"połowa ludzi w tym kraju ma gdzieś religię"

Data: 2009-07-31 08:03:22
Autor: Grzegorz Z.
"połowa ludzi w tym kraju ma gdzieś religię"
(...) Napijesz się z nami wódki? Wiem, że to nielegalne w tym kraju,
ale to sprawia, że czujesz, że żyjesz! Nie, nie bój się, nie zamkną
cię w więzieniu (śmiech). Zamknę knajpę od środka i nikt nas nie
ruszy. Co o nas myślicie w Europie? Myślicie, że jesteśmy
terrorystami? Jesteśmy normalnymi ludźmi jak Wy. Chcemy normalnie żyć,
uczyć się, pracować, bawić. Połowa ludzi w tym kraju ma gdzieś
religię. Wiem, że to zaskakujące, ale rozejrzyj się wkoło! Gdyby nie
rządowy przymus to niewiele byśmy się różnili od innych krajów w
Europie. Ahmedineżad? Ludzie go nie lubią. Jest głupi jak małpa i
doprowadził kraj do ruiny. Wiesz, w Iranie krąży bardzo popularna
plotka o nim. Głosi, że w czasach Islamskiej Rewolucji on osobiście
dokonał egzekucji jednego ze zwolenników byłego reżimu. Popytaj ludzi,
zobaczysz, że wiele osób o tym mówi. Śmierć Ameryce i Izraelowi?
Żartujesz sobie chyba? To rządowa propaganda. Normalni Irańczycy nie
mają nic do tych krajów! (...)

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Tu-maz-moze-bezkarnie-zabic-zone,wid,11364894,wiadomosc.html

"połowa ludzi w tym kraju ma gdzieś religię"