to u ciebie norma.

[...]

I znów zarcik zamiast argumentu...

A najwazniejsze pytanie pozostaje bez komentarza...

Bo głupie.

Nauczyciele podobno mówią, ze nie ma głupich pytań...

Data: 2015-03-25 21:27:40
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 25 Mar 2015 20:10:35 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Czyli bingo, zgadłam :-]

[...]

Bo tylko dowcip może nas (teraz) uratować :-/

[...]

Jak wyżej.

A najwazniejsze pytanie pozostaje bez komentarza...

Bo głupie.

Nauczyciele podobno mówią, ze nie ma głupich pytań...

Są tylko głupi zadający je?

Data: 2015-03-25 21:34:53
Autor: Budzik
[...]

Nie, to nie awersja do nauczycieli.
Wielu innych oceniam bardzo wysoko i uwazam, ze w jakims sensie stworzyli mnie na nowo.
Po prosut w stosunku do nauczycieli mam wyższe wymagania.

[...]

Może zamiast się ratowac, dyskutuj merytorycznie z postawionymi argumentami?

[...]

j.w.

A najwazniejsze pytanie pozostaje bez komentarza...

Bo głupie.

Nauczyciele podobno mówią, ze nie ma głupich pytań...

Są tylko głupi zadający je?

Taka dowcipna a tego zartu nie zna...
W kazdym razie meritum pozostaje nietkniete, udało ci sie sprowadzic rozmowe do poziomu zarcików i polslowek. Gratulacje. Tak uczyłas swoich uczniów?

Data: 2015-03-25 23:08:39
Autor: u2
W dniu 2015-03-25 o 22:34, Bucek pisze:
Po prosut w stosunku do nauczycieli mam wyższe wymagania.

widac bucus, ze masz wymagania jako uczen, ktory niczego sie nie nauczyl:)))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-03-25 16:53:02
Autor: MarkWoydak
paciuk "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:551331e4$0$8367$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-03-25 o 22:34, Bucek pisze:
Po prosut w stosunku do nauczycieli mam wyższe wymagania.

widac bucus, ze masz wymagania jako uczen, ktory niczego sie nie nauczyl:)))

-- General Skalski o zydach w UB :

Pierdol się śmieciu!
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-03-25 23:00:35
Autor: Budzik
Uświęcona Tradycja RP3: zmieszeczki po śmierciach w związku z działaniami policji [Legionowo,Sosnowiec]
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Po prosut w stosunku do nauczycieli mam wyższe wymagania.

widac bucus, ze masz wymagania jako uczen, ktory niczego sie nie
nauczyl:)))
Niczego?
Psychologowie uważają nadmierne uogólnianie jako jeden z podstawowych błedów myślenia.

Data: 2015-03-26 21:34:17
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 25 Mar 2015 21:34:53 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Uczyłam ich WŁAŚCIWIE SZACOWAĆ. Także to, kiedy coś jest argumentem, a
kiedy nim NIE JEST.

Data: 2015-03-26 23:00:32
Autor: Budzik
[...]

Oby uczniowie przerośli nauczyciela...

Data: 2015-03-25 18:37:39
Autor: kogutek444
W dniu środa, 25 marca 2015 01:37:05 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

> to wiedzą!

Juz jest opinia lekarska?
Ja tego nie wiem bo ani tam nie byłem, ani nie mam takich zdolnosci szufladkowania jak Ty.

Kilka dni temu był w tv reportaż. Ktoś pobił syna policjanta. Policjanci zrobili prywatne śledztwo. Zwinęli kilku chłopaków z miasta. Zabrali ich na komisariat i tam spuścili wpierdol. Kazali im się rozbierać, potem skuwali kajdankami i tłukli aż niektórzy tracili przytomność. Tak opowiadali pobici na komisariacie. Opowiadali że kopani byli po jajach, nerkach itp. Rano okazało się że zwinęli niewinnych. Jakiś gość broniący policjantów twierdził że się pomylili bo bili niewinnych. Niby wszystko ok. Policja przyznała się do pomyłki. Tylko czy naprawdę wszystko jest ok. Nic nie jest ok bo według tego co twierdził tamten wychodzi że faktycznie niewinnych nie powinni bić. Czyli winnych mogą katować.

Data: 2015-03-26 09:23:07
Autor: Patriota
W dniu 2015-03-26 o 02:37, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

A tak właściwie jaki jest stosunek prawa do samoobrony obywatela przed takimi bandytami? Jest całkowicie ubezwłasnowolniony, czy prawo pozwala mu jakoś się bronić?

Data: 2015-03-25 16:53:31
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:mf0fl8$65q$1speranza.aioe.org...
[...]

