"polki" z rowerami

Data: 2009-05-20 10:20:31
Autor: Grzegorz
"polki" z rowerami
Czesc,

musze kupic corce rower, bo poprzedni przejal brat.
Corka ma 11 lat/36 kg wagi (mama tez ma jezdzic 18 lat (:-)/50kg).

Moja córcia ma 10 lat, 31 kg, 145 cm. Rower do jazdy "po wszystkim" czyli i chodnik i droga i leśne ścieżki.

Poskładałem jej rowerek różowy :-D - to było najważniejsze !!! Koła 24" rama aluminiowa - ale nie znam rozmiaru, kupiłem w Abebike we Wrocławiu. Z uwagi na "genetyczne" problemy z przerzucaniem biegów ;-) dałem do tyłu Shimano Nexus 7 biegowy - sprawuje się super, choć waży 2 kg. Na przód zwykły hamulec ręczny.

Cóż, jeździ i pewnie jeszcze rok - max dwa pojeździ.

Jak chcesz fotkę, to napisz mi na prv. Ale nie łudź się, osoba powyżej 160 cm na takim rowerku będzie się męczyć, nawet po podwyższeniu wszystkiego co się da.

Aha - takiego "składaka" nigdzie nie widziałem, dlatego składałem sam. W zasadzie tylko koła i hamulec z poprzedniego roweru mojego starczego o 3 lata syna.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-05-20 10:28:27
Autor: ąćęłńóśźż
"polki" z rowerami
Akurat na alledrogo ktoś sprzedawał Giant Sedona W w rozmiarze XS nówke sztukę (za małą ramę zonie kupił), pewnie warto odkupić dla dziecka, zawsze taniej niż w sklepie, a ten model bardzo polecam do jazdy, o której piszesz.
Ale dla mamy to rama co najmniej S lub może nawet M (nie waga, lecz wzrost i długość nóg mają znaczenie).
JaC

-- -- -

Data: 2009-05-20 10:58:02
Autor: Grzegorz
"polki" z rowerami
Hello ąćęłńóśźż !:
[...]

A masz może gdzieś namiar na tabelę z *wymiarami* zam oznaczanych literowo, a nie w calach ?

Cóż, rowerów na Alledrogo jest co niemiara ... i pewnie wiele z nich bardzo ciekawych. Zresztą to Abebike znalazłem przez Alledrogo. Ale i tak musiałem z gościem dograć szczegóły, dla informacji rama Alu pomalowana + kierownica + siodełko + korby + łańcuch + błotniki + parę drobiazgów dałem ok. 250 zł. W zasadzie tylko koła 24" i hamulec przedni i dzwonek ze starego rowerka.

I tak za 2 lata wyrośnie ...

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-05-20 11:03:39
Autor: Pawe³ Suwiñski
"polki" z rowerami
Dnia ¶ro, 20 maj 2009 tako rzecze Grzegorz:

I tak za 2 lata wyro¶nie ...

Ale piasta,  pewnie najdro¿szy  element, zostanie. Mo¿na  przeple¶æ do
nowego ko³a lub ca³e ko³o prze³o¿yæ pozostaj±c przy tym rozmiarze.
Ostatnio widzia³em na mie¶cie wigry z piast± nexus :).

--
Uzdrawiam
Pawe³ Suwiñski

Data: 2009-05-20 12:45:51
Autor: Grzegorz
"polki" z rowerami
Hello Pawe³ Suwiñski !:

[...]

Fakt, piasta zostanie, i szprychy skracane na "zeta" :-D ! Za piastê da³em na Alledrogo 200 :-) !

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-05-21 09:00:59
Autor: ąćęłńóśźż
"polki" z rowerami
XS/14,5'', S/17'', M/19''
Gdzies mieli tabelę, ale może trzeba zaawansowanej wyszukiwarki uzyć.
Tyle że jak dla mnie te milimetry "od suportu do konusa" niewiele mówia.
JaC

-- -- -