polskie drogi

Data: 2017-11-29 20:28:36
Autor: J.F.
polskie drogi
https://www.youtube.com/watch?v=l_OdnfVe2eo

Pelen przekroj  w 40s :-)

J.

Data: 2017-11-29 22:51:44
Autor: przemek.jedrzejczak
polskie drogi
ten w seacie byl przytomny ale kapelusznik w skodzie kiedys nie oszuka przeznaczenia :-)

Data: 2017-11-30 08:46:17
Autor: Poldek
polskie drogi
W dniu 2017-11-30 o 07:51, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

ten w seacie byl przytomny ale kapelusznik w skodzie kiedys nie oszuka przeznaczenia :-)

W Seacie jasnowidzka? Zaczęła ostre hamowanie żeby zrobić miejsce dla Skody, która ma nadjechać z lewej. I faktycznie - Skoda się pojawia :-o

Data: 2017-11-29 23:54:04
Autor: przemek.jedrzejczak
polskie drogi
-- W Seacie jasnowidzka? Zaczęła ostre hamowanie żeby zrobić miejsce dla Skody, która ma nadjechać z lewej. I faktycznie - Skoda się pojawia :-o

widzimy tylko nagranie z przodu ale mozna sie domyslac ze to szybka skoda wypchnela nagrywajacego na lewy i zaczela swirowac za seatem :-) seat przyspiesza nagrywajacy zamyka skode, lewy tez zablokowany przez dwa auta wiec kapelusz cisnie zjazdem i seat w akcie laski ratuje mu dupsko :-)

Data: 2017-11-30 08:53:35
Autor: quent
polskie drogi
On 30.11.2017 08:46, Poldek wrote:
[...]

Myślę, że seat hamował ostro bo hamowało ostro auto przed nim aby zdążyć zjechać. Skoda widocznie fuksem się zmieściła.
Dziwne, że seat włączył też prawy kierunek, choć możliwe, że były to awaryjne, które załączają się automatycznie przy ostrym hamowaniu, przy czym miał spalony lewy kierunek.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2017-11-30 09:43:29
Autor: Myjk
polskie drogi
Thu, 30 Nov 2017 08:53:35 +0100, quent
Myślę, że seat hamował ostro bo hamowało ostro auto przed nim aby zdążyć zjechać. Skoda widocznie fuksem się zmieściła.

Seat ostro hamował, bo chciał skręcić, ale Skoda z boku i klakson tego z
tyłu skutecznie kierownika zniechęciły do takiego manewru. Co ta Skoda
odpieprzyła to już zagadka.

Dziwne, że seat włączył też prawy kierunek, choć możliwe, że były to awaryjne, które załączają się automatycznie przy ostrym hamowaniu, przy czym miał spalony lewy kierunek.

Takie awaryjne by się załączyły tylko przy zadziałaniu BAS -- wtedy
zapalają się praktycznie w momencie zapalenia stopu, a tutaj zapalają się
(przy założeniu że lewy kierunek przepalony) w ostatniej fazie. Poza tym
gdyby to było ostre awaryjne hamowanie na miarę zadziałania BAS (i
załączenie awaryjnych), to wątpliwe aby duży wyhamował.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-11-30 00:49:41
Autor: przemek.jedrzejczak
polskie drogi
-- Seat ostro hamował, bo chciał skręcić, ale Skoda z boku i klakson tego z
tyłu skutecznie kierownika zniechęciły do takiego manewru. Co ta Skoda
odpieprzyła to już zagadka.

podsumujmy, kobieta w seacie przyspiesza (juz po zobaczeniu zjazdu), potem ciagnie do oporu po czym hebel i zjazd ? widocznie lubi ryzyko :-)

Data: 2017-12-06 12:32:14
Autor: miumiu
polskie drogi

podsumujmy, kobieta w seacie przyspiesza (juz po zobaczeniu zjazdu), potem ciagnie do oporu po czym hebel i zjazd ? >widocznie lubi ryzyko :-)

Obejrzałem kilka razy i nadal nie wiem o co kaman w tej całej akcji :P

--
Pzdr

Data: 2017-11-30 11:22:58
Autor: J.F.
polskie drogi
Użytkownik przemek  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0c1c0a6e-19fe-4719-a208-335142aee6d8@googlegroups.com...
ten w seacie byl przytomny ale kapelusznik w skodzie kiedys nie oszuka przeznaczenia :-)

Dlaczego kapelusznik ? Chyba odwrotnie, zobaczyl trzech kapelusznikow to wyprzedzil prawym pasem :-)

a ten/ta w seacie chyba niezbyt przytomna byla, skoro zjazd przeoczyla :-)

J.

Data: 2017-11-30 03:03:17
Autor: przemek.jedrzejczak
polskie drogi
-- Może seat jechał razem z tym białem autem, które w ostatniej chwili zaczęło manewr zjazdu.

mozliwe ale wtedy nagrywajacy powinien wczesniej rozpoznac tandem i odpowiednio zareagowac a jego przyspieszanie seata zaskoczylo

Data: 2017-11-30 12:46:15
Autor: Myjk
polskie drogi
Thu, 30 Nov 2017 03:03:17 -0800 (PST), przemek.jedrzejczak@gmail.com
mozliwe ale wtedy nagrywajacy powinien wczesniej rozpoznac tandem i odpowiednio zareagowac

Do tego stopnia że mógł w ogóle zostać w domu... Poza tym wszystko dobrze?

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-12-03 12:14:57
Autor: jerzu.xyz
polskie drogi
On Thu, 30 Nov 2017 12:46:15 +0100, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

Do tego stopnia że mógł w ogóle zostać w domu... Poza tym wszystko dobrze?

