"polki" z rowerami

Data: 2009-05-20 10:56:30
Autor: Paweł Suwiński
"polki" z rowerami
Dnia śro, 20 maj 2009 tako rzecze adresss@poczta.pl:

musze kupic corce rower, bo poprzedni przejal brat.
Corka ma 11 lat/36 kg wagi (mama tez ma jezdzic 18 lat (:-)/50kg). Zalozenia: jazda po osiedlu, poza miasto, parki (gorek chyba nie).
(...)
Ogladalismy rowery: merida, author, giant, unibike (polskie, a czy
dobre i warte?), kellys (nie ogladalismy).

Z polskich to Unibike, Kross i Arkus. Unibike się wybija z tej trójki,
ale pozostałe też przyzwoite, a ceny jeszcze nie takie markowe.

Z  tego  co piszesz  szukałbym  roweru  typu city-komfort/rekreacja  z
biegami  w piaście  - mało  zajmujące  jeżeli chodzi  o użytkowanie  i
serwis, a  kobiety to lubią :).  U mnie mama jeździ  na Kross Manfield
Park Pro (nawet z nami na wycieczki turystyczne z sakwami), siostra na
Arkus Trekk 1100, a moja Asia na Kross Trans Pacific z piastą Nexus 8.
Wszystkie są bardzo zadowolone :).

Mając taki budżet przyjrzał  bym się właśnie tj.: Kross Manfield Park Pro / Pro 8
Arkus Style Lux
Arkus Trekk 1100

Niestety  jak napisał  przedpiścca raczej  nie ma  takich rowerów  dla
dzieci. Trzeba  sobie poskładać. Pewnie dlatego,  że piasty planetarne
są drogawe i taki rower dla dziecka, które zaraz z niego wyrośnie może
być mało ekonomicznym wyborem i nikt takich nie robi, nie wiem (?). --
Uzdrawiam
Paweł Suwiński

"polki" z rowerami