polskie drogi

Data: 2014-07-27 12:15:17
Autor: Pszemol
polskie drogi
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1mrqdt7cqes3j$.6d0atn89y6b$.dlg40tude.net...
https://www.youtube.com/watch?v=7GHBovPvk1s

Ogladnalem pierwszy i musze powiedziec ze bardzo
niebezpiecznie sie jezdzi - za szybko, za blisko i bez
wyobrazni: wyprzedzanie na zakretach, zmiana pasa
bez patrzenia - tragedia.

Data: 2014-07-27 19:47:17
Autor: J.F.
polskie drogi
Dnia Sun, 27 Jul 2014 12:15:17 -0500, Pszemol napisał(a):
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
https://www.youtube.com/watch?v=7GHBovPvk1s

Ogladnalem pierwszy i musze powiedziec ze bardzo
niebezpiecznie sie jezdzi - za szybko, za blisko i bez

No nie wiem, po pierwszym to raczej powinienes powiedziec ze nie
patrzy sie u nas w lusterka.

Szybko, blisko - kamera moze znieksztalcac.
I aczkolwiek nie przestrzega sie u nas 55mph :-)
to jak widzisz ze ktos za ciezarowka jedzie, to to jest 70-90

wyobrazni: wyprzedzanie na zakretach, zmiana pasa
bez patrzenia - tragedia.

Na tle Europy nie wygladamy IMO tak zle https://www.youtube.com/watch?v=fVEjEzTlaeU

Niezly jest ten w drugiej minucie, aczkolwiek mam wrazenie ze poslizg
opanowal glownie przypadkiem i rownie dobrze moglo sie na barierce
skonczyc. Ale tyle walczyc i nie zwolnic ...

P.S. fake, czy radziecki imigrant ?
https://www.youtube.com/watch?v=9N_p56mdfkM

J.

Data: 2014-07-27 20:48:13
Autor: tadzik
polskie drogi
W dniu 27-07-2014 19:47, J.F. pisze:
P.S. fake, czy radziecki imigrant ?
https://www.youtube.com/watch?v=9N_p56mdfkM

No przecie to Bogdan z M3!
Nie poznałeś?
:)
--
Pozdro
tadzik

Data: 2014-07-27 21:12:55
Autor: Alf/red/
polskie drogi
On 27/07/14 19:47, J.F. wrote:
Ogladnalem pierwszy i musze powiedziec ze bardzo
No nie wiem, po pierwszym to raczej powinienes powiedziec

A ja po pierwszym wiem, że kurwa kurwa kurwa patrz kurwa pierdolony kurwa kurwa. Błeee...
Natomiast treściowo to jest na poziomie miliona filmików z Rosji, może nawet mniej.

--
Alf/red/

Data: 2014-07-27 21:37:22
Autor: J.F.
polskie drogi
Dnia Sun, 27 Jul 2014 21:12:55 +0200, Alf/red/ napisał(a):
[...]

Tez masm wrazenie ze tresciowo mniej ... i to jest chyba powod do dumy
:-)

J.

polskie drogi