polska - chorwacja

Data: 2009-08-10 23:00:08
Autor: Pawel Grzeda
polska - chorwacja
Jutro mecz o 17:00 w TVP2. Pojutrze tez. Bedzie Lampe;)

pozdr
PG

Data: 2009-08-10 14:57:42
Autor: L'e-szczur
polska - chorwacja
On 10 Sie, 23:00, Pawel Grzeda <grzed...@SPAMgazeta.pl> wrote:
Jutro mecz o 17:00 w TVP2. Pojutrze tez. Bedzie Lampe;)

Bedzie, ale gdzie konkretnie? ;-)
A Trybanski gra jeszcze? Co z Szybilskim?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-11 00:16:25
Autor: Pawel Grzeda
polska - chorwacja
L'e-szczur pisze:
On 10 Sie, 23:00, Pawel Grzeda <grzed...@SPAMgazeta.pl> wrote:
Jutro mecz o 17:00 w TVP2. Pojutrze tez. Bedzie Lampe;)

Bedzie, ale gdzie konkretnie? ;-)
A Trybanski gra jeszcze? Co z Szybilskim?

Ups. Lampego nie bedzie chyba jednak. Gortat bedzie. Szybilskiego widzialem ostatnio ze 4 lata temu w wakacje. Wazyl ze 150 kg bez wiekszej przesady. Trybanski w kadrze nie gra.

pozdr
PG

Data: 2009-08-10 23:39:24
Autor: L'e-szczur
polska - chorwacja
On 11 Sie, 00:16, Pawel Grzeda <grzed...@SPAMgazeta.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> Bedzie, ale gdzie konkretnie? ;-)
> A Trybanski gra jeszcze? Co z Szybilskim?

Ups. Lampego nie bedzie chyba jednak. Gortat bedzie.

Dalczy ciąg serialu "Melepeta i zawodowiec". Dobrze ze Gortat zagra. W
takim razie warto obejrzec mecz.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-13 11:21:35
Autor: Cavek
polska - chorwacja
Pawel Grzeda pisze:
Jutro mecz o 17:00 w TVP2. Pojutrze tez. Bedzie Lampe;)

pozdr
PG

Ogladaliscie i jak wrazenia? Gortat całkiem zacnie.
Cavek

Data: 2009-08-13 03:02:13
Autor: L'e-szczur
polska - chorwacja
On 13 Sie, 11:21, Cavek <wo...@wp.pl> wrote:
Pawel Grzeda pisze:

> Jutro mecz o 17:00 w TVP2. Pojutrze tez. Bedzie Lampe;)

> pozdr
> PG

Ogladaliscie i jak wrazenia? Gortat całkiem zacnie.

Ja widzialem tylko pierwsze trzy kwarty pierwszego spotkania.
1. Wójcik stary, ale jary.
2. Logan - dozywotni zakaz kozlowania!
3. Szubarga naprawde jest naszym najlepszym rozgrywajacym? Czy trzech
lepszych gosci po prostu ma kontuzje? Ile razy Gortat po picku wbiegal
na kosz i byl praktycznie sam? Piec? Osiem? A pilke dostal raz i to od
Wojcika.
4. Co z Lampe? Ja chce w koncu zobaczyc "jednego z najlepszych PF'ow w
Europie" w akcji!
5. Z Ignerskiego zrobil sie zawodnik. Pamietam go kilka lat temu jak
tylko skakal i robil wsady, a tu prosze bardzo. Jeszcze tylko, zeby za
3 chociaz cos trafial.

Poza tym jako druzyna mamy przerąbane jesli bedziemy na obwodzie
bronic tak dramatycznie. Ile razy Chorwaci ciskali z rogu boiska bez
obrony? Brrr.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-13 12:32:53
Autor: Cavek
polska - chorwacja
Pawel Grzeda pisze:

[...]

Drugie spotkanie o niebo lepsze.

1. Wójcik stary, ale jary.

Ale od takiego Szewczyka juz duzo gorszy.

2. Logan - dozywotni zakaz kozlowania!

Rzeczywiscie sporo strat, ale podobno był mocno spięty.

[...]

