polska to kraj skostnia³y!!!!

Data: 2009-09-08 08:32:57
Autor: jan paszek
polska to kraj skostnia³y!!!!
polska to kraj skatnia³y ,po wzglem admistacyjmym ,poltyczym ,metalnym -
polska niezmiania sie od wieków -czy wogóle sie to jest pytania ,polska niedgy nierozumia³a przewskim euroyp ,a przewskim ¶wiata-my metalnie to jescze jestem w SREDIOWIECZU -a morze jescze wczeniej- tylko sie nizmiena-
ciekawe czym skaczy ,jak dopiero krzyzys siê zacz±l to MY POLACY przeniesiemy w XVII wiek - tak nam przyjdzie zyc !!!!!!!

Data: 2009-09-08 11:03:35
Autor: boukun
polska to kraj skostnia³y!!!!

U¿ytkownik "jan paszek" <janonet4@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h854rp$f1b$1inews.gazeta.pl...
[...]