[waw] poligon w Rembertowie

Data: 2011-06-16 19:36:11
Autor: robertcb
[waw] poligon w Rembertowie
> Witam,

Sporządziłem mapkę dróg na podstawie własnych wycieczek rowerowych.
Zaznaczyłem tylko te drogi które są na pewno przejezdne, nie ma piachów itp.

Mogą być jakieś błędy np w numerach dróg pożarowych.

Jeśli możecie - ulepszcie tą mapkę edytując ją w paincie i wrzućcie na lepszy
serwer.

http://img811.imageshack.us/img811/2765/rowerowamapapoligonu.jpg

Data: 2011-06-16 17:46:28
Autor: Ryszard Mikke
[waw] poligon w Rembertowie
robertcb@poczta.onet.pl napisał(a):
> [...]

Mogą być jakieś błędy np w numerach dróg pożarowych.

Jeśli możecie - ulepszcie tą mapkę edytując ją w paincie i wrzućcie na lepszy

Ale ze Paintem?

Lepiej to zrobic:
* W Excelu
* W Wordzie
* W PowerPoincie
* We FronPage'u.

W OSTATECZNOŚCI w Google Maps i udostępnić...

rmikke

Data: 2011-06-16 14:44:25
Autor: GT Wędrujemy
poligon w Rembertowie
On 16 Cze, 19:46, "Ryszard Mikke" <rmi...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
rober...@poczta.onet.pl napisa (a):

> gonem. W

> Sporz dzi em mapk dr g na podstawie w asnych wycieczek rowerowych.
> Zaznaczy em tylko te drogi kt re s na pewno przejezdne, nie ma piach w itp.

> Mog by jakie b dy np w numerach dr g po arowych.

> Je li mo ecie - ulepszcie t mapk edytuj c j w paincie i wrzu cie na lepszy
> [...]

W OSTATECZNO CI w Google Maps i udost pni ...

rmikke

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

spoko, wiszystko da się przejechać, trzeba tylko troche pozanc ten
teren. zadna mapa nie pokaze ci go bezblednier

[waw] poligon w Rembertowie