Pierwszy mecz był słaby w wykonaniu Szubargi a drugi świetny! No i co teraz o tym sądzić? Jak bedzie grac tak jak w II meczu pierwsza piatke ma pewna i ... nie bedzie to zla decyzja Muliego :>

4. Co z Lampe? Ja chce w koncu zobaczyc "jednego z najlepszych PF'ow w
Europie" w akcji!

W drugim meczu zagral. Pozytywnie ale widac brac treningow. Razem z Gortatem i Szewczykiem mozemy miec w Europie jedna z lepszych formacji podkoszowych

5. Z Ignerskiego zrobil sie zawodnik. Pamietam go kilka lat temu jak
tylko skakal i robil wsady, a tu prosze bardzo. Jeszcze tylko, zeby za
3 chociaz cos trafial.

Wczoraj slabiej ale troche dziwnie go ustawil trener.

Ja ze sparingow jestem bardzo zadowolony. Mamy najmocniejsza kadre od lat, oby to sie przelozylo na wyniki.
Cavek
ps. ech jeszcze jakby jeszcze jakis magazyn o NBA w TVP wykupili...

Data: 2009-08-13 03:59:49
Autor: L'e-szczur
polska - chorwacja
On 13 Sie, 12:32, Cavek <wo...@wp.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> Ja widzialem tylko pierwsze trzy kwarty pierwszego spotkania.

Drugie spotkanie o niebo lepsze.

> 1. Wójcik stary, ale jary.

Ale od takiego Szewczyka juz duzo gorszy.

Szewczyk tak szybko łapał faule w pierwszej kwarcie, ze nie
zauwazylem ;-)

> 2. Logan - dozywotni zakaz kozlowania!

Rzeczywiscie sporo strat, ale podobno był mocno spięty.

Dziewięć strat to nie SPORO, to katastrofa jakas jest.

> [...]

teraz o tym sądzić? Jak bedzie grac tak jak w II meczu pierwsza piatke
ma pewna i ... nie bedzie to zla decyzja Muliego :>

Pierwszy raz widzialem czlowieka w akcji i po prostu mi sie nie
podobal. Slabo sie ruszal, kiepsko bronil, nie widzial nikogo kto nie
stal na obwodzie.

> [...]

W drugim meczu zagral. Pozytywnie ale widac brac treningow. Razem z
Gortatem i Szewczykiem mozemy miec w Europie jedna z lepszych formacji

Byloby fajnie. Gortat ladnie zastawial caly nasz srodek - widac, ze
nie da sie tak latwo przesunac. Jak wiesz nie jestem fanem Maćka
Lampe, więc z przepowiedniami zaczekam.

Ja ze sparingow jestem bardzo zadowolony. Mamy najmocniejsza kadre od
lat, oby to sie przelozylo na wyniki.

Kadre czy pierwsza piatke? Mamy w ogole jakis potencjal na lawce? Jak
sie nazywa ten drugi rozgrywajacy? On w pierwszym meczu mial kilka
ciekawych zagran.

ps. ech jeszcze jakby jeszcze jakis magazyn o NBA w TVP wykupili...

Albo lepiej ze 2-3 mecze tygodniowo! Moze byc 80% Magic i Lakers ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-13 13:23:09
Autor: Szczepan Radzki
polska - chorwacja

Pawel Grzeda pisze:
[...]

Problem z Szewcem jest taki, że nie biega :/

2. Logan - dozywotni zakaz kozlowania!
Rzeczywiscie sporo strat, ale podobno był mocno spięty.

Dziewięć strat to nie SPORO, to katastrofa jakas jest.

I Muli i Logan na konferencji mówili, że to żadna tragedia - pierwszy mecz z kadrą, gość był zestresowany, nie znał kolegów do końca. Poza tym to był sparing i było widać tendencję do testowania pewnych zachowań. W drugim meczu grał zupełnie inaczej - jak cała kadra.

[...]

Bo on się nie rusza, nie broni i nie ma strzału. Kilka akcji mu wyszło, ale w meczach o stawkę mamy w kadrze dziurę na jedynce. Mowa tu zarówno o Koszarku jak i Szubardze. Nie wspomnę, że pan którego całe szczęście nie było - Robert Skibniewski - to już kompletna tragedia jak na ten poziom gry.

[...]

Jak Lampemu będzie się chciało i nadrobi chociaż trochę zaległości to ja jego współpracę z Gortatem i Szewcem widzę pozytywnie. Poza tym ciekawe, że kiedyś opoka Adam Wójcik nie jest nawet trzecim najlepszym podkoszowym zawodnikiem z Polski.

