polska telewizja za granica-jakie opcje?

Data: 2012-10-31 11:08:12
Autor: rageofhonor
polska telewizja za granica-jakie opcje?

Użytkownik "ble" <kichu24@tlen.nospam.pl> napisał w wiadomości news:k6obvi$26lt$1adenine.netfront.net...
Witam Szanownych Grupowiczow.
Znajomy zlecil mi rozeznanie tematu wiec zwracam sie do Was jako biegłych w tym temacie.
Czy jest na rynku jakakolwiek opcja aby ogladac polska telewizje ale bez montazu anteny satelitarnej?
Budynek nalezy do "gminy", jedyny dostepny talerz satelitarny ustawiony jest na Astre, zarzadca nie zezwala na montaz indywidualnych anten ani na dachu ani na elewacji budynku.
Da sie jakos rozwiazac ten problem?
Dziekuje i pozdrawiam|
Krzysztof

Trzeba szukać anteny dla uprawiających camping:

http://www.youtube.com/watch?v=3QfSUExQdy8

Czyli innymi słowy przenośnej anteny satelitarnej. Podobno może ona stać nawet na balkonie na podłodze lub za oknem.
Widziałem kiedyś reklamę czegoś takiego w niemieckiej telewizji na jakimś kanale sprzedaży wysyłkowej.

Data: 2012-10-31 15:11:00
Autor: Jingiel

http://www.hollex.pl/anteny-satelitarne/plaskieflat/

--
Jingiel

Data: 2012-10-31 15:35:49
Autor: Big Jack
polska telewizja za granica-jakie opcje?
Trzeba szukać anteny dla uprawiaj±cych camping:

http://www.youtube.com/watch?v=3QfSUExQdy8

Do podobnego rozwi±zania wprowadĽmy trochę automatyzacji :)
http://www.youtube.com/watch?v=Jrq1aaS_9Ng  tylko że cena może przyprawić o ból głowy

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

polska telewizja za granica-jakie opcje?