polska sprawiedliwość

Data: 2013-04-09 00:10:24
Autor: grzech
polska sprawiedliwość
Jechał sobie po impresce nie wadząc nikomu i jak się skończy na
zawiasy musi sporo wydać.
Zagrażał komuś - raczej nie. A na pewno niewspółmiernie do drugiego
zatrzymanego - recydywisty.
Z tym, że ten drugi ma prawo głęboko w poważaniu:(

rowerzysta: www.tinyurl.pl/?WhqUoQsa
nierowerzysta: www.tinyurl.pl/?MDPpb7oy

____
grzech
626

Data: 2013-04-09 01:56:04
Autor: kogutek444
polska sprawiedliwość
W dniu wtorek, 9 kwietnia 2013 09:10:24 UTC+2 użytkownik grzech napisał:
[...]

Ale o co chodzi? Za niemanie PJ jest mandat. Za jazdę po kielichu a raczej po wielu kielichach może być odsiadka. Za posługiwanie się lipnymi dokumentami może być spora odsiadka. Obie sprawy trafią do sądu. Pożyjemy zobaczymy.

Data: 2013-04-09 09:14:06
Autor: Budzik
polska sprawiedliwość
Osobnik posiadający mail zulusik25@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

nierowerzysta: www.tinyurl.pl/?MDPpb7oy

Mogłes napisac ze chodzi o Serafina.
Przecież to jest debil (tyle ze dobrze ustawiony).

A propos szanowania prawa, słszeliście ostatniąwypowiedź Kłopotka?
On bardzo chętnie będzie płacił mandaty, ale przeciez nie wtedy jak mu zza krzaków wyskoczą... Równosc...
Albo Żelichowskiego, który przyznał się przed kamerą, że jego mandaty idą na konto żony... bo na nią zarejestrował samochód a ona prawka nie ma wiec jej nie wezmą... przynajmniej płaci... :)

Żeby nie było - nie chodzi o mandaty. Chodzi o postawę.

--
Pozdrawia... Budzik
"Stanęliśmy na skraju przepaści,

Data: 2013-04-09 12:08:24
Autor: AL
polska sprawiedliwość
W dniu 2013-04-09 11:14, Budzik pisze:
[...]

ale czy to znaczy, ze zona nie majac prawka mowi, ze kierowala autem
(nie wskazujac kierujacego)?

A co z mandatami zlapanymi nie z fotoradaru a od 'fizycznej policji' ?
Tez ich przekonuje, ze maja wypisac mandat na zone?

p.s.
Serafin po ost. lgarstwie - powinien bys skonczony jako osoba publiczna - stracic wszelkie stanowiska i zaplacic normalny (nie domagam sie przykladowego) mandat od wszystkich wykroczen jakich sie dopusil podczas tego zatrzymania.  Zaczynajac od tego, ze placi z wlasnej kasy normalnej wysokosci mandat i zbiera punkty karne (10) a konczac odpowiedzialnosci za oszukiwanie (papiery) i jezdzie bez prawka.

Data: 2013-04-09 12:58:05
Autor: Budzik
polska sprawiedliwość
Osobnik posiadający mail adam@skads.tam.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

ale czy to znaczy, ze zona nie majac prawka mowi, ze kierowala autem
(nie wskazujac kierujacego)?

zapewne pisze, ze nie wiem kto prowadził.

A co z mandatami zlapanymi nie z fotoradaru a od 'fizycznej policji' ?
Tez ich przekonuje, ze maja wypisac mandat na zone?

jak to co? legitymacja...

[...]

Skonczony to on powinien juz być dawno temu, a finalnie kilka miesiecy temu... Cóż... to PSL.. Widać ma niezłe haki na Kłopotków synów, kuzynow itp...

--
Pozdrawia... Budzik
"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

Data: 2013-04-09 13:01:58
Autor: masti
polska sprawiedliwość
Dnia pięknego Tue, 09 Apr 2013 12:58:05 +0000 osobnik zwany Budzik
napisał:

[...]

co wy tak z tym "kto prowadził"? Nie ma zadnego obowiązku podawania kto prowadził, a SM czy inny urząd nie ma prawa o to pytać. Może pytać wyłacznie o to komu auto powierzyliśmy.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-09 14:36:53
Autor: Budzik
polska sprawiedliwość
Osobnik posiadający mail gone@to.hell napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

my z tym tylko dlatego, że czasami warto zrozumieć iż liczy się funkcja komunikacyjna jeżyka i to, że coś brzmi trochę inaczej niż formalnie powinno nie oznacza że strony się wzajemnie nie rozumieją.