I wyszło że ten nagrywający to kapelusznik, a reszta to mistrzowie
kierownicy ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-12-03 22:31:10
Autor: J.F.
polskie drogi
Dnia Sun, 03 Dec 2017 12:14:57 +0100, jerzu.xyz@irc.pl napisał(a):
[...]

No ba - skoda pokazala wszystkim jak sie jezdzi, babka w seacie mimo
wszystko zachowala czujnosc, tylko nagrywajacy baby nie potrafi
wyprzedzic :-)

J.

Data: 2017-12-03 23:46:52
Autor: przemek.jedrzejczak
polskie drogi
-- No ba - skoda pokazala wszystkim jak sie jezdzi, babka w seacie mimo wszystko zachowala czujnosc, tylko nagrywajacy baby nie potrafi wyprzedzic :-)

ten w skodzie juz wital sie z kostucha (zobacz jak barierka zachodzi na pas) a i pani z seata ubezpieczenia na zycie bym nie sprzedal :-)

https://www.youtube.com/watch?v=MDZSQpulToY

ostatni zawodnik to juz patologia :-)

Data: 2017-12-04 12:28:23
Autor: J.F.
polskie drogi
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d7de9322-44e5-4501-89ff-bec45a7f091e@googlegroups.com...
[...]

Liczy sie, ze dal rade :-)

Ale jakby babka w seacie nie hamowala, to by nie dal rady.
A filmujacy by sie dowiedzial, ze za maly odstep trzymal :-)

a i pani z seata ubezpieczenia na zycie bym nie sprzedal :-)

Skode jednak zauwazyla i drogi jej nie zajechala, wiec plusika ma :-)

https://www.youtube.com/watch?v=MDZSQpulToY
ostatni zawodnik to juz patologia :-)

Patologia, ale spojrz na 1:00 - sa jeszcze przewidujacy kierowcy na drogach, wczesnie zaczal hamowanie :)

J.

Data: 2017-12-04 03:57:41
Autor: przemek.jedrzejczak
polskie drogi
-- Patologia, ale spojrz na 1:00 - sa jeszcze przewidujacy kierowcy na drogach, wczesnie zaczal hamowanie :)

wjazd sie konczy a gamonie zaczynaja sie tasowac (brak odstepu, duze roznice predkosci) wiec hamuje, na A6 pod Szczecinem notorycznie widze rzad aut ktore z predkoscia 40-50 km/h i odstepem 3m wbijaja sie gesiego na autostrade

Data: 2017-12-04 13:27:57
Autor: tck
polskie drogi

Użytkownik <przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisał w wiadomości news:99164f28-cb53-4962-93ed-5ce9df84b8c5googlegroups.com...
[...]

i później taki mówi- przecież włączyłem kierunkowskaz- nie widział pan??
mi ostatnio na wstecznym wjechał w przód i z pretensjami że jego świateł wstecznego nie widziałem

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2017-12-04 15:51:59
Autor: radekp@konto.pl
polskie drogi
Mon, 4 Dec 2017 13:27:57 +0100, w <p03n4d$8k1$1@node2.news.atman.pl>, "tck"
<tck@top.Wytnij.net.pl> napisał(-a):

> [...]

mi ostatnio na wstecznym wjechał w przód i z pretensjami że jego świateł wstecznego nie widziałem

A po co jechałeś skoro widziałeś jego wsteczny?

Data: 2017-12-04 13:44:31
Autor: tck
polskie drogi

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:t7oa2dlls5q7uclgto0r1t5s91j6r54u604ax.com...
> [...]

wstecznego nie widziałem

A po co jechałeś skoro widziałeś jego wsteczny?

taki gupi to nie jestem, w momencie dzwona już cofałem, tylko że wolniej
i mam na to film;)
https://www.youtube.com/watch?v=Fz-RPD7Uh8w

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2017-12-04 10:02:28
Autor: przemek.jedrzejczak
polskie drogi
PZU jak to mawiają a tak przy okazji co to za kamera ? obraz koszerny

Data: 2017-12-04 22:26:06
Autor: tck
polskie drogi

Mobius ActionCam z obiektywem na przedłużaczu jak tutaj https://www.youtube.com/watch?v=9qx5fgy8f28 niewidoczna dla laika;)

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2017-12-04 23:46:44
Autor: przemek.jedrzejczak
polskie drogi
dzieki, na tyl potrzebuje cos z wifi wiec raczej xiaomi:
https://www.gearbest.com/car-dvr/pp_967346.html?

Data: 2017-12-04 13:51:37
Autor: tck
polskie drogi

Użytkownik "TomN" <news007@intf.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:1h0keaymc55yz.dlgint007.dyndns.org.invalid...
tck w

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości

taki gupi to nie jestem, w momencie dzwona już cofałem, tylko że wolniej
i mam na to film;)
https://www.youtube.com/watch?v=Fz-RPD7Uh8w

No i Radeczek sie jak zwykle popisał, nie mająć danych

dane danymi, tutaj czytanie ze zrozumieniem się kłania... "mi na wstecznym wjechał w przód" nie jest tożsame z "wjechałem w cofającego"

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2017-12-04 16:32:10
Autor: radekp@konto.pl
polskie drogi
Mon, 4 Dec 2017 16:03:13 +0100, w
<t2mvkzvmcjbm$.dlg@int007.dyndns.org.invalid>, TomN
<news007@intf.dyndns.org.invalid> napisał(-a):

Ty Radziu zawsze trollem byłeś, więc nie dziwne, że nie zapytałeś kto i za

Zapewne wyśmiałem jakieś twoje głupoty z 5 lat temu i w końcu miałeś okazję
zabłysnąć. Gratulacje :)))