Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   polityka gospodarcza brzydko wlazła do Białegostoku

polityka gospodarcza brzydko wlazła do Białegostoku

Data: 2010-11-08 02:11:37
Autor: no kto
polityka gospodarcza brzydko wlazła do Białegostoku
W Białymstoku dziś zdarzyły się dwa składy towarowe prawie. Dokładniej
na węźle jeden skład najechał na drugi stojący. Wybuchło parę cystern
z paliwem i składnikami do jego produkcji.

O co chodzi?

Jak wiemy na kolei rządzą postkomunistyczni bossowie posadzeni na
stołkach przez L. Millera (tego od moskiewskich pieniędzy). Stary
czerwony beton jest odpowiedzialny za niemoc PKP. Vide lokomotywy,
które się zderzyły nazywały się Gagarin i Tamara.

Jak wiemy głównym poszkodowanym katastrofy jest Orlen ponieważ to ich
cysterny wybuchły.

Zastanówmy się.

Czy te zdarzenia mogą oznaczać agresywne wejście rosyjskiego Łukoilu
na polski rynek przy akompaniamencie zdarzeń stymulowanych przez
odpowiednich ludzi na odpowiednim miejscu wywodzących się z obozu
niegdyś czerwonych?

Spójrzmy na to w kontekście sprzedaży Lotosu. Przejęcie Lotosu przez
ruską mafię paliwową (Łukoil, Gazprom) zaowocuje wojną między
gigantami: polskim Orlenem i Rosjanami.

W tym kontekście druga wojna o polski rynek paliwowy właśnie się
zaczęła.

Przypomnijmy postacie pierwszej wojny paliwowej z Rosjanami.
Ze złych postaci to oczywiście nie kto inny jak Kulczuk, który wtedy
zakupił Kwaśniewskiego na swoje usługi.
A z tych dobrych bohaterów dzięki, którym nie płacimy dziś 6 zł za
litr benzyny to oczywiście niedoceniony Roman Giertych, który prawie w
pojedynkę rozbił przekupne imperium Kulczyka niedopuszczając do
przejęcia przez Rosjan polskiego przemysły paliwowego.

Kto dzisiaj jest skład obu przeciwnych drużyn?

Data: 2010-11-08 02:50:38
Autor: no kto
polityka gospodarcza brzydko wlazła do Białegostoku
On 8 Lis, 11:11, no kto <nokto1...@o2.pl> wrote:
W Białymstoku dziś zdarzyły się dwa składy towarowe prawie. Dokładniej
na węźle jeden skład najechał na drugi stojący. Wybuchło parę cystern
z paliwem i składnikami do jego produkcji.

O co chodzi?

Jak wiemy na kolei rządzą postkomunistyczni bossowie posadzeni na
stołkach przez L. Millera (tego od moskiewskich pieniędzy). Stary
czerwony beton jest odpowiedzialny za niemoc PKP. Vide lokomotywy,
które się zderzyły nazywały się Gagarin i Tamara.

Jak wiemy głównym poszkodowanym katastrofy jest Orlen ponieważ to ich
cysterny wybuchły.

Zastanówmy się.

Czy te zdarzenia mogą oznaczać agresywne wejście rosyjskiego Łukoilu
na polski rynek przy akompaniamencie zdarzeń stymulowanych przez
odpowiednich ludzi na odpowiednim miejscu wywodzących się z obozu
niegdyś czerwonych?

Spójrzmy na to w kontekście sprzedaży Lotosu. Przejęcie Lotosu przez
ruską mafię paliwową (Łukoil, Gazprom) zaowocuje wojną między
gigantami: polskim Orlenem i Rosjanami.

W tym kontekście druga wojna o polski rynek paliwowy właśnie się
zaczęła.

Przypomnijmy postacie pierwszej wojny paliwowej z Rosjanami.
Ze złych postaci to oczywiście nie kto inny jak Kulczuk, który wtedy
zakupił Kwaśniewskiego na swoje usługi.
A z tych dobrych bohaterów dzięki, którym nie płacimy dziś 6 zł za
litr benzyny to oczywiście niedoceniony Roman Giertych, który prawie w
pojedynkę rozbił przekupne imperium Kulczyka niedopuszczając do
przejęcia przez Rosjan polskiego przemysły paliwowego.

Jaki  dzisiaj jest skład obu przeciwnych drużyn?

http://www.rmf24.pl/wideo/polska/video,vId,240587

polityka gospodarcza brzydko wlazła do Białegostoku

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona