polis

Data: 2014-02-28 11:25:57
Autor: Stokrotka
polis
Jakby to ode mnie zależało to w miastach rowery byłyby do wypożyczenia za darmo, płaciłoby >się tylko gdyby ktos zniszczył. I różne rowery, dla osób różnego wzrostu. Coś takiego powinno >być finansowane jako program unijny. Ale co tu wymagać do ludzi który dla zysku wybierają >sobie tylko drogie zabiegi medyczne do wykonywania za podatki. Widać po tym ze nikomu mi >zależy na zdrowiu ludzi.

Z tymi rowerami i zdrowiem to nie takie proste. Rower waży, nie da się ukryć koło 15 kg.
Jadąc dźwigasz siebie i rower, wysiłek jest większy niż idąc pieszo. Owszem , szybciej, ale czyż ciągłe spieszenie się nie jest wykletą wadą cywilizacji?
Tak więc zdrowiej i zwykle bezpiecznej, na pewno w dużym mieście bezpieczniej, jest pieszo.
Więc niby dlaczego unia miała by dofinansowywyć coś wątpliwie zdrowego?

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3d

Data: 2014-03-01 21:54:13
Autor: miś z okienka
polis

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5310644f$0$2378$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
>zależy na zdrowiu ludzi.

Z tymi rowerami i zdrowiem to nie takie proste. Rower waży, nie da się ukryć koło 15 kg.

Ty podczas jazdy dźwigasz na sobie rower? W twoim przedszkolu nie uczą jeździć na rowerze?

polis