polska już nie istnieje

Data: 2014-06-16 22:19:28
Autor: Joschi
polska już nie istnieje
~ami - 1 min temu

polska już nie istnieje a ja mam to wszystko w dupie jutro już mnie tu niema

~CV - 8 min temu

RUDY WIE ZE RZADZI NARODEM DEBILI I GO NIGDY OD WLADZY NIE ODSUNIEDLATEGO
ROBI CO CHCE. A W SWOIM WYSTAPIENIU DZISIAJ TO PRZEBIL NAWET PRZYWODCE
KOREJI POLNOCNEJ -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2014-06-17 03:42:50
Autor: stevep
polska już nie istnieje

[...]

[...]