polityczno-filmowo

Data: 2011-11-01 21:10:31
Autor: frank drebin
polityczno-filmowo
frank drebin wrote:
Rozbawił mnie dzi¶ rysunek Mleczki (polityka)
http://mleczko.interia.pl/zdjecia/rysunki-kolorowe,10561/zdjecie,176
mam nadzieję, że wszyscy wiedz± do jakiego filmu nawi±zuje :)

jako że jajcarze pewnie wiedz±, to dla tych co nie wiedz±:
http://www.youtube.com/watch?v=QzlsmSqSqXI
--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2011-11-03 19:52:25
Autor: the_foe
polityczno-filmowo
W dniu 2011-11-01 21:10, frank drebin pisze:
frank drebin wrote:
[...]

za imdb:

During rehearsals, a false horse's head was used for the bedroom scene. For the actual shot, a real horse's head was used, acquired from a dog-food factory. According to John Marley, his scream of horror was real as he was not informed that a real head was going to be used.

--
the_foe

Data: 2011-11-03 22:21:47
Autor: frank drebin
[...]