Hm, nic nowego, to u nich norma
Użytkownik "Piotr" <maximus@NO.kr.home.pl> napisał w wiadomoci grup dyskusyjnych:hl0bkg$ph8$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Witam
Chciałem opisać moje, niezbyt przyjemne doświadczenia z polsatam. Na jednym z trzech posiadanych u nich abonamentów chciałem zrezygnować z HBO. Wysłałem pismo w styczniu 2009 ( polecony z potwierdzeniem odbioru ), w kwietniu, zgodnie z regulaminem, po 3- miesięcznym okresie mieli wyłączyć. Oczywiście wyłączyli, ale komuś innemu, bo jak udało się im ustalić ( w grudniu 2009 ), ktoś błędnie wpisał numer karty i na mojej dalej HBO było. Za to były też częste wyłączenia karty z powodu braku środków ( dekodera używał teść i miał wpłacać kwotę za pakiet familijny i tak robił ). W grudniu ustalili, że to z ich winy, przekazali sprawę do jakieś ( chyba nie istniejącego ) działu technicznego, bo do końca stycznia nic się nie zmieniło, dzisiaj sprawdzam i dalej jest pakiet familijny i HBO.
Ich system ma jeszcze dwie ciekawe, niezbyt przyjazne klientowi "funkcjonalności"
W panelu klienta ICOK nawet jak jest niedopłata to i tak widać ją jako wolne środki
Dokonanie nadpłaty grozi przejściem środków na pakiet dodatkowy ( jakby inne konto lub subkonto ) i braknie ich na pakiet podstawowy familijny i będzie wyłączona karta.
Kiedyś miałem Cyfrę i przez kilka lat nie było problemów, zachciało mi się zmienić operatora i teraz mam.
Pozdrawiam
Piotr
__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4864 (20100213) __________
Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.
http://www.eset.pl lub http://www.eset.com
__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4864 (20100213) __________
Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.
http://www.eset.pl lub http://www.eset.com
|