polsat cyfrowy - nigdy wiecej

Data: 2010-02-11 08:26:45
Autor: Piotr
polsat cyfrowy - nigdy wiecej
Witam
Chciałem opisać moje, niezbyt przyjemne doświadczenia z polsatam. Na jednym z trzech posiadanych u nich abonamentów chciałem zrezygnować z HBO. Wysłałem pismo w styczniu 2009 ( polecony z potwierdzeniem odbioru ), w kwietniu, zgodnie z regulaminem, po 3- miesięcznym okresie mieli wyłączyć. Oczywiście wyłączyli, ale komuś innemu, bo jak udało się im ustalić ( w grudniu 2009 ), ktoś błędnie wpisał numer karty i na mojej dalej HBO było. Za to były też częste wyłączenia karty z powodu braku środków ( dekodera używał teść i miał wpłacać kwotę za pakiet familijny i tak robił ). W grudniu ustalili, że to z ich winy, przekazali sprawę do jakieś ( chyba nie istniejącego ) działu technicznego, bo do końca stycznia nic się nie zmieniło, dzisiaj sprawdzam i dalej jest pakiet familijny i HBO.

Ich system ma jeszcze dwie ciekawe, niezbyt przyjazne klientowi "funkcjonalności"
W panelu klienta ICOK nawet jak jest niedopłata to i tak widać ją jako wolne środki
Dokonanie nadpłaty grozi przejściem środków na pakiet dodatkowy ( jakby inne konto lub subkonto ) i braknie ich na pakiet podstawowy familijny i będzie wyłączona karta.

Kiedyś miałem Cyfrę i przez kilka lat nie było problemów, zachciało mi się zmienić operatora i teraz mam.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2010-02-11 10:00:24
Autor: ŁR
polsat cyfrowy - nigdy wiecej
W dniu 2010.02.11 08:26, Piotr pisze:
Witam

ciach

Jak możesz, popraw kodowanie i napisz jeszcze raz, bo nie da się czytać.

Data: 2010-02-11 10:48:38
Autor: adresss
polsat cyfrowy - nigdy wiecej
On Thu, 11 Feb 2010 10:00:24 +0100, ŁR
<lukaszTylkO@WyTNIJrostalski.pl> wrote:

W dniu 2010.02.11 08:26, Piotr pisze:
Witam

ciach

Jak możesz, popraw kodowanie i napisz jeszcze raz, bo nie da się czytać.

u mnie dobrze widac, FreeAgent.

/g.

--
ThinkXtra

Data: 2010-02-11 10:52:52
Autor: Arek
polsat cyfrowy - nigdy wiecej
Jak możesz, popraw kodowanie i napisz jeszcze raz, bo nie da się czytać.

u mnie też widać bardzo dobrze ,kodowanie ok

Arek.

Data: 2010-02-11 11:00:11
Autor: Cavallino
Użytkownik "Arek" <arek@arbuzowa.2a.pl> napisał w wiadomości news:hl0k1k$1dtp$1news2.ipartners.pl...
Jak możesz, popraw kodowanie i napisz jeszcze raz, bo nie da się czytać.

u mnie też widać bardzo dobrze ,kodowanie ok

Bzdura.
To że dobrze widać nie oznacza, że kodowanie jest dobre, tylko że czytnik poradził sobie ze złym.

Data: 2010-02-11 11:16:14
Autor: MF[PL]
polsat cyfrowy - nigdy wiecej
W dniu 2010-02-11 10:52, Arek pisze:
Jak mo�esz, popraw kodowanie i napisz jeszcze raz, bo nie da si� czyta�.

u mnie teďż˝ widaďż˝ bardzo dobrze ,kodowanie ok

Ty teĹź ustaw kodowanie bo nie masz Ĺźadnego. Do wyboru UTF-8 lub ISO 9859-2.

Data: 2010-02-11 13:28:44
Autor: MiszMasz
W dniu 2010-02-11 11:16, MF[PL] pisze:
Ty teĹź ustaw kodowanie bo nie masz Ĺźadnego. Do wyboru UTF-8 lub ISO 9859-2.

Jeśli już to 8859-2

Data: 2010-02-11 13:40:54
Autor: MF[PL]
W dniu 2010-02-11 13:28, MiszMasz pisze:
W dniu 2010-02-11 11:16, MF[PL] pisze:
Ty teĹź ustaw kodowanie bo nie masz Ĺźadnego. Do wyboru UTF-8 lub ISO
9859-2.

Jeśli już to 8859-2
W polskim usenecie albo - albo, ze wskazaniem na UTF-8.
NTG. BTW

Data: 2010-02-11 15:37:52
Autor: Marek Dyjor
Użytkownik wrote:
[...]

co nei zmienia gfaktu że nie ma zdeklarowanego kodowania

Data: 2010-02-11 13:37:43
Autor: Ferdek_1

Użytkownik "Piotr" <maximus@NO.kr.home.pl> napisał w wiadomości news:hl0bkg$ph8$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam
Chciałem opisać moje, niezbyt przyjemne doświadczenia z polsatam. Na jednym

ciach>

olej Polsat, kup N-kę i będziesz zadowolony.
Większa oferta i programy w HD gratis, b. dobry dekoder z dyskiem .
Też miałem Polsat i się pożegnałem z nimi na zawsze !
Pozdro:

Data: 2010-02-16 00:37:01
Autor: ztomasz
Ferdek_1 pisze:

[...]

Mnie tez to wzruszylo. ja mam podstawowy oraz Canal plus place w sumie 29zl.

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2010-02-11 18:54:04
Autor: jo44
Piotr pisze:
Witam
Chciałem opisać moje, niezbyt przyjemne doświadczenia z polsatam.

Popłakałem się...

Data: 2010-02-12 11:37:05
Autor: pawell32
W dniu 11.02.2010 18:54, jo44 pisze:
Piotr pisze:
Witam
Chciałem opisać moje, niezbyt przyjemne doświadczenia z polsatam.

Popłakałem się...

ale z radości czy z żalu? ;-)

--
pozdrawiam. pawell32
fedora 11, gnom, compiz-fusion

Data: 2010-02-12 21:44:37
Autor: jo44
polsat cyfrowy - nigdy wiecej
pawell32 pisze:

ale z radości czy z żalu? ;-)

"wzruszyła mnie Twoja historia"... :)

Data: 2010-02-15 08:14:59
Autor: pawell32
jo44 pisze:
pawell32 pisze:

ale z radości czy z żalu? ;-)

"wzruszyła mnie Twoja historia"... :)

ale to nie była moja historia

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2010-02-14 07:48:56
Autor: MAG
polsat cyfrowy - nigdy wiecej
Hm, nic nowego, to u nich norma

Użytkownik "Piotr" <maximus@NO.kr.home.pl> napisał w wiadomoœci grup dyskusyjnych:hl0bkg$ph8$1@atlantis.news.neostrada.pl...

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4864 (20100213) __________

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4864 (20100213) __________

Data: 2010-02-15 08:25:02
Autor: pawell32
polsat cyfrowy - nigdy wiecej
MAG pisze:
Hm, nic nowego, to u nich norma

odpowiada się pod tekstem i usuń reklamę.