polityczno-filmowo

Data: 2011-10-31 22:58:14
Autor: mkarwan
polityczno-filmowo

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomości news:j8n41o$aa$1mx1.internetia.pl...
Rozbawił mnie dziś rysunek Mleczki (polityka)
http://mleczko.interia.pl/zdjecia/rysunki-kolorowe,10561/zdjecie,176
mam nadzieję, że wszyscy wiedzą do jakiego filmu nawiązuje :)

to już jest wasz i nie pederasta?

Data: 2011-10-31 23:46:59
Autor: Skylla
polityczno-filmowo
W dniu 2011-10-31 22:58, mkarwan pisze:

[...]

Spokojnie, my tu o filmach rozmawiamy a nie o tym, kto wasz a kto nasz... ;-)

Data: 2011-11-03 22:01:48
Autor: Mario
polityczno-filmowo
[...]

Czemu wasz? Nie można pośmiać się z tego, że się polityczni dresiarze i kibole napieprzają między sobą?

MD

polityczno-filmowo