polskie drogi

Data: 2014-07-27 17:40:00
Autor: J.F.
polskie drogi
Data: 2014-07-27 12:15:17
Autor: Pszemol
polskie drogi
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1mrqdt7cqes3j$.6d0atn89y6b$.dlg40tude.net...
https://www.youtube.com/watch?v=7GHBovPvk1s

Ogladnalem pierwszy i musze powiedziec ze bardzo
niebezpiecznie sie jezdzi - za szybko, za blisko i bez
wyobrazni: wyprzedzanie na zakretach, zmiana pasa
bez patrzenia - tragedia.

Data: 2014-07-27 19:47:17
Autor: J.F.
polskie drogi
Dnia Sun, 27 Jul 2014 12:15:17 -0500, Pszemol napisa³(a):
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
https://www.youtube.com/watch?v=7GHBovPvk1s

Ogladnalem pierwszy i musze powiedziec ze bardzo
niebezpiecznie sie jezdzi - za szybko, za blisko i bez

No nie wiem, po pierwszym to raczej powinienes powiedziec ze nie
patrzy sie u nas w lusterka.

Szybko, blisko - kamera moze znieksztalcac.
I aczkolwiek nie przestrzega sie u nas 55mph :-)
to jak widzisz ze ktos za ciezarowka jedzie, to to jest 70-90

wyobrazni: wyprzedzanie na zakretach, zmiana pasa
bez patrzenia - tragedia.

Na tle Europy nie wygladamy IMO tak zle https://www.youtube.com/watch?v=fVEjEzTlaeU

Niezly jest ten w drugiej minucie, aczkolwiek mam wrazenie ze poslizg
opanowal glownie przypadkiem i rownie dobrze moglo sie na barierce
skonczyc. Ale tyle walczyc i nie zwolnic ...

P.S. fake, czy radziecki imigrant ?
https://www.youtube.com/watch?v=9N_p56mdfkM

J.

Data: 2014-07-27 20:48:13
Autor: tadzik
polskie drogi
W dniu 27-07-2014 19:47, J.F. pisze:
P.S. fake, czy radziecki imigrant ?
https://www.youtube.com/watch?v=9N_p56mdfkM

No przecie to Bogdan z M3!
Nie pozna³e¶?
:)
--
Pozdro
tadzik

Data: 2014-07-27 21:12:55
Autor: Alf/red/
polskie drogi
On 27/07/14 19:47, J.F. wrote:
Ogladnalem pierwszy i musze powiedziec ze bardzo
No nie wiem, po pierwszym to raczej powinienes powiedziec

A ja po pierwszym wiem, ¿e kurwa kurwa kurwa patrz kurwa pierdolony kurwa kurwa. B³eee...
Natomiast tre¶ciowo to jest na poziomie miliona filmików z Rosji, mo¿e nawet mniej.

--
Alf/red/

Data: 2014-07-27 21:37:22
Autor: J.F.
polskie drogi
Dnia Sun, 27 Jul 2014 21:12:55 +0200, Alf/red/ napisa³(a):
[...]

Tez masm wrazenie ze tresciowo mniej ... i to jest chyba powod do dumy
:-)

J.

Data: 2014-07-27 17:58:27
Autor: ToMasz
polskie drogi
W dniu 27.07.2014 17:40, J.F. pisze:

Dzieki Chinczykom, supermarketom i tanim kamerkom mamy juz prawie jak
w Rosji :-)
tak na szybko:

mniej więcej w połowie, paskowi odpada kółko?
kilka filmików póżniej, auto wpada do rowu i wypada człowiek przez szybę przedną?(żywy!)
następnie czołówka, zero poduszek? (znaczy auta bezwypadkowe były?)
motorniczy, ani sygnału dzwiękowego ani hamulca
ToMasz

Data: 2014-07-27 12:16:47
Autor: Pszemol
polskie drogi
"ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote in message news:lr37j2$fa6$1dont-email.me...
motorniczy, ani sygnału dzwiękowego ani hamulca

Tramwaj sam jedzie, nie?
Więc motorniczy był na fejsbooku i patrzył na telefon...
Nie patrzył nawet przez szybę przednią aby ostrzec
IDIOTĘ który skręca nie patrząc nawet na tramwaj...

