polska-ma-drogi-smierci-polacy-gina-na-potege a przeciez jestesmy krajem zwiastujacym przepych dobrobytu wg PO!

Data: 2011-07-06 04:47:52
Autor: muto2100
polska-ma-drogi-smierci-polacy-gina-na-potege a przeciez jestesmy krajem zwiastujacym przepych dobrobytu wg PO!
Data: 2011-07-06 14:16:08
Autor: WW
polska-ma-drogi-smierci-polacy-gina-na-potege a przeciez jestesmy krajem zwiastujacym przepych dobrobytu wg PO!
W dniu 2011-07-06 13:47, muto2100 pisze:
http://www.hotmoney.pl/linki/ke-polska-ma-drogi-smierci-polacy-gina-na-potege-7114

Bo od zawsze wg policji winna jest tylko i wyłącznie prędkość/kierowca -   co pozwala Grabarczykowi i poprzednikom spać spokojnie.

Kiedy słyszeliście, że do wypadku przyczynił się fatalny stan drogi, jej brak = korki co weekend. A korki to wylęgarnia agresji.

Nie rozliczamy polityków z ich obietnic wyborczych i głosujemy ciągle na tych samych i ...mamy to co mamy.

"Demokracja, to jest ustrój dla dorosłych".

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-07-06 15:11:58
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
WW wrote:

[...]

Co prawda, to prawda - zawsze nadmierna szybkość jest przyczyna wypadków.
To wynika z praw fizyki (czy to nie Twoja dziedzina?). Gdy prędkość dwóch poruszajacych się wzgledem siebie obiektów zmierza do 0, prawdopodobieństwo ich kolizji również zmierza do zera.

Ja fizykiem nie jestem, ale czyż tak nie jest? :)))
--
Pit

Data: 2011-07-06 13:54:06
Autor: White Power
Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(a):
Ja fizykiem nie jestem, ale czyż tak nie jest? :)))

Święta prawda, tylko zapomniałeś wyjść z założenia ze drogi służą do poruszania się.

Data: 2011-07-06 16:46:52
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
White Power  wrote:

Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(a):

Ja fizykiem nie jestem, ale czyż tak nie jest? :)))

Święta prawda, tylko zapomniałeś wyjść z założenia ze drogi służą do
poruszania się.

Przecież wyszedłem z takiego założenia, inaczej w ogóle nie pisałbym
o jakimkolwiek ruchu. :)
--
Pit

Data: 2011-07-06 18:58:29
Autor: WW
W dniu 2011-07-06 15:11, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

Co prawda, to prawda - zawsze nadmierna szybkość jest przyczyna wypadków.
To wynika z praw fizyki (czy to nie Twoja dziedzina?).

Jeśli już chcemy być tak dokładni, to nie szybkość a czas hamowania. :-)

Przy 140  km/h i czasem hamowania rzędu kilku kilkunastu sekund, nic się nie dzieje.
Przy 140 km/h i czasem hamowania  0,5 sekundy dzieje się i to niestety dużo.

To nie prędkość zabija a brak czasu na hamowanie.

Data: 2011-07-06 16:44:07
Autor: u2
[...]

Sporo jednak wypadkow smiertelnych powoduje nadmierna brawura mlodych. W
Suwalkach zginelo ostatnio kilka mlodych osob, ktorych poniosla zabojcza
predkosc.

polska-ma-drogi-smierci-polacy-gina-na-potege a przeciez jestesmy krajem zwiastujacym przepych dobrobytu wg PO!