polis

Data: 2014-03-01 21:58:12
Autor: miś z okienka
polis

Użytkownik <tomkwi@gmail.com> napisał w wiadomości news:72a369c9-6481-4045-9664-6770ac42c24cgooglegroups.com...
Jakby to ode mnie zależało to w miastach rowery byłyby do wypożyczenia za darmo, płaciłoby się tylko gdyby ktos zniszczył. I różne rowery, dla osób różnego wzrostu. Coś takiego powinno być finansowane jako program unijny.

Po co od razu unijny? Rowerek wytrzęsie wiele chorób, więc każda ubezpieczalnia powinna sponsorować tego rodzaju inicjatywy.
Pozdrawiam!

 Ale co tu wymagać do ludzi który dla zysku wybierają sobie tylko drogie zabiegi medyczne do wykonywania za podatki. Widać po tym ze nikomu mi zależy na zdrowiu ludzi.

polis