Data: 2014-07-27 20:49:33
Autor: nadir
polskie drogi

Obejrza³em 2 lub 3 filmiki i jest jeden, wspólny mianownik wielu zdarzeñ..."qrwa, qrwa, qrwa". :)

Data: 2014-07-27 21:34:17
Autor: ToMasz
polskie drogi
W dniu 27.07.2014 20:49, nadir pisze:

Obejrza³em 2 lub 3 filmiki i jest jeden, wspólny mianownik wielu
zdarzeñ..."qrwa, qrwa, qrwa". :)
co w tym dziwnego, je¶li sami tak dzieci uczymy, a potem próbujemy nieskutecznie oduczyæ? Jakich s³ów u¿ywaæ w zamian?
ToMasz

Data: 2014-07-27 21:36:30
Autor: J.F.
polskie drogi
Dnia Sun, 27 Jul 2014 21:34:17 +0200, ToMasz napisa³(a):
[...]

"Aniele, strozu moj" wydaje sie odpowiednie :-)

J.

Data: 2014-07-27 21:45:18
Autor: jerzu
polskie drogi
On Sun, 27 Jul 2014 21:34:17 +0200, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
wrote:

Jakich s³ów u¿ywaæ w zamian?

Rukwa? ;)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-07-27 22:37:58
Autor: ToMasz
polskie drogi
W dniu 27.07.2014 21:45, jerzu pisze:
On Sun, 27 Jul 2014 21:34:17 +0200, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
wrote:

Jakich s³ów u¿ywaæ w zamian?

Rukwa? ;)

mo¿e inaczej. ja nie przeklinam. nie i ju¿. syna, przekleñstw nauczy³a ulica i szko³a. córkê - jeszcze nie. wiecie co mówi? "O rety!" Podpatrzy³a na bajce i zapamiêta³a. niestety dzieci z podwórka nie wiedz± co znaczy o rety. Nieobce mi uczucie. jak kiedy¶ powiedzia³em w by³ej pracy "Do diaska" to te¿ nie wiedzieli czy mi co¶ podaæ, czy siê ¶miaæ maj±....
ToMasz

Data: 2014-07-27 23:20:13
Autor: J.F.
polskie drogi
Dnia Sun, 27 Jul 2014 22:37:58 +0200, ToMasz napisa³(a):
[...]

No ale pomysl, ogladasz np Niagare, i co mowic - o rety, do diaska ?
:-)

J.

Data: 2014-07-27 22:55:51
Autor: spider
polskie drogi
W dniu 2014-07-27 21:34, ToMasz pisze:

nieskutecznie oduczyć? Jakich słów używać w zamian?

Motyla noga!

Data: 2014-07-28 09:58:26
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
polskie drogi
W dniu 2014-07-27 22:55, spider pisze:
W dniu 2014-07-27 21:34, ToMasz pisze:

nieskutecznie oduczyć? Jakich słów używać w zamian?

Motyla noga!

Anacron! Nasz męczenniku! Pan do Ciebie. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2014-07-27 23:09:06
Autor: Tomasz Pyra
polskie drogi
[...]

Ostatnio wpad³em do rowu, samochód zawis³, katalizator podpali³ trawê pod samochodem, a moja reakcja to by³o "hehehe" ;)

Cz³owiek siê uodparnia na takie rzeczy - kwestia treningu.

Data: 2014-07-27 23:35:32
Autor: RoMan Mandziejewicz
polskie drogi
Hello ToMasz,

Sunday, July 27, 2014, 9:34:17 PM, you wrote:

[...]

Motyla noga?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-07-28 03:11:32
Autor: Pawel O'Pajak
polskie drogi
Powitanko,

co w tym dziwnego, je¶li sami tak dzieci uczymy, a potem próbujemy
nieskutecznie oduczyæ?

Eeetam, spójrz na to z innej strony: Dla takiego obcokrajowca jez. polski jest koszmarem nie do opanowania. A tu wystarczy znac 1 slowo i juz rozumiesz polowe wypowiedzi;-) Ba, w przypadku tych filmikow to nawet wszystko mozesz zrozumiec znajac to 1 slowo.
W wietnamskim (i pewnie w innych azjatyckich jezykach tez) w zaleznosci od tego, jak sie wypowiada dane slowo, zalezy jego znaczenie, czasem skrajnie rozne. My nie gorsi, k'wa moze oznaczac zdenerwowanie, wypadek, zadume a nawet zachwyt wystarczy tylko nieco zmienic intonacje.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznaæ ma³± szkodliwo¶æ spo³eczn±?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mro¿ek)

Data: 2014-07-28 19:50:52
Autor: mk4
polskie drogi
On 2014-07-27 17:40, J.F. wrote:

Dzieki Chinczykom, supermarketom i tanim kamerkom mamy juz prawie jak
w Rosji :-)

Obejrzalem pare filmikow i pewna rzecz mi sie nasunela. Jakies 10-15% przypadkow to jakies dziwne sytuacje, gdzie wedle przepisow wina jest ewidentna ... ale patrzac na nagranie z kamery (zwykle walacego czyli tego, ktory teoretycznie jest niewinny) wyglada to juz zupelnie inaczej.

