polsat cyfrowy - tuner bez karty

Data: 2009-03-09 09:06:33
Autor: derty
polsat cyfrowy - tuner bez karty
Czy kupując uzywany tuner cyfrowego polsatu bez karty mam mozliwosc ogladania
darmowych programów? Pojawiają sie opinie ze dekoder nie rusza bez nawet nieaktywnej karty.

Data: 2009-03-09 10:42:46
Autor: Jingiel
derty pisze:
Czy kupując uzywany tuner cyfrowego polsatu bez karty mam mozliwosc ogladania
darmowych programów? Pojawiają sie opinie ze dekoder nie rusza bez nawet nieaktywnej karty.

Musi byc nieaktywna karta. Chociaz w tunerach HD podobno juz nie musi.

Jingiel

Data: 2009-03-09 12:39:04
Autor: derty

Użytkownik "Jingiel" <XXX@XX.XX> napisał w wiadomości news:gp2gin$h2m$1node1.news.atman.pl...
derty pisze:
[...]

To może inaczej, jak mam tuner bez karty to co powinienem zrobić aby ogladać na nim darmowe programy ? Można go odblokować z PC ?

Data: 2009-03-09 13:26:24
Autor: Jingiel
polsat cyfrowy - tuner bez karty

To może inaczej, jak mam tuner bez karty to co powinienem zrobić aby ogladać na nim darmowe programy ? Można go odblokować z PC ?

Musisz miec karte i nie moze to byc bye jaka karta. Ona musi byc aktywna, ale nieoplacona. Z PC niczego nie odblokujesz. Jeszcze napisz jaki to tuner.

Jingiel

Data: 2009-03-09 13:43:57
Autor: Jingiel
Jingiel pisze:

[...]

I jeszcze jedno. Karta musi byc sparowana z tym odbiornikiem przez Polsat. Czyli generalnie musisz miec karte, ktora od poczatku dzialala z tym odbiornikiem. Inaczej  bedzisz  mial napis Błąd 04.

Jingiel

Data: 2009-03-11 12:55:50
Autor: derty

Użytkownik "Jingiel" <XXX@XX.XX> napisał w wiadomości news:gp2q5f$igk$1node1.news.atman.pl...

[...]

Echostar osb-616 taki jak w cyfrowym polsacie był popularny

Jingiel

Data: 2009-03-11 14:27:13
Autor: pawell32
derty pisze:
[...]

potwierdzam, działa tylko z kartą (nie zablokowaną)

pawell

polsat cyfrowy - tuner bez karty