polska prokuratura

Data: 2010-04-23 13:06:21
Autor: MarekS
polska prokuratura
albo "polskojezyczna" czym jest? przeciez to jakies kuriozum ze oni prosza, blagaja, pytaja ruskich o dowody w sprawie katastrofy (zamachu) szefa wojska polskiego i najwyzszych dowodcow sil zbrojnych.

czy jakiekolwiek pansto na ziemi nawet  Buthan by sie znizylo do tego poziomu? nie mowie tu juz o tzw opinii publicznej

Data: 2010-04-23 13:11:01
Autor: PaPi
polska prokuratura
albo "polskojezyczna" czym jest? przeciez to jakies kuriozum ze oni prosza,
blagaja, pytaja ruskich o dowody w sprawie katastrofy

A ta katastrofa zdarzyla sie na terenie jakiego kraju ?

Data: 2010-04-23 13:17:52
Autor: MarekS
polska prokuratura

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bd18047$1news.home.net.pl...
albo "polskojezyczna" czym jest? przeciez to jakies kuriozum ze oni prosza,
blagaja, pytaja ruskich o dowody w sprawie katastrofy

A ta katastrofa zdarzyla sie na terenie jakiego kraju ?

agenci i idioci zadaja takie pytania
wyobraz sobie ze obama sie rozpierdolil pod warszawa, a CIA, FBI itd prosza sie kowalskich o dowody:)
ty czlowkieku albo jestes chory psychicznie albo tajnym wspolpracownikiem ruskich, nie ma innej opcji

Data: 2010-04-23 04:32:37
Autor: muto2100
polska prokuratura
a  ty   czlowieku   jestes     agentem    Mossadu   to  pewnik     za
to  co  skrobiesz   na   stronach  internetowych     Ktos
powinien   cie  wsadzic  na  wieki     -   bo   ostatni  czas
smarujesz     na  tysiacach     forums,  stron   internetowych
z    twoja    zydowska     paranoja-  a     cos   wydaje    mi
sie
ze  to  ty  jestes   tym    Yeshuą    ktory    cos  ostatnio
zamilkl.Przestan      zioninazi      smarowac     bazgroly!
jezeli     mi  ktos    niewierzy     to  sprawdzcie:   conspiracy
teory    about    polish   airplane
accident-   a    nieuwierzycie     co  ten   chory    szmaciarz
bazgra-   podajcie     ,  to  przeciez   istony  wariat      ktory
w  dodatku      smaruje  te   wypociny   pod   ogromnym   wplywem
narkotykow.Idz   szmaciarzu   zioninazi  killerze        utop  sie
z   twoimi   dowodami  spreparowanymi  w   piwnicach   Mossadu!
Szalencu     jeden  i  wariacie      niedobitku       Ariela
Sharona     i  kurwo      zioninazi!

U�ytkownik "PaPi" <1@2.3> napisa� w wiadomo�ci

Data: 2010-04-23 13:46:49
Autor: MarekS
polska prokuratura

i nozyce sie odezwaly hahaha

Data: 2010-04-23 13:39:38
Autor: Wiesiaczek
polska prokuratura

Użytkownik "MarekS" <be@op.pl> napisał w wiadomości news:hqrvks$lig$1newsread1.aster.pl...

[...]

Ależ jest inna opcja: Ty jesteś debilem :)

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-04-23 13:48:36
Autor: MarekS
polska prokuratura
oddaje poklon macicy ktora ci wydala na swiat, to byl prawdziwy heroizm z jej strony.
ps nie wiem tylko czy wlasciecielka macicy byla suka?

Data: 2010-04-23 13:46:16
Autor: PaPi
polska prokuratura
A ta katastrofa zdarzyla sie na terenie jakiego kraju ?

agenci i idioci zadaja takie pytania

Aha :-)

wyobraz sobie ze obama sie rozpierdolil pod warszawa, a CIA, FBI itd prosza
sie kowalskich o dowody:)

Tu nie ma co sobie wyobrazac. Samolot rozbil sie na terytorium rosyjskim. Czy w zwiazku z tym Rosja ustanowila jakies nowy obszar eksterytorialny kolo Smolenska ?
A moze cholera ambasada polska tam powstala ?

ty czlowkieku albo jestes chory psychicznie albo tajnym wspolpracownikiem
ruskich, nie ma innej opcji

:-) Z Twoich "ust" to jak komplement.

Data: 2010-04-23 14:25:47
Autor: jadrys
polska prokuratura
W dniu 2010-04-23 13:17, MarekS pisze:
[...]

My jesteśmy (nie z własnej woli) sługusami USA i przez to twoje pytanie jest czysto retoryczne.. . Ale odwracając  pytanie - samolot z Polskim Prezydentem rozbija się pod Waszyngtonem,  I co my robimy? Wysyłamy prokuratorów żeby przeprowadzili śledztwo  nie prosząc jankesów o pozwolenie? - żądając od nich dowodów?

Data: 2010-04-23 14:13:37
Autor: ColgatesBilly
polska prokuratura
"PaPi" <1@2.3> wrote in message news:4bd18047$1news.home.net.pl...
albo "polskojezyczna" czym jest? przeciez to jakies kuriozum ze oni prosza,
blagaja, pytaja ruskich o dowody w sprawie katastrofy

A ta katastrofa zdarzyla sie na terenie jakiego kraju ?

Gabonnu

Data: 2010-04-23 14:55:57
Autor: Tomy M.
polska prokuratura

Użytkownik "MarekS" <be@op.pl> napisał w wiadomości news:hqruv8$l8k$1newsread1.aster.pl...
[...]

Nie było żadnej katastrofy. Powiedzmy sobie szczerze
.... to była EGZEKUCJA.

Tomy M.

polska prokuratura