polityczno-filmowo

Data: 2011-10-31 22:29:50
Autor: frank drebin
polityczno-filmowo
Rozbawił mnie dzi¶ rysunek Mleczki (polityka)
http://mleczko.interia.pl/zdjecia/rysunki-kolorowe,10561/zdjecie,176
mam nadzieję, że wszyscy wiedz± do jakiego filmu nawi±zuje :)

--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2011-10-31 22:58:14
Autor: mkarwan
polityczno-filmowo

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j8n41o$aa$1mx1.internetia.pl...
Rozbawił mnie dzi¶ rysunek Mleczki (polityka)
http://mleczko.interia.pl/zdjecia/rysunki-kolorowe,10561/zdjecie,176
mam nadzieję, że wszyscy wiedz± do jakiego filmu nawi±zuje :)

to już jest wasz i nie pederasta?

Data: 2011-10-31 23:46:59
Autor: Skylla
polityczno-filmowo
W dniu 2011-10-31 22:58, mkarwan pisze:

[...]

Spokojnie, my tu o filmach rozmawiamy a nie o tym, kto wasz a kto nasz... ;-)

Data: 2011-11-03 22:01:48
Autor: Mario
polityczno-filmowo
[...]

Czemu wasz? Nie można po¶miać się z tego, że się polityczni dresiarze i kibole napieprzaj± między sob±?

MD

Data: 2011-10-31 23:05:12
Autor: kajus44
polityczno-filmowo
frank drebin wrote:
Rozbawił mnie dzi¶ rysunek Mleczki (polityka)
http://mleczko.interia.pl/zdjecia/rysunki-kolorowe,10561/zdjecie,176
mam nadzieję, że wszyscy wiedz± do jakiego filmu nawi±zuje :)

Chciałem pwoiedzieć, że "Ed, koń który mówi", ale to chyba nie ten film.

Data: 2011-10-31 23:47:14
Autor: hikikomori
polityczno-filmowo
Użytkownik kajus44 napisał:
frank drebin wrote:
Rozbawił mnie dziś rysunek Mleczki (polityka)
http://mleczko.interia.pl/zdjecia/rysunki-kolorowe,10561/zdjecie,176
mam nadziejÄ™, ĹĽe wszyscy wiedzÄ… do jakiego filmu nawiÄ…zuje :)

Chciałem pwoiedzieć, że "Ed, koń który mówi", ale to chyba nie ten film.
Ten koń nigdy już nikomu krzywdy nie zrobi!

Data: 2011-10-31 23:55:26
Autor: Koziołek
polityczno-filmowo
frank drebin wrote:
[...]

Kurwa, hiki. Jak zwykle rozpierdalasz mnie swoimi komentami :)
Wazelina forju. Powiem więcej. Gdybym nie daj Jahwe miał córkę to chciałbym, by była taka, jak Ty ;)
Syn może być jak mkarwan - jak zaliczy dwunastkę, urządzę sobie zawody w strzelaniu do pędzącego dzika.

Pozdr.,

Koziołek
--
www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

Data: 2011-11-01 22:09:51
Autor: hikikomori
polityczno-filmowo
frank drebin wrote:
[...]

Przepraszamniechcacy!

Data: 2011-11-01 06:49:28
Autor: biki
polityczno-filmowo
On Mon, 31 Oct 2011 23:05:12 +0100, kajus44 wrote:

frank drebin wrote:
[...]

Czy konie mnie słyszą...? :)

Data: 2011-11-01 09:12:55
Autor: oyster
polityczno-filmowo

frank drebin wrote:
[...]

Czy konie mnie słysz±...? :)

:-D
--
Wszędzie wieczno¶ć zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 19:53:47
Autor: RedLite
polityczno-filmowo
W dniu 2011-11-01 16:16, Moon pisze:

Czy konie mnie słyszą...? :)

LOTNA?

nie trafiłeś muniek

--

*RedLite*

Data: 2011-11-01 20:18:16
Autor: oyster
polityczno-filmowo
Użytkownik - RedLite napisał:
W dniu 2011-11-01 16:16, Moon pisze:

Czy konie mnie słysz±...? :)

LOTNA?

nie trafiłe¶ muniek

A to reżyser się nie zgadza?
--
Wszędzie wieczno¶ć zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 00:46:09
Autor: Maciej Bojko
polityczno-filmowo
On Mon, 31 Oct 2011 22:29:50 +0100, "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl>
wrote:

Rozbawił mnie dzi¶ rysunek Mleczki (polityka)
http://mleczko.interia.pl/zdjecia/rysunki-kolorowe,10561/zdjecie,176
mam nadzieję, że wszyscy wiedz± do jakiego filmu nawi±zuje :)

Do "Powrotu Jedi", oczywi¶cie. Ale gdyby nie podpis autora, nie
wiedziałbym, że trzeba się ¶miać.

--
Maciej Bójko

Data: 2011-11-01 07:24:36
Autor: Kasik
polityczno-filmowo

[...]

Czyż nie dobija się koni?

Data: 2011-11-01 06:47:03
Autor: biki
polityczno-filmowo
On Tue, 01 Nov 2011 07:24:36 +0100, Kasik wrote:

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomości
Rozbawił mnie dziś rysunek Mleczki (polityka)
http://mleczko.interia.pl/zdjecia/rysunki-kolorowe,10561/zdjecie,176
mam nadziejÄ™, ĹĽe wszyscy wiedzÄ… do jakiego filmu nawiÄ…zuje :)

CzyĹĽ nie dobija siÄ™ koni?

Jeszcze słychać śpiew i rżenie... :)

Data: 2011-11-01 10:27:54
Autor: mushroom
polityczno-filmowo
biki nabredził:

Jeszcze słychać śpiew i rżenie...

Na ulicy, na arenie!

Data: 2011-11-01 21:10:31
Autor: frank drebin
polityczno-filmowo
frank drebin wrote:
Rozbawił mnie dzi¶ rysunek Mleczki (polityka)
http://mleczko.interia.pl/zdjecia/rysunki-kolorowe,10561/zdjecie,176
mam nadzieję, że wszyscy wiedz± do jakiego filmu nawi±zuje :)

jako że jajcarze pewnie wiedz±, to dla tych co nie wiedz±:
http://www.youtube.com/watch?v=QzlsmSqSqXI
--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2011-11-03 19:52:25
Autor: the_foe
polityczno-filmowo
W dniu 2011-11-01 21:10, frank drebin pisze:
frank drebin wrote:
[...]

za imdb:

During rehearsals, a false horse's head was used for the bedroom scene. For the actual shot, a real horse's head was used, acquired from a dog-food factory. According to John Marley, his scream of horror was real as he was not informed that a real head was going to be used.

--
the_foe

Data: 2011-11-03 22:21:47
Autor: frank drebin
[...]