Czesto gest ci goscie nie robili _nic_ aby uniknac kolizji. Widzac sytuacje na drodze - zamiar czy nawet juz wykonywany manewr nie podejmowali zadnych dzialan aby uniknac tego zdarzenia. A podstawowe dzialanie to po prostu zwolnic i zachowac ostroznosc oraz uwzgledniajac fakt, ze to co sie dzieje ewidentnie zmierza w kierunku kolizji.

A gdzies tam w przepisach jest, ze kolizji nalezy starac sie uniknac (w tych sukacjach nie ma mowy o tym, ze ktos musialby sie narazac zeby uniknac - wystarczylo po prostu zwolnic widzac rozwoj wypadkow i przede wszystkim na sile nie forsowac swojego pierwszenstwa).

A teraz pytanie - jak w takiej sytuacji zachowa sie sad jesli rzekomy sprawca powola sie na film i bedzie wnosil, ze faktycznie wymusil pierwszenstwo ale kolizji mozna bylo uniknac tylko ten drugi nie zrobil nic aby tak sie stalo - kontynuowal tylko jazde ktora doprowadzila do nieuchronnego - czyli zazwyczaj zwyklej stluczki.

Bo w sumi enie przypominam sobie przepisu ktory daje prawo walenia w co sie chce jesli mozna tego uniknac. Czy taki filmik to wystarczajacy material?

--
mk4

Data: 2014-07-28 20:53:00
Autor: J.F.
polskie drogi
Dnia Mon, 28 Jul 2014 19:50:52 +0200, mk4 napisa³(a):
[...]

Jest jeszcze kwestia czasu reakcji - jak sie czlowiek nie spodziewa ze
mu taka glupote wytna, to sie czas wydluza. Czasem czlowiek moze sie rozluznic, radio przestawic, sms przeczytac
.... no ale na skrzyzowaniu wypada jednak szczegolna ostroznosc
zachowac.

[...]

Jak to jest zwykla kolizja, to podejrzewam ze sad zalatwi sprawe
prosto - ale to jest sprawa przeciw oskarzonemu i nie bedziemy tego
zmieniac. No chyba ze policja skieruje takze druga.

Jak jest wypadek z rannymi/smiertelnymi, to juz mozna przeczytac ze
zarzucano niepodjecie "manewru obronnego". Czasem glupio, bo trzeba by
zaczac od ustalenia jaki ten manewr mial byc.

J.

Data: 2014-07-29 12:26:36
Autor: Pszemol
polskie drogi
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1j89fli3aqi0p$.94xsv8db2xe.dlg40tude.net...
Czasem czlowiek moze sie rozluznic, radio przestawic, sms przeczytac
... no ale na skrzyzowaniu wypada jednak szczegolna ostroznosc
zachowac.

????

Jaja sobie robisz czy tak powa¿nie uwa¿asz? :-)

Data: 2014-07-29 19:46:15
Autor: J.F.
polskie drogi
U¿ytkownik "Pszemol"  napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Takie przepisy - w miejscach szczegolnych obowiazuje szczegolna ostroznosc, a na zwyklej drodze - tylko "zwykla".

No I czas reakcji rosnie ... aczkolwiek tu jest wiekszosc zdarzen w szczegolnej ostroznosci.

J.

Data: 2014-07-29 18:55:37
Autor: Pszemol
polskie drogi
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:53d7dde6$0$2229$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Które przepisy pozwalaj± Ci w czasie kierowania samochodem
czytaæ smsa??? Przecie¿ od tego prosta droga do wypadku!
Oczy masz mieæ skierowane na drogê - bawi±c siê radiem mój
kumpel przejecha³ na wprost skrzy¿owanie z 4-stopami w USA :-)
Na szczê¶cie nic nie jecha³o i prze¿yli¶my...

Data: 2014-07-30 03:12:02
Autor: masti
polskie drogi
Dnia pięknego Tue, 29 Jul 2014 18:55:37 -0500 osobnik zwany Pszemol
napisał:

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
Użytkownik "Pszemol"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci "J.F."
[...]

