polimerowe kufry boczne do Hondy Shadow - chopper cruiser

Data: 2010-11-01 13:13:31
Autor: ACTV
polimerowe kufry boczne do Hondy Shadow - chopper cruiser
Witam,

Znacie może jakiego¶ polskiego producenta polimerowych kufrów, które
by pasowały do Hondy Shadow Clasic (Aero).

Bardzo ciekawie wygl±daj± zdjęcia takich kufrów na stronie Polkomu -
ale cena powala 2 730 PLN !
Może kto¶ w Polsce podobne produkuje ? Może kto¶ sprowadza podobne w
trochę niższej cenie ?

Będę wdzięczny za linki.

Pozdrawiam
Sławek

Data: 2010-11-03 15:06:45
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2010-11-01 21:13, ACTV pisze:
[...]

Jesli chcesz uzywki to kumpel ma do pchniecia, podobno charlej genuine etc.
Tak wygladaly na sporciaku
http://lh5.ggpht.com/_te2IXFW7FJw/SHvD2-WicGI/AAAAAAAACAc/yylCp0ZEpbA/s800/SG1S4491.jpg

PS. sporciak tez jest do sprzedania.

pozdr
newrom
--
Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.html
DT 125r - do sprzedania

Data: 2010-11-03 19:59:47
Autor: Kuczu
polimerowe kufry boczne do Hondy Shadow - chopper cruiser
W dniu 2010-11-01 21:13, ACTV pisze:
Witam,

Znacie moĹĽe jakiegoĹ› polskiego producenta polimerowych kufrĂłw, ktĂłre
by pasowały do Hondy Shadow Clasic (Aero).

Bardzo ciekawie wyglądają zdjęcia takich kufrów na stronie Polkomu -
ale cena powala 2 730 PLN !
trochÄ™ niĹĽszej cenie ?

[...]

Sztandarowy przyklad Pana za duzego do swojego motocykla. Zawsze mowilem ze Sportster jest dla kobiet i mezczyzn niewysokich.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-11-03 21:37:17
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2010-11-03 19:59, Kuczu pisze:

Sztandarowy przyklad Pana za duzego do swojego motocykla. Zawsze mowilem
ze Sportster jest dla kobiet i mezczyzn niewysokich.

Standardowy przyklad Pana ktory nalezy do kategorii tych co charleja juz mieli i teraz chca motor do jazdy :-)
I to wcale nie moja wina, ja tylko pozyczylem mu afryke na jeden wyjazd! ;>

pozdr
newrom
--
Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.html
DT 125r - do sprzedania
RD07 - doĹĽywocie.

Data: 2010-11-03 21:42:46
Autor: Kuczu
polimerowe kufry boczne do Hondy Shadow - chopper cruiser

Standardowy przyklad Pana ktory nalezy do kategorii tych co charleja juz
mieli i teraz chca motor do jazdy :-)

Powiedz KaJotu ze Sporciak nie nadaje sie do jazdy ! Ino trzeba miec do niego wzrost nikczemny.

I to wcale nie moja wina, ja tylko pozyczylem mu afryke na jeden wyjazd! ;>

Kulega by se kupil od razu RoadKinga to by nawet na Afryke nie zerknal :)

Data: 2010-11-04 08:04:44
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2010-11-03 21:42, Kuczu pisze:

Powiedz KaJotu ze Sporciak nie nadaje sie do jazdy ! Ino trzeba miec do
niego wzrost nikczemny.

Nikomu nic nie bede mowic, walimieto kto czym, gdzie, jak. Natomiast czekam z nieciepliwoscia az KaJot se kupi charleja do jazdy.
:)

Kulega by se kupil od razu RoadKinga to by nawet na Afryke nie zerknal :)

Mozliwe ze tak by bylo, a moze nie. Tego sie nie dowiemy bo kulega raczy pojdzie w wisromy, wiaderko albo cos w ten desen. Bo jednak po sporciaku 1200 marudzil ze afri ma za malo momentu :)

Data: 2010-11-04 12:15:14
Autor: KJ Siła Słów
polimerowe kufry boczne do Hondy Shadow - chopper cruiser
 Natomiast
czekam z nieciepliwoscia az KaJot se kupi charleja do jazdy.

