polskie drogi

Data: 2014-07-27 20:49:33
Autor: nadir
polskie drogi

Obejrzałem 2 lub 3 filmiki i jest jeden, wspólny mianownik wielu zdarzeń..."qrwa, qrwa, qrwa". :)

Data: 2014-07-27 21:34:17
Autor: ToMasz
polskie drogi
W dniu 27.07.2014 20:49, nadir pisze:

Obejrzałem 2 lub 3 filmiki i jest jeden, wspólny mianownik wielu
zdarzeń..."qrwa, qrwa, qrwa". :)
co w tym dziwnego, jeśli sami tak dzieci uczymy, a potem próbujemy nieskutecznie oduczyć? Jakich słów używać w zamian?
ToMasz

Data: 2014-07-27 21:36:30
Autor: J.F.
polskie drogi
Dnia Sun, 27 Jul 2014 21:34:17 +0200, ToMasz napisał(a):
[...]

"Aniele, strozu moj" wydaje sie odpowiednie :-)

J.

Data: 2014-07-27 21:45:18
Autor: jerzu
polskie drogi
On Sun, 27 Jul 2014 21:34:17 +0200, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
wrote:

Jakich słów używać w zamian?

Rukwa? ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-07-27 22:37:58
Autor: ToMasz
polskie drogi
W dniu 27.07.2014 21:45, jerzu pisze:
On Sun, 27 Jul 2014 21:34:17 +0200, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
wrote:

Jakich słów używać w zamian?

Rukwa? ;)

może inaczej. ja nie przeklinam. nie i już. syna, przekleństw nauczyła ulica i szkoła. córkę - jeszcze nie. wiecie co mówi? "O rety!" Podpatrzyła na bajce i zapamiętała. niestety dzieci z podwórka nie wiedzą co znaczy o rety. Nieobce mi uczucie. jak kiedyś powiedziałem w byłej pracy "Do diaska" to też nie wiedzieli czy mi coś podać, czy się śmiać mają....
ToMasz

Data: 2014-07-27 23:20:13
Autor: J.F.
polskie drogi
Dnia Sun, 27 Jul 2014 22:37:58 +0200, ToMasz napisał(a):
[...]

No ale pomysl, ogladasz np Niagare, i co mowic - o rety, do diaska ?
:-)

J.

Data: 2014-07-27 22:55:51
Autor: spider
polskie drogi
W dniu 2014-07-27 21:34, ToMasz pisze:

nieskutecznie oduczyć? Jakich słów używać w zamian?

Motyla noga!

Data: 2014-07-28 09:58:26
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
polskie drogi
W dniu 2014-07-27 22:55, spider pisze:
W dniu 2014-07-27 21:34, ToMasz pisze:

nieskutecznie oduczyć? Jakich słów używać w zamian?

Motyla noga!

Anacron! Nasz męczenniku! Pan do Ciebie. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2014-07-27 23:09:06
Autor: Tomasz Pyra
polskie drogi
[...]

Ostatnio wpadłem do rowu, samochód zawisł, katalizator podpalił trawę pod samochodem, a moja reakcja to było "hehehe" ;)

Człowiek się uodparnia na takie rzeczy - kwestia treningu.

Data: 2014-07-27 23:35:32
Autor: RoMan Mandziejewicz
polskie drogi
Hello ToMasz,

Sunday, July 27, 2014, 9:34:17 PM, you wrote:

[...]

Motyla noga?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-07-28 03:11:32
Autor: Pawel O'Pajak
polskie drogi
Powitanko,

co w tym dziwnego, jeśli sami tak dzieci uczymy, a potem próbujemy
nieskutecznie oduczyć?

Eeetam, spójrz na to z innej strony: Dla takiego obcokrajowca jez. polski jest koszmarem nie do opanowania. A tu wystarczy znac 1 slowo i juz rozumiesz polowe wypowiedzi;-) Ba, w przypadku tych filmikow to nawet wszystko mozesz zrozumiec znajac to 1 slowo.
W wietnamskim (i pewnie w innych azjatyckich jezykach tez) w zaleznosci od tego, jak sie wypowiada dane slowo, zalezy jego znaczenie, czasem skrajnie rozne. My nie gorsi, k'wa moze oznaczac zdenerwowanie, wypadek, zadume a nawet zachwyt wystarczy tylko nieco zmienic intonacje.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

polskie drogi