polskie karty

Data: 2015-10-30 20:19:17
Autor: J.F.
polskie karty

PiS mial oskubac banki, a tymczasem zwieksza prowizje

http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-artykuly/duda-zwi%c4%99kszy%c5%82-prowizj%c4%99-za-transakcje-kartami/ar-BBmwTv6

"Obecnie w praktyce zmiany będą dotyczyły jedynie systemów American Express i Diners Club. Nie obejmie one gigantów takich jak Visa i Mastercard.

Zmiany te wprowadzono po to, by ułatwić, a właściwie umożliwić pojawienie się na rynku nowego systemu płatności kartowej np. polskiego. - Żeby powstał nowy system płatności kartowej, trzeba przełamać duopol na polskim rynku dwóch wielkich firm zagranicznych, które mają 99 proc. rynku. Chcemy ochronić ten kawałek rynku, żeby mógł powstać polski system płatniczy. Potrzebujemy na to, i na tyle pozwala UE, trzech lat - tłumaczyła w sejmie wiceminister