Nie sadze zeby sie zdazylo, ale jakbym znalazl czas za 2 lata to wzialbym jakiego glajda i lunal sie od oceanu do oceanu - oni tam maja mnostwo gor posrodku.

KJ

Data: 2010-11-04 13:11:20
Autor: Magic
W dniu 2010-11-04 12:15, KJ Siła Słów pisze:
Natomiast
czekam z nieciepliwoscia az KaJot se kupi charleja do jazdy.

Nie sadze zeby sie zdazylo, ale jakbym znalazl czas za 2 lata to
wzialbym jakiego glajda i lunal sie od oceanu do oceanu

Ale takiego z tempomatem, mają za dużo długich prostych.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2010-11-04 13:37:11
Autor: Don Pedro
[...]

Musi miał za mały portfel do większego motura, a musiał być HD. To nie są, niestety, tanie zabawki.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-12-06 10:11:28
Autor: Kopyt
polimerowe kufry boczne do Hondy Shadow - chopper cruiser
Czesc,

Użytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisał

Musi miał za mały portfel do większego motura, a musiał być HD. To nie
s±, niestety, tanie zabawki.

Gdy sie kiedys przymierzalem do wynajmu moto za oceanem na przejazd na
trasie Waszyngton DC - Toronto, a potem (przy drugim podejciu) w okolicach
Los Angeles, to wyszlo ze maly sporciak jest najtanszy ever. Wszystko
inne -- niewazne czy japonia, czy (nie)wypasione marki europejskie -- bylo
juz sporo drozsze. Wyszlo mi, ze poruszanie sie tam nie-harrym to
ekstrawagancja.

Zreszta maly sporciak daje rade. Na dniach otwartych Liberator dal mi do
jazdy malego, kobiecego (wersja low -- taki sporciak tylko byl, a Dyny nie
chcialem) 883 i na osiagi nie narzekalem. Do 140 km/h (bedzie jakies 90 mph)
na Al. Jerozolimskich doszedlem bez wiekszej walki. A z USA pamietam
wszedzie ograniczenia do 70 mph i to ze jakos wszyscy sie bali toto
przekraczac.

Pozdro

Pawel
SVSZ

Data: 2010-12-06 09:57:59
Autor: KJ Siła Słów
W dniu 2010-12-06 10:11, Kopyt pisze:

[...]

No bo do okolo 85 to on idzie rowno, 85-90 tak sobie, 90-95 slabiuto, a 95 to przekracza jak jest z gorki.

KJ i downhill na 883

Data: 2010-11-04 18:05:57
Autor: Laphroaig
On 11/3/10 7:59 PM, Kuczu wrote:

ze Sportster jest dla kobiet i mezczyzn niewysokich.

Teraz mi to mowisz? Jak juz tak polubilem mojego sporciaka ze nie chce sie z nim rozstawac (a plan byl pojezdzic dwa sesony i zamienic na street boba).
Nota bene, mialem okazje przejechac sie street bobem i jakos wcale nie zapragnalem  zamiany. Jednak sporciak ma w sobie cos.

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2010-11-05 08:21:55
Autor: amos
On 3 Lis, 19:59, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

Sztandarowy przyklad Pana za duzego do swojego motocykla. Zawsze mowilem
ze Sportster jest dla kobiet i mezczyzn niewysokich.

Popieram. Ten pan na tym psie wyglada zalosnie.

Tez mam takiego kolege, ktory mimo ~190 cm wzrostu zdecydowal sie na
sporciaka.

Niektory musza poczuc na wlasnej skorze, aby uwierzyc...

--
amos

polimerowe kufry boczne do Hondy Shadow - chopper cruiser