polskie bazy nurkowe w Egipcie

Data: 2009-12-01 02:37:54
Autor: Titus Atomicus
polskie bazy nurkowe w Egipcie
Witam,
Czy znacie jakies polskie bazy nurkowe na poludnie od Safagi? Az do Shalateen.
TIA
TA

Data: 2009-12-01 06:19:58
Autor: Miokosuki
polskie bazy nurkowe w Egipcie
Czy znacie jakies polskie bazy nurkowe na poludnie od Safagi? Az do

zkontaktuj się z Jankiem Dudziński, jets on nie-formalnym honorowym amasadorem naszego środowiska w tych okolicach i napewnoci pomoże

jk

Data: 2009-12-02 02:23:24
Autor: Titus Atomicus
polskie bazy nurkowe w Egipcie
In article <hf2921$q78$1@news.onet.pl>,
 "Miokosuki" <Mikolaj.Berno@onetSPAM.pl> wrote:

> Czy znacie jakies polskie bazy nurkowe na poludnie od Safagi? Az do

zkontaktuj się z Jankiem Dudziński, jets on nie-formalnym honorowym amasadorem naszego środowiska w tych okolicach i napewnoci pomoże

Aha, a kim ty jestes?

TA

Data: 2009-12-02 06:36:25
Autor: Miokosuki
polskie bazy nurkowe w Egipcie

Aha, a kim ty jestes?

nurkiem, instruktorem, animatorem srodowiska.

Zaprawszam na stronę

jk

Data: 2009-12-02 19:51:02
Autor: Titus Atomicus
polskie bazy nurkowe w Egipcie
In article <hf4uct$8bk$1@news.onet.pl>,
 "Miokosuki" <Mikolaj.Berno@onetSPAM.pl> wrote:

> Aha, a kim ty jestes?

nurkiem, instruktorem, animatorem srodowiska.

Zaprawszam na stronę

Czy to oznacza, ze ta grupa to juz tylko tablica ogloszeniowa?

TA

Data: 2009-12-02 20:32:42
Autor: Titus Atomicus
polskie bazy nurkowe w Egipcie
Naprawde nie macie jakichs znajomych baz pomiedzy Marsa Alam a Shalateen?
Bede przemieszczal sie wzdluz wybrzeza i chcialbym czasem skorzystac z prysznica...
TA

Data: 2009-12-02 21:41:01
Autor: jacekzachara
polskie bazy nurkowe w Egipcie
Naprawde nie macie jakichs znajomych baz pomiedzy Marsa Alam a Shalateen?
Bede przemieszczal sie wzdluz wybrzeza i chcialbym czasem skorzystac z prysznica...

Kilka znam
3will polsko-słowacka  na pn od Marsa Alam koło hotelu Badawia
http://www.3will.eu/3will.htm
Adventurer Mirka Rodziewicza kilkanaście km na pd od Marsa Alam
http://www. adventurer.pl
Adriatic Irka Słuckiego w resorcie Nada 40 km na pn od Marsa Alam
http://www.adriatic.com.pl/marsa-allam.html
Pozdrawiam Jacek

Data: 2009-12-03 02:03:27
Autor: Titus Atomicus
polskie bazy nurkowe w Egipcie
In article <7910.000000f7.4b16d0dd@newsgate.onet.pl>,
 jacekzachara@op.pl wrote:

> [...]

http://www. adventurer.pl
Adriatic Irka Słuckiego w resorcie Nada 40 km na pn od Marsa Alam

OK, dzieki. Choc to wszystko w zasadzie tylko w rejonie Marsa Alam.

TA

Data: 2009-12-03 08:38:22
Autor: jacekzachara
 jacekzachara@op.pl wrote:

> [...]
> http://www.adriatic.com.pl/marsa-allam.html

OK, dzieki. Choc to wszystko w zasadzie tylko w rejonie Marsa Alam.

Jeszcze w Safadze działa baza Dive-Top prowadzona przez Marcina Hajdasza
http://www.dive-top.com/contactus_pl.htm
i to w zasadzie wszystko na pd od Hurghady czyli najdalej na pd działa tylko Adventurer i potem już tylko wielbłądy
Pozdrawiam Jacek

Data: 2009-12-05 03:13:45
Autor: Titus Atomicus
polskie bazy nurkowe w Egipcie
In article <7910.00000138.4b176aee@newsgate.onet.pl>,
 jacekzachara@op.pl wrote:

[...]

No tylko ten Adveturer mi pasuje. Ja startuje chyba z Marsa. A wielblady to dopiero 300km dalej sa.
A jeszcze zapytam o Sudan. Czy tam sa jakies polskie bazy?

TA

Data: 2009-12-07 22:12:18
Autor: Żabcia
 jacekzachara@op.pl wrote:

> [...]

A jeszcze zapytam o Sudan. Czy tam sa jakies polskie bazy?

Jeśli chodzi o adventurer i Mirka Rodziewicza to nie polecam.
Baza to nawet jak na egipskie warunki "jama wykopana w piasku pustyni"
O prysznicu zapomnij, bo facet nie ma nawet termosu. Interesuje sie tobą do momentu wpłaty kasy. Ogólnie oszust, kłamca i "czarodziej". O miejscach nurkowych w okolicach nie ma najmniejszego pojecia. Wozi klientów na jakąś plażę, gdzie nigdy nie był i twierdzi, że jest świetnie pod wodą, a potem po wyjściu nurków jest zdziwiony, że nie było tak fajnie jak mówił. Zatrudnia divemasterów jako przewodników i twierdzi, ze w obsłudze bazy są instruktorzy.
Potrafi o 23:00 odwołać nurki i życzyć miłego wypoczynku.
Pobrał od ludzi kasę za kursy i ani kasy, ani papierów, nie mówiąc o tym, że i nurki wszystkie się nie odbyły.
Odpuść sobie tego gnoja kolego, szkoda nerwów.
Pozdrawiam
Żabcia

Data: 2009-12-08 18:42:54
Autor: Jurek
polskie bazy nurkowe w Egipcie
Jeśli chodzi o adventurer i Mirka Rodziewicza to nie polecam.

Muszę potwierdzić.
Na tamtych akwenach to tylko pazola jest od niego gorszy

Jurek

Data: 2009-12-02 23:23:18
Autor: Włodek

Użytkownik "Miokosuki" <Mikolaj.Berno@onetSPAM.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hf4uct$8bk$1@news.onet.pl...

Aha, a kim ty jestes?

nurkiem, instruktorem, animatorem srodowiska.

Zaprawszam na stronę

jk

Kolina idziesz na stronę i potrzebujesz pomocy? Zatwardzenie czy taki zboczek z ciebie?

polskie bazy nurkowe w Egipcie