polis

Data: 2014-02-28 00:31:14
Autor: tomkwi
polis
Jakby to ode mnie zależało to w miastach rowery byłyby do wypożyczenia za darmo, płaciłoby się tylko gdyby ktos zniszczył. I różne rowery, dla osób różnego wzrostu. Coś takiego powinno być finansowane jako program unijny. Ale co tu wymagać do ludzi który dla zysku wybierają sobie tylko drogie zabiegi medyczne do wykonywania za podatki. Widać po tym ze nikomu mi zależy na zdrowiu ludzi.

Biblia jest o tym ze ludzie potrzebują Boga zeby się dobrze rządzić i o tym że Boga dostali i dostaną. Napiszę coś czego nie ma w mszalnym credo ale wydaje mi się ze jest w Biblii. Nie chce być fałszywym prorokiem i oświadczam ze to są domysły które mogę odrzucić. Otóż z dotychczasowej lektury wydaje mi się ze przez tysiąc lat przed końcem znanego nam obecnie kosmosu Jezus będzie cielesnie obecny i będzie panować na ziemi, wywyższy resztę Izraela i Jerozolimę. Pokaże jak można było dobrze rządzić nawet tylko ta jedną planetą. Śmiertelni ludzie będą wtedy żyli na ziemi i to zobaczą i doświadcza. Wydaje mi się ze w księgach prorockich są opisane dwa przyjścia Jezusa, tyko to nie jest wyraźnie rozgraniczone. Przemieszane jedno z drugim. Jezus także przywróci harmonię wśród zwierząt, może same będą przychodziły zeby umrzeć ze starości i zostać zjedzone i drapieżniki nie będą zabijać roślinożerców a rośliny nabiorą dla nich wartości odżywczej. Jezus zacznie rządy od sądu nad historia i będą z nim nieśmiertelni zabici uprzednio przez Antychrysta i może będą mogli podróżować w kosmosie i być może śmiertelni ludzie też, wszyscy niesieni z nadświetlnymi prędkościami przez anioły. Tyle bedzie jeszcze na ziemi, niebo biblijne to coś jeszcze więcej, bez pojęcia i bez granic więcej. Na przykład to sześcienne miasto wielkości kontynentu.  Ja tego ziemskiego królestwa Boga zapewne nie dożyję, mam nadzieję ze będę je oglądał z zaświatów (wydaje mi się że z piekła się nic nie widzi), ale już przestałem pragnąć zeby prześledzić kto w moim życiu odpowiadał za co. Daje słowo honoru ze nie będę chciał tego dochodzić. Może ukryję tym cudze grzechy może swoje, ale niech tak będzie jesli Bóg tego chce. Jeśli ktos hoduje w domu jakieś male zwierzątko futerkowe to może sobie wyrobić dolnie ograniczające pojęcie o tym jak dotyka Bóg. On chce zeby jego stworzenia żyły i dotyka człowieka co najmiej tak czule i delikatnie tak jak człowiek takie zwierzątko. Jeżeli zadaje cios to tylko żeby chronić.

Moje poglądy polityczne Syr 32:8-11
Błogosławiony bogacz, którego znaleziono bez winy, który nie gonił za złotem.
Któż to jest? Wychwalać go będziemy, uczynił bowiem rzeczy podziw wzbudzające między swoim ludem.
Któż poddany pod tym względem próbie został doskonały? Poczytane mu to będzie za chlubę. Kto mógł zgrzeszyć, a nie zgrzeszył, uczynić źle, a nie uczynił?
Dobra jego zostaną utwierdzone, a zgromadzenie opowiadać będzie jego dobrodziejstwa.

Pozdrawiam  MindDancer

Data: 2014-02-28 09:58:57
Autor: LeonKame
polis

Co ty tu cytujesz polska w wiekszosci to poganski kraj.

Data: 2014-02-28 11:25:57
Autor: Stokrotka
polis
[...]

Z tymi rowerami i zdrowiem to nie takie proste. Rower waży, nie da się ukryć koło 15 kg.
Jadąc dźwigasz siebie i rower, wysiłek jest większy niż idąc pieszo. Owszem , szybciej, ale czyż ciągłe spieszenie się nie jest wykletą wadą cywilizacji?
Tak więc zdrowiej i zwykle bezpiecznej, na pewno w dużym mieście bezpieczniej, jest pieszo.
Więc niby dlaczego unia miała by dofinansowywyć coś wątpliwie zdrowego?

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3d

Data: 2014-03-01 21:54:13
Autor: miś z okienka
polis

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5310644f$0$2378$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
>zależy na zdrowiu ludzi.

Z tymi rowerami i zdrowiem to nie takie proste. Rower waży, nie da się ukryć koło 15 kg.

Ty podczas jazdy dźwigasz na sobie rower? W twoim przedszkolu nie uczą jeździć na rowerze?

Data: 2014-03-01 21:58:12
Autor: miś z okienka
polis

Użytkownik <tomkwi@gmail.com> napisał w wiadomości news:72a369c9-6481-4045-9664-6770ac42c24cgooglegroups.com...
[...]

Po co od razu unijny? Rowerek wytrzęsie wiele chorób, więc każda ubezpieczalnia powinna sponsorować tego rodzaju inicjatywy.
Pozdrawiam!