polsat cyfrowy - nigdy wiecej

Data: 2010-02-11 13:37:43
Autor: Ferdek_1
polsat cyfrowy - nigdy wiecej

Użytkownik "Piotr" <maximus@NO.kr.home.pl> napisał w wiadomości news:hl0bkg$ph8$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam
Chciałem opisać moje, niezbyt przyjemne doświadczenia z polsatam. Na jednym

ciach>

olej Polsat, kup N-kę i będziesz zadowolony.
Większa oferta i programy w HD gratis, b. dobry dekoder z dyskiem .
Też miałem Polsat i się pożegnałem z nimi na zawsze !
Pozdro:

Data: 2010-02-16 00:37:01
Autor: ztomasz
Ferdek_1 pisze:

[...]

Mnie tez to wzruszylo. ja mam podstawowy oraz Canal plus place w sumie 29zl.

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

polsat cyfrowy - nigdy wiecej