Jaja sobie robisz czy tak poważnie uważasz? :-)

Takie przepisy - w miejscach szczegolnych obowiazuje szczegolna
ostroznosc, a na zwyklej drodze - tylko "zwykla".

No I czas reakcji rosnie ... aczkolwiek tu jest wiekszosc zdarzen w
szczegolnej ostroznosci.

Które przepisy pozwalają Ci w czasie kierowania samochodem czytać
smsa???

a który zabrania?

Przecież od tego prosta droga do wypadku! Oczy masz mieć

a to zupełnie co innego. Racja, ale formalnie patrz punkt 1

skierowane na drogę - bawiąc się radiem mój kumpel przejechał na wprost
skrzyżowanie z 4-stopami w USA :-) Na szczęście nic nie jechało i
przeżyliśmy...

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-30 06:28:35
Autor: Shrek
polskie drogi
On 2014-07-30 05:12, masti wrote:

Które przepisy pozwalają Ci w czasie kierowania samochodem czytać
smsa???

a który zabrania?

Ten zabraniający korzystania z telefonu jeśli konieczne jest użycie ręki?

Shrek.

Data: 2014-07-30 08:24:10
Autor: masti
polskie drogi

On 2014-07-30 05:12, masti wrote:

[...]

"trzymania w rÄ™ku" - telefon wisi sobie  uchwycie a to nie jest moja rÄ™ka

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-30 10:58:49
Autor: Shrek
polskie drogi
On 2014-07-30 10:24, masti wrote:

Ten zabraniający korzystania z telefonu jeśli konieczne jest użycie
ręki?

"trzymania w rÄ™ku" - telefon wisi sobie  uchwycie a to nie jest moja rÄ™ka

To się będziesz przed sądem tłumaczył. Zwycięstwa ci nie wróżę;)

Shrek.

Data: 2014-07-30 09:31:21
Autor: masti
polskie drogi

On 2014-07-30 10:24, masti wrote:

Ten zabraniający korzystania z telefonu jeśli konieczne jest użycie
ręki?

"trzymania w rÄ™ku" - telefon wisi sobie  uchwycie a to nie jest moja
ręka

To się będziesz przed sądem tłumaczył. Zwycięstwa ci nie wróżę;)

następny co ma fantazje. --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-30 18:09:13
Autor: RadoslawF
polskie drogi
Dnia 2014-07-30 11:31, Użytkownik masti napisał:

[...]

następny co ma fantazje.

Myli prawo z własnym wyobrażeniem na jego temat.
A prawo jest na tylu głupio tworzone że dowcipni
obwieszajÄ… swoje auto kamerami, piekÄ… czy kupujÄ…
fajne ciasteczka w kształcie telefonów a potem
prowokujÄ… policjÄ™ do zatrzymania ich do kontroli.
I potem policjant przed kamerą musi przyznać że
trzymania ciasteczka nie jest wykroczeniem.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2014-07-30 18:39:44
Autor: Pszemol
polskie drogi
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:lrb5b7$u5k$1node2.news.atman.pl...
[...]

Oj, coś mi się wydaje że po prostu udało mu się, bo
ich zaskoczył i nie byli przygotowani... Bo nie wierzę
że nie ma przepisu na to, żeby go wysadzić z auta
i przeszukać czy nie ma w aucie telefonu z którego była
rozmowa a potem tylko ciasko zostało podmienione.

SwojÄ… drogÄ… majÄ… w Polsce radiowozy kamery ustawione
aby nakręcały moment zatrzymania kierowcy i to co się
u niego dzieje w kabinie?

Data: 2014-07-31 20:24:54
Autor: RadoslawF
polskie drogi
Dnia 2014-07-31 01:39, Użytkownik Pszemol napisał:

[...]

Nie do końca. Oni są odważni jak czuja się bezkarni a
lamery t bezkarność zabierają. Jak jest jedna to można
spróbować ją zabrać i potraktować dowcipnisia tak jak
piszesz. Tyle że tam była nie jedna a kilka i nie mieli
pewności czy aby nie ma drugiego wozu który ich też
nagrywa. I stąd uprzejmość i przyznanie że ciasteczka
w kształcie telefonu można w czasie jazdy trzymać w łapce
legalnie.

SwojÄ… drogÄ… majÄ… w Polsce radiowozy kamery ustawione
aby nakręcały moment zatrzymania kierowcy i to co się
u niego dzieje w kabinie?

