polska na rowery: otwarte treningi mtb

Data: 2011-05-17 21:09:21
Autor: geos
polska na rowery: otwarte treningi mtb
czy ktoś z grupowiczów korzysta? jak wrażenia? jakie trasy?

http://polskanarowery.sport.pl/msrowery/1,112152,9487908,Otwarte_treningi_MTB_akcji__Polska_na_rowery___Miejsca.html

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-05-18 05:11:20
Autor: kantele
polska na rowery: otwarte treningi mtb
Hej,
Ja regularnie bywam na treningach w Kabatach, w Warszawie. Wbrew
pozorom, można w Kabatach i na Skarpie Ursynowskiej znaleźć całkiem
masakryczne miejsca na MTB. Łatwiejsze i trudniejsze zjazdy i
podjazdy, urokliwe singletracki, hopki, błoto, piachy i inne atrakcje.
Treningi prowadzi Błażej Maresz z WKK. Trening polega na tym, że po
krótkiej rozgrzewce jeździmy mniejsze lub większe techniczne pętelki
(jak na razie za każdym razem prawie pętelka jest inna). Różna skala
trudności, czasem łatwe, czasem bardzo trudne (dla mnie) a nawet i
takie nie do przejechania :)
Na niektórych treningach dodatkowo ćwiczymy różne elementy techniczne,
np. zeskakiwanie i wskakiwanie na rower w biegu, podrzucanie
przedniego/tylnego koła.
Treningi trwają około 1,5 h i są niedopłatne. Odbywają się niezależnie
od warunków pogodowych.
Niestety, duża frekwencja powoduje małą efektywność treningu, bo robią
się na pętelce korki, czasem się na kogoś czeka itp. Wczoraj było 18
osób, to już jakoś się daje przeżyć, ale tydzień temu było sporo
więcej i to nie było dobre.
Pozdr. Marta

polska na rowery: otwarte treningi mtb