Innymi słowy: czepiaszsie!
:)

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Data: 2013-04-09 14:38:20
Autor: masti
polska sprawiedliwość

bo lubię ;)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-09 19:10:43
Autor: LEPEK
polska sprawiedliwość
W dniu 2013-04-09 12:08, AL pisze:

Serafin po ost. lgarstwie - powinien bys skonczony jako osoba publiczna

Wyborcy szybko zapomną...
Pamiętasz co Kurski wyczyniał - i co go za to spotkało?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2013-04-09 19:40:36
Autor: Artur Maśląg
polska sprawiedliwość
W dniu 2013-04-09 19:10, LEPEK pisze:
W dniu 2013-04-09 12:08, AL pisze:

Serafin po ost. lgarstwie - powinien bys skonczony jako osoba publiczna

Wyborcy szybko zapomną...

Do tego mają prawo i jest to naturalne. Jednak brak konsekwencji
dla takiej osoby - to raczej średnio akceptowalne. Jednak nie
takie numery przechodzą i nie tylko w Polsce. Zobaczymy co będzie
dalej.

Pamiętasz co Kurski wyczyniał - i co go za to spotkało?

AFAIR nic i nadal pozwala sobie na podobne zachowania.
Dziennikarzom chyba znudziło się go 'śledzić'...

Data: 2013-04-09 18:03:18
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
polska sprawiedliwość
[...]

A jak twierdziłem, że nie powinno być możliwości rejestracji auta na osoby bez prawa jazdy, to zostałem zwyzywany. Albo twierdzono, że zazdroszczę, bo sam sobie musiałem wypracowywać zniżki od zera, bo nie zarejestrowałem na matkę/babcię/dziadka.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-04-09 16:57:53
Autor: Budzik
polska sprawiedliwość
Osobnik posiadający mail mojnick@onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Mylisz możliwośc rejestracji (w której nie widze nic złego) z posłem który jawnie przyznaje się do oszustwa.

--
Pozdrawia... Budzik
"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

Data: 2013-04-09 20:40:34
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
polska sprawiedliwość
W dniu 2013-04-09 18:57, Budzik pisze:
[...]

Jakby nie było tej możliwości, to poseł by się pożegnał z prawem jazdy. Ciekawe czy wówczas byłby taki cwany gapa.

Data: 2013-04-09 20:58:05
Autor: Budzik
polska sprawiedliwość
[...]

Wylewanie dziecka z kąpielą.

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

Data: 2013-04-09 18:16:46
Autor: Arbiter
polska sprawiedliwość

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:09042013.2C78B34Dbudzik61.poznan.pl...

Albo Żelichowskiego, który przyznał się przed kamerą, że jego mandaty idą
na konto żony... bo na nią zarejestrował samochód a ona prawka nie ma wiec

wypowiedź była skandaliczna, szczególnie że przyznał się tym samym do składania fałszywych oświadczeń. Powinni go spuścić pobrzytwie

Data: 2013-04-09 20:33:52
Autor: Marek Dyjor
polska sprawiedliwość
Budzik wrote:
[...]

hm.... może warto aby ktoś to zgłosił, pani Żlichowska powinna mieć sprawę o prowadzenie pojazdu bez uprawnień:)

Data: 2013-04-09 20:58:04
Autor: Budzik
polska sprawiedliwość
Osobnik posiadający mail mdyjor@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

hm.... może warto aby ktoś to zgłosił, pani Żlichowska powinna mieć
sprawę o prowadzenie pojazdu bez uprawnień:)

???
Kto powiedział że prowadziła?
Zapewne zgłaszała, ze nie wie, komu powierzyła.

--
Pozdrawia... Budzik
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

Data: 2013-04-10 00:00:46
Autor: AL
polska sprawiedliwość
[...]

no i wszyscy z PSL.
Taką notkę znalazłem (rodzinka - obrazek PSL)
http://natemat.pl/23725,elewarr-zatrudnia-brata-klopotka-i-syna-zelichowskiego-mentalnosc-ludowca-czyli-jak-znalezc-konfitury

Czyli jedna wielka klika :/

Data: 2013-04-09 10:17:44
Autor: Jacek Maciejewski
polska sprawiedliwość
Dnia Tue, 9 Apr 2013 00:10:24 -0700 (PDT), grzech napisał(a):

Jechał sobie po impresce nie wadząc nikomu i jak się skończy na
zawiasy musi sporo wydać.
Zagrażał komuś - raczej nie. A na pewno niewspółmiernie do drugiego
zatrzymanego - recydywisty.

Ja tu przypomnę jeszcze sprawę pewnego biskupa  który dostał pracę
społeczne :)
A co do rowerzystów, to szkodzą ale głównie sobie. Zatem sensowne jest
podwyższenie w ich przypadku dozwolonego procentu alkoholu oraz
zmniejszenie sankcji. Tak jest zresztą w bardziej cywilizowanych krajach,
na zasadzie adekwatności do zagrożeń oraz mniejszego zła.
--
Jacek

polska sprawiedliwość