To co siÄ™ dzieje w kabinie u zatrzymanego na pewno nie
filmują. No i jeszcze się nie zdarzyło aby w przypadku
oskarżenia policjanta o coś kamera która powinna to nagrywać
faktycznie nagrywała. Okazuje się że w tym momencie nie
działała kamera lub urządzenie zapisujące.

Pozdrawiam

Data: 2014-08-01 00:33:46
Autor: Pszemol
polskie drogi
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:lre1li$n8h$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie o to mi chodziło...
Policjant widzi kierowcę trzymającego w ręce przy uchu
telefon. Po zatrzymaniu widzi "ciasteczko" a telefonu nie.
Ale... Kto trzyma ciastko przy uchu? Z tego wniosek, że
nie było to ciastko tylko telefon który po zatrzymaniu
został na ciastko podmieniony. Taka argumentacja może
przekonać sędziego bo przecież nikt normalny nie trzyma
przy uchu ciasteczek.

Data: 2014-08-01 19:52:06
Autor: RadoslawF
polskie drogi
Dnia 2014-08-01 07:33, Użytkownik Pszemol napisał:

[...]

Gdyby nie kamery to może by przekonała a może jednak nie.
W sytuacji kiedy wszystko było nagrywane nie będzie już zeznania
wiarygodnego policjanta przeciwko oskarżonemu tylko
zeznania mało wiarygodnego policjanta przeciwko zapisowi
audio i video. Jak myślisz, sędzia podważy wiarygodność
zapisu z kilku kamer na korzyść policjanta idioty który
zdecydował się iść w takiej sytuacji do sądu ?

Pozdrawiam

Data: 2014-08-02 16:34:28
Autor: Pszemol
polskie drogi
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:lrgk41$56u$1node2.news.atman.pl...
[...]

OglÄ…dnij ten film, pierwsza scenka:
http://www.cda.pl/video/11297020/Policjanci-vs-telefon-ciastko

Facet rozmawia przez prawdziwy, a już po syrenach i zatrzymaniu
podmienia telefon przez który rozmawiał na dopiero w tej
sekundzie odwinięty z alu folii ciasteczkowy, cytuję: "teraz telefon
podmieniamy na ten czekoladowy i kontynuujemy rozmowÄ™".

A więc chyba nikt poza tą jawną operacją robienia policji w konia
nie skorzysta z tej metody na uniknięcie mandatu za telefon przy uchu.

Policja na tych filmikach jest zilustrowana bardzo niezaradnie.
Zgadzam się z kolegą obok co stwierdził że ten "cwaniak" powinien
przejechać się gdzieś gdzie Policja nie ma poczucia humoru
lub jest bardziej zestresowana i w takiej sytuacji wyczuje że nie
chodzi o trzymanie ciasteczka przy uchu (bo kto to robi?) tylko
że telefon został podmieniony już po zatrzymaniu i zobaczylibyśmy
co by się działo dalej. Ten człowiek byłby wyprowadzony z auta,
posadzony na tylnym siedzeniu radiowozu a w tym czasie Policja
przeszukałaby jego auto i jak znaleźliby telefon to myślę że
przetrzepaliby mu tyłek w inny sposób...

Data: 2014-08-03 11:58:23
Autor: RadoslawF
polskie drogi
Dnia 2014-08-02 23:34, Użytkownik Pszemol napisał:

[...]

Facet nie rozmawia tylko robi scenkÄ™ dla kamery.
Jak udowodnisz ze w scence brał udział telefon a nie ciasteczko ?

Zabawa była głupia ale pokazywała to co już pisałem, władza
i odwaga stróżów kończy się w momencie kiedy zaczyna się
nagranie tego co robiÄ….

Pozdrawiam

Data: 2014-08-04 00:43:44
Autor: John Kołalsky
polskie drogi

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

Zabawa była głupia ale pokazywała to co już pisałem, władza
i odwaga stróżów kończy się w momencie kiedy zaczyna się
nagranie tego co robiÄ….

To raczej problem ...

- telefon ?
- nie, ciasteczko.
- to może gaśnicę sprawdzimy ?
- ...

Największy obibok znajdzie możliwość wykazania się

Data: 2014-08-04 00:55:11
Autor: RadoslawF
polskie drogi
Dnia 2014-08-04 00:43, Użytkownik John Kołalsky napisał:

[...]