Co tam słychac u "Ani"? ;-))))))))))))))

MW

Data: 2015-03-26 04:38:14
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 26 marca 2015 09:23:06 UTC+1 użytkownik Patriota napisał:
W dniu 2015-03-26 o 02:37, kogutek444@gmail.com pisze:
> Niby wszystko ok. Policja przyznała się do pomyłki. Tylko czy naprawdę > wszystko jest ok. Nic nie jest ok bo według tego co twierdził tamten > wychodzi że faktycznie niewinnych nie powinni bić. Czyli winnych mogą > katować. A tak właściwie jaki jest stosunek prawa do samoobrony obywatela przed takimi bandytami? Jest całkowicie ubezwłasnowolniony, czy prawo pozwala mu jakoś się bronić?

Pewno według zasad ogólnych. Zawsze będą liczyli się świadkowie.. Jak policjant nie będzie miał świadków że mu przylutowałeś to nic nie zrobi. Tylko czy nie będzie miał świadków jak biją na komendzie? Oto jest pytanie. Inna sprawa że trudno się bronić jak masz skute ręce i leżysz na podłodze a ktoś cie wali gumą po nerkach.. Podejrzany w czasie przesłuchania rzucił się na funkcjonariusza. W czasie ataku uderzył się nosem w pięść przesłuchującego. A następnie brzuchem i jądrami w jego kolana. I tak wysoki sądzie 4 razy atakował.

Data: 2015-03-27 09:25:54
Autor: Patriota
W dniu 2015-03-26 o 12:38, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]
Nie o to mi chodziło, a o prawo do samoobrony obywatela przed policyjnym bandytyzmem, czy ten obywatel ma prawo używać siły, gdy go policja masakruje? Zresztą pytanie było retoryczne - wiadomo że nie ma takiego prawa. Ono jest jasne "Naruszanie nietykalności cielesnej funkcjonariusza", "przeszkadzanie w wykonywaniu obowiązków służbowych" itditp wyraźnie świadczą że także w tzw demokracji człowiek i obywatel jest sprowadzonym do konsystencji i roli zwykłego g*na.

Data: 2015-03-26 21:38:25
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 26 Mar 2015 09:23:07 +0100, Patriota napisał(a):

[...]

Pozwala - w sądzie :-/

Data: 2015-03-27 09:23:31
Autor: Patriota
W dniu 2015-03-26 o 21:38, Ikselka pisze:
[...]

Ale w tym czasie to już może nie żyć... bądź na stałe poruszać się na wózku inwalidzkim.

Data: 2015-03-27 12:58:07
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 27 Mar 2015 09:23:31 +0100, Patriota napisał(a):

[...]

Toteż normalny człowiek nie czeka na tę wątpliwą możliwość, tylko robi to
znacznie WCZEŚNIEJ 3-).

Data: 2015-03-26 16:40:28
Autor: Budzik
Uświęcona Tradycja RP3: zmieszeczki po śmierciach w związku z działaniami policji [Legionowo,Sosnowiec]
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

> [...]

według tego co twierdził tamten wychodzi że faktycznie niewinnych nie
powinni bić. Czyli winnych mogą katować.
O kurde, to by była niezła sprawa.
Możesz podac jakiegoś linka do tego reportazu?

A tak z ciekawosci - to bylo w temacie?
Na pytanie o katowanie chyba nie musze odpowiadac?

Data: 2015-03-26 13:02:18
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 26 marca 2015 17:40:29 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Możesz podac jakiegoś linka do tego reportazu?

A tak z ciekawosci - to bylo w temacie?
Na pytanie o katowanie chyba nie musze odpowiadac?

Na TVPInfo to było. Nie wiem jak dać linka do programu w telewizji. W nocy na to przypadkowo trafiłem. To jest jakiś cykliczny program. Bo o Legionowie było. O spóldzi9elni mieszkaniowej w Opocznie co nalicza opłaty za ogrzewanie ludziom co się od wspólnego ogrzewania odcięli bo na olej opalowy jest, czyli drogo. Dzisiaj jakis policmajster był w programie informacyjnym. Jak się dziennikarka spytała o Legionowo to na nią strasznie wsiadł. A o tamtej co katowali na posterunku stwierdził że sprawa jest trudna bo obydwaj pokrzywdzeni mieli wypadek. Jeden nie żyje a drugi w stanie ciężkim jest w szpitalu. Oczywiście musiał dodać że jechali po pijanemu i kierowca nie miał PJ. Jak by ta informacja miała jakikolwiek związek z pobiciem na posterunku.

Data: 2015-03-26 21:36:52
Autor: Ikselka
Uświęcona Tradycja RP3: zmieszeczki po śmierciach w związku z działaniami policji [Legionowo,Sosnowiec]
Dnia Wed, 25 Mar 2015 18:37:39 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

[...]

Niewinnych TEŻ mogą. Bo tak. I co im zrobisz. Vide śmierć Przemyka,
Popiełuszki...