[...]

Koszarek. Lepszy, ale to w dalszym ciągu za mało. Oni nie potrafią dać piłki pod kosz wysokim i to mnie martwi.

Szczepan Radzki

Data: 2009-08-13 04:32:54
Autor: L'e-szczur
polska - chorwacja
On 13 Sie, 13:23, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
Problem z Szewcem jest taki, e nie biega :/

Siedzi tylko na zydelku i naprawia kozaki. ;-)

> Byloby fajnie. Gortat ladnie zastawial caly nasz srodek - widac, ze
> nie da sie tak latwo przesunac. Jak wiesz nie jestem fanem Ma ka
> Lampe, wi c z przepowiedniami zaczekam.

Jak Lampemu b dzie si chcia o i nadrobi chocia troch zaleg o ci to ja
jego wsp prac z Gortatem i Szewcem widz pozytywnie.

A ja w ogole zastanawiam sie jak mozna do kadry brac kogos o kim w
ogole moga byc podejrzenia ze nie bedzie mu sie chcialo czegos robic.
I to wlasnie caly moj problem z Lampe od lat - co z tego, ze ma talent
skoro przynajmniej raz do roku slychac ze "teraz to juz na pewno sie
przylozy, teraz juz nie bedzie udawal gwiazdy, teraz juz dojrzal".
Jakbym slyszal po raz setny te sama konferencje prasową Gołoty.

 Poza tym ciekawe, e kiedy opoka Adam W jcik nie jest nawet trzecim najlepszym
podkoszowym zawodnikiem z Polski.

Mlodszy sie nie robi. Za 10 lat moze nawet nie byc w pierwszej
piątce :D

> Kadre czy pierwsza piatke? Mamy w ogole jakis potencjal na lawce? Jak
> sie nazywa ten drugi rozgrywajacy? On w pierwszym meczu mial kilka
> ciekawych zagran.

Koszarek. Lepszy, ale to w dalszym ci gu za ma o. Oni nie potrafi da
pi ki pod kosz wysokim i to mnie martwi.

No to kiepska sprawa. Co nam po dobrych wysokich skoro nie powąchaja
pilki. Logan z tego co widze tez woli cisnąć niz dograć, ale on chyba
nie udaje PG?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-13 14:51:10
Autor: Pawel Grzeda
polska - chorwacja
L'e-szczur pisze:

[...]

Tzn. kiedy ostatnio bylo to slychac? W klubach na niego nie narzekaja. Maccabi nie wzieloby patafiana.

[...]

Logan nie jest po to, zeby rozgrywac. On ma zdobywac punkty. Na rozegraniu lipa. Koszarek jest o niebo lepszy od Szubargi, ale odstaje poziomem od rozgrywajkow innych ekip. Plusem jest to, ze w tej kadrze wiekszosc moze grac z pilka wiec rozegranie bedzie odciazone.

pozdr
PG

Data: 2009-08-13 06:02:13
Autor: L'e-szczur
polska - chorwacja
On 13 Sie, 14:51, Pawel Grzeda <grzed...@SPAMgazeta.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> [...]
> przylozy, teraz juz nie bedzie udawal gwiazdy, teraz juz dojrzal".
> Jakbym slyszal po raz setny te sama konferencje prasową Gołoty.

A kilka dni temu czytałem jakis wywiad z Lampe w ktorym wlasnie
opowiadal takie dyrdymały.
Moze jestem juz przeczulony na tym punkcie u niego i u polskich
sportowcow w ogole.

W klubach na niego nie narzekaja. Maccabi nie wzieloby patafiana.

Mysle, ze znalezlibysmy w skladzie Maccabi niejednego patafiana.

> No to kiepska sprawa. Co nam po dobrych wysokich skoro nie powąchaja
> pilki. Logan z tego co widze tez woli cisnąć niz dograć, ale on chyba
> nie udaje PG?

Logan nie jest po to, zeby rozgrywac.

Masz racje. Przynajmniej 6 strat z tych 9 mial przy probach odegrania.
Not a good idea ;-)

[...]

Ze co? Przeciez podstawowa rola rozgrywajka jest taka, zeby dograc
pilke do zawodnika znajdujacego sie w dogodnej sytuacji. Niech
Ignerski nie musi kombinowac co tu zrobic, zeby Lampe dostal pilke na
bloku, tylko niech wychodzi do ewentualnego rzutu z poldystansu. Wiesz
co z nami bedzie gdy wiekszosc zawodnikow bedzie musiala klepac 1 na
1, bo mamy Koszarków-Szuwarków niezdolnych do dogrania gały pod
dziurę? Bedziemy przegrywac 30 punktami. Psia krew musze wracac do
kraju - reprezentacja mnie potrzebuje :-D

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-13 15:37:57
Autor: Szczepan Radzki
polska - chorwacja
L'e-szczur pisze:

[...]

W chwili obecnej kadrze jest potrzebny najsilniejszy możliwy skład. Tak też jest i dlatego w kadrze jest Lampe. Chcąc sukcesu, naturalizując Logana, nie można odpuścić żadnego zawodnika, który może zrobić różnicę in plus. Niestety nie budujemy na za 4 lata, a na za miesiąc.

 Poza tym ciekawe, e kiedy opoka Adam W jcik nie jest nawet trzecim najlepszym
podkoszowym zawodnikiem z Polski.

Mlodszy sie nie robi. Za 10 lat moze nawet nie byc w pierwszej
piątce :D

A liczyłem, że zawsze utrzyma się w top łan :(

[...]

Nie, on jest dwójką i tam gra najlepiej. Mam nadzieję, że ktoś koszarkowi i szubardze powie jak się podaje pod kosz.

Szczepan Radzki

Data: 2009-08-13 06:59:28
Autor: L'e-szczur
polska - chorwacja
On 13 Sie, 15:37, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
[...]

To czemu budujemy druzyne na kiepskich rozgrywajacych ktorzy maja po
25 lat? Nawet jesli sie naucza to pograja na dobrym poziomie 2 lata i
bedzie po ptokach. Nie lepiej byloby sciagnac jakiegos 18-19 latka i
nim orać do znudzenia?

> [...]

Nie, on jest dwójką i tam gra najlepiej. Mam nadzieję, że ktoś
koszarkowi i szubardze powie jak się podaje pod kosz.

Obaj sa juz dojrzalymi zawodnikami. IMO za pozno na nauke tej w sumie
podstawowej umiejetnosci u PG.
W takiej siatkowce w skladzie na Lige Swiatowa w tym roku polowa
zawodnikow ma 22 lata lub mniej.
Starszych niz 28 - tylko trzech - Zagumny, Ignaczak i Kadziewicz. I to
jest budowanie na przyszlosc.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-13 16:17:27
Autor: Cavek
polska - chorwacja
L'e-szczur pisze:
[...]

Chyba trzeba sięgnąć jeszcze niżej. Nasi kadeci ładnie grają na ME U-16,   ograli Grecję, Litwę, Turcję, Włochy...
Cavek

Data: 2009-08-14 01:48:47
Autor: L'e-szczur
polska - chorwacja
On 13 Sie, 16:17, Cavek <wo...@wp.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> [...]
> nim orać do znudzenia?

Chyba trzeba sięgnąć jeszcze niżej. Nasi kadeci ładnie grają na ME U-16,

Oj chyba troche za daleko. 15 latek mialby jechac na zgrupowanie kadry
ze starymi wygami?
Toż to podpada pod ustawe o wychowaniu w trzeźwości.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-13 16:30:09
Autor: Szczepan Radzki
polska - chorwacja
L'e-szczur pisze:
[...]

Podobnie jak ze sprawą lampego - w tym momencie polska koszykówka potrzebuje NAJLEPSZYCH możliwych graczy. A akurat słabi w porównaniu do reszty europy koszarek i szubarga, są najlepsi na tej pozycji.

[...]

Koszarek ma 25 lat, Szubarga 24 albo 25 - są ukształtowani i tu się nie ma co kłócić.

Ze starych graczy Witka 28 albo 29, Dylewicz 29/30, Wójcik 39 - ale ten formę ma jak 27 latek;) i Roszyk 30 bodaj. Nie ma tragedii.

Szczepan Radzki

Data: 2009-08-14 02:00:51
Autor: L'e-szczur
polska - chorwacja
On 13 Sie, 16:30, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
> [...]

potrzebuje NAJLEPSZYCH możliwych graczy. A akurat słabi w porównaniu do
reszty europy koszarek i szubarga, są najlepsi na tej pozycji.

Ale skoro budujemy sklad na impreze za kilka lat, to po co nam
najsilniejsi ze slabych? Nie lepiej powiedziec "stawiamy na mlodziez"
i w tym duchu budowac kadre niczym Chiny swoich olimpijczykow na
Pekin?

Ze starych graczy Witka 28 albo 29, Dylewicz 29/30, Wójcik 39 - ale ten
formę ma jak 27 latek;) i Roszyk 30 bodaj. Nie ma tragedii.

Czyli za te 4 lata bedziesz mial 29-letnich kiepskich rozgrywajacych a
powyzszych zawodnikow juz poza kadrą. Po co w takim razie sie szarpac?
Mamy mlodziezowke, mamy juniorow - tam szukac.
A co z naszym patentem na szkolenie mlodziezy? Dalej sa te koszmarne
szkoły PZKosz, czy cos tu sie zmienilo?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-14 03:28:25
Autor: sooobi
polska - chorwacja
On 14 Sie, 11:00, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]
> reszty europy koszarek i szubarga, są najlepsi na tej pozycji.

Ale skoro budujemy sklad na impreze za kilka lat, to po co nam

Myslalem ze ta druzyna jest budowana na te mistrzostwa a nie na
impreze za kilka lat.

Nie lepiej powiedziec "stawiamy na mlodziez"
i w tym duchu budowac kadre niczym Chiny swoich olimpijczykow na
Pekin?

Ja wprawdzie PLK nie sledze. Ale rozgrywki regionalne (1,2 liga) juz
bardziej. I L'e chyba nie mamy mlodych zdolnych pg. Kiedys rocznik
Polonii chyba 88 zdobyl mistrza polski, mieli w skladzie jakiegos
swietnego mlodego rozgrywajka. Nazwiska nie pamietam, co sie z nim z
potem stalo? ktos wie.

Drugi mlody ktory "podobno" moglby cos pograc to mlody Łączyński ale w
akcji go nie widzialem. Z tego co wiem chlopak ma chyba problemy z
kontuzjami ktore zatrzymaly jakos jego rozwoj.

Wiec nawet jakbys chcial znalezc mlodego i dac mu grac to niestety
takiego w Polsce obecnie nie ma. Wiec niech gra Koszarek z Szubarga
skoro interesuje nas wynik tu i teraz. A po mistrzostwach prosze niech
szukaja mlodych talentow gdzie sie da, bo poki co ni widu ni slychu.

Data: 2009-08-15 14:19:14
Autor: Szczepan Radzki
polska - chorwacja
sooobi pisze:

[...]

Jest. Sebastian Szymański. Tylko jego musi ktoś nauczyć bronić i trochę poobijać z silniejszymi. Dodatkowo jest chłopak z bodaj Słupska, który też fajnie rokuje.

Szczepan Radzki

Data: 2009-08-15 14:37:44
Autor: Pawel Grzeda
polska - chorwacja
Szczepan Radzki pisze:
sooobi pisze:

[...]

Ten co go ogladalismy na MP? Obawiam sie, ze moze z niego wyrosnac drugi Szubarga. Szymanski tak jak mowisz - nie broni. IMO jezeli mowimy o _rozgrywajacych_ to nalezaloby rozmawiac przede wszystkim o Sniegu. Tak, wiem, nie umie rzucac za 3 ;)

pozdr
PG

Data: 2009-08-15 21:52:57
Autor: Szczepan Radzki
polska - chorwacja
Pawel Grzeda pisze:
Szczepan Radzki pisze:
sooobi pisze:

[...]

Tak, ten. Najgorsze, że łepek jest malutki i raczej nie ma strzału.

Szymanski tak jak mowisz - nie broni.

Dupe w troki i uczyć, kłaść nacisk na to, inaczej będzie kiepsko. Pracować nad szybkością, motoryką.

IMO jezeli mowimy o
_rozgrywajacych_ to nalezaloby rozmawiac przede wszystkim o Sniegu. Tak, wiem, nie umie rzucac za 3 ;)

No to trzeba go uczyć - podobnie jak Szymańskiego. Nadzieja jest, bądźmy dobrej myśli.

Szczepan Radzki

Data: 2009-08-15 14:17:45
Autor: Szczepan Radzki
polska - chorwacja
L'e-szczur pisze:
[...]

Ale NIE budujemy kadry na za kilka lat. Wynik MUSI być teraz - po to też naturalizacja Logana.

[...]

Możliwe. Ale są młodzi, tylko ... jak wyżej. Na teraz są na NIE, ze względu na potrzebę wyniku już dzisiaj.

A co z naszym patentem na szkolenie mlodziezy? Dalej sa te koszmarne
szkoły PZKosz, czy cos tu sie zmienilo?

Nie ma szkolenia młodzieży. Są OSSMy, ale to ciągle za mało. Trenerzy są za słabi, nie szkolą się za granicą, osiągają pewien poziom - za słaby dla młodych w pewnym wieku i ... tyle.

Szczepan Radzki

Data: 2009-08-13 18:13:13
Autor: Rasheed
polska - chorwacja
"Szczepan Radzki" <s.radzki@CUTTHIS.gmail.com> wrote in message news:h60t30$jgt$1inews.gazeta.pl...

[...]

Gra Lampe mi sie podobala. Jakies faule mu tam gwizdali na sile, wiec nie pogral, ale mimo wszystko zrobil na mnie pozytywne wrazenie. A Wojcik mimo swoich 39 lat jest zajebisty. Malo gral w tych sparingach, ale widzialem go kilka razy na meczach PBG Basket i koles naprawde jeszcze potrafi grac. Nie jest taki szybki, ale nadrabia wszystkim innym i nie powiedzialbym ze jest gorszy od Szewczyka.

Rasheed

Data: 2009-08-19 14:12:13
Autor: wiLQ
polska - chorwacja
Cavek napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

ps. ech jeszcze jakby jeszcze jakis magazyn o NBA w TVP wykupili...

Zeby malo kto go ogladal? Zdaje mi sie, ze internet zabil potrzebe
ogladania raz w tygodniu przegladu wydarzen z NBA.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-08-19 12:45:18
Autor: Budzik
polska - chorwacja
Osobnik posiadający mail NIE@spam.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

ps. ech jeszcze jakby jeszcze jakis magazyn o NBA w TVP wykupili...

Zeby malo kto go ogladal? Zdaje mi sie, ze internet zabil potrzebe
ogladania raz w tygodniu przegladu wydarzen z NBA.

niewatpliwie magazyn w stylu dawniejszego nba action byłby imo mało ciekawy.
tak samo jak nie ogladam np. magazynu podsumowujacego lige piłkarska.
Wolałbym np. 45 minutowe skróty meczów a najlepiej całe mecze. :) --
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć
między nimi. I cóż ty na to fizyko???

Data: 2009-08-13 20:50:02
Autor: ra9om1ak
polska - chorwacja
Użytkownik "Cavek" <worph@wp.pl> napisał w wiadomości news:h60lun$hve$1inews.gazeta.pl...
Pawel Grzeda pisze:
Jutro mecz o 17:00 w TVP2. Pojutrze tez. Bedzie Lampe;)
pozdr
PG
Ogladaliscie i jak wrazenia? Gortat całkiem zacnie.
Cavek

Zacnie, jezeli brac pod uwage chec do gry. Ladnie walczyl na deskach. W obronie byla jedna taka akcja, ze bylo wiecej checi niz umiejetnosci - skoczyl do gory jak poczatkujacy przy prostym zwodzie. Wiecej spokoju i powinno byc ok, ale zrzucam to na presje - Gortat, Gortat, Gortat, wszedzie Gortat. W ataku to jest jeszcze duze drewno i zawsze bedzie dla mnie zagadka, jak mozna dostac taki kontrakt za taka gre. No ale naprzod chlopie, obys byl tylko lepszy.
Szubarga walczak, mi sie podobalo. Ten Logan czy jak mu tam, to cos niekoniecznie z kozlowaniem, albo trema ?  Zeby nie koncowka, to zal go ogladac.
Podobala mi sie obrona Polakow przy wybijaniu pilki po straconym koszu rywali. Ladnie im to wychodzilo. Ogolnie, calkiem niezle.

--
ra9om1ak

Data: 2009-08-13 23:40:50
Autor: sooobi
polska - chorwacja
Pawel Grzeda pisze:
[...]

Za sprawnosc, motoryke, walecznosc, gre w obronie, bieganie do kontry, walke o kazdy milimetr parkietu.
Taki center to skarb.

polska - chorwacja