To w czym problem, niech sprawdza, gaśnice mam trzy bo niedawno
pracowałem jako specjalista od ppoż i zostało mi kilka naprawdę
niezłych. Ale jaki problem kupić w supermarkecie za dwadzieścia
złotych ? lub dostać w gratisie u diagnosty (mój proponuje talon
na LPG lub gaśnicę, ostatnio poszerzył asortyment ale nie pamiętam
o co). Trójkąt też mam, mam nawet starą apteczkę jakby przepisy
siÄ™ nagle zmieniÅ‚y.  :-)

I nie zakładasz chyba ze na takie zabawy pojedzie gość rozklekotanym
polonezem czy dużym fiatem.

Pozdrawiam

Data: 2014-07-30 19:21:16
Autor: Shrek
polskie drogi
On 2014-07-30 18:09, RadoslawF wrote:

[...]

A ty mylisz swojÄ… wiarÄ™ w teoriÄ™ (bardzo wÄ…sko pojetÄ…) z praktykÄ…. No to obwieÅ› sobie auto kamerami i pisz smsa w czasie jazdy obok radiowozu.

I potem policjant przed kamerą musi przyznać że
trzymania ciasteczka nie jest wykroczeniem.  :-)

Zawstydź Wardęgę i Anacrona - napisz jak cię komendant przepraszał na tylnym siedzeniu;)

Shrek.

Data: 2014-07-30 20:09:34
Autor: cef
polskie drogi
W dniu 2014-07-30 19:21, Shrek pisze:

Zawstydź Wardęgę i Anacrona - napisz jak cię komendant przepraszał
na tylnym siedzeniu;)

Ja chcia³em zapytaæ  trochê OT.
Znam mniej wiêcej historiê z przepraszaj±cym komendantem.
Ale nie rozumiem roli tylnego siedzenia. Dlaczego p³acz na tylnym siedzeniu
jest jako¶ bardziej warto¶ciowy (dla przepraszanego)?
W zasadzie je¶li mia³o to by byæ miar± upokorzenia
czy udowodnienia czyjej¶ racji, to czy komendant
nie powinien p³akaæ i przepraszaæ na przednim siedzeniu?
(z zaznaczeniem, ¿e na drodze krajowej)

Data: 2014-07-30 20:30:09
Autor: Shrek
polskie drogi
On 2014-07-30 20:09, cef wrote:

[...]

Nie wiem, ale podejrzewam, ¿e chodzi o to ¿e zwykle policjanci zapraszaj± do siebie na tylne siedzenie i tam twardzi piraci drogowi zmieniaj± siê w cienki p³aczliwe bolki . A tu Anacron zaprasza policjanta i role siê zmieniaj± - prawdziwy z niego stra¿nik teksasu;)

PS - to chyba nie by³ komendant, tylko jaki¶ kot z policji, któremu koledzy kazali i¶æ Anacrona przepraszaæ i zrobiæ mu ³askê, bo ¿yæ siê w mie¶cie nie da³o - tak policjê gnêbi³.

Shrek.

Data: 2014-07-30 21:39:58
Autor: cef
polskie drogi
W dniu 2014-07-30 20:30, Shrek pisze:

[...]

To chyba w³a¶ciwy trop. :-)

PS - to chyba nie by³ komendant, tylko jaki¶ kot z policji

Faktycznie, komendant kojarzy mi siê z kaw±.

Data: 2014-07-31 20:27:41
Autor: RadoslawF
polskie drogi
Dnia 2014-07-30 19:21, Użytkownik Shrek napisał:

[...]

Ty faktycznie nie czytasz lub nie rozumiesz co czytasz.
"telefon wisi sobie  uchwycie a to nie jest moja rÄ™ka" -
nie doczytałeś czy nie zrozumiałeś ?

I potem policjant przed kamerą musi przyznać że
trzymania ciasteczka nie jest wykroczeniem.  :-)

Zawstydź Wardęgę i Anacrona - napisz jak cię komendant przepraszał na
tylnym siedzeniu;)

A to akurat niebyła moja zabawa z policją.
Też nie doczytałeś ?

Pozdrawiam

Data: 2014-07-30 10:27:06
Autor: J.F.
polskie drogi
Dnia Tue, 29 Jul 2014 18:55:37 -0500, Pszemol napisa³(a):
[...]

A, o to chodzi, z sms zartowalem, aczkolwiek zakazu nie ma, o ile nie
trzymasz telefonu w reku :-)

Ale przeciez sa inne powody do dekoncentracji - radio, mapa, predkosc,
paliwo, nawigacja, dzieci, zona, pasazerka, reklama - i jak cie w tym
momencie zaskoczy inny kierowca,  to zarzut bedzie jak wyzej - wypadku
mozna by uniknac, ale drugi kierowca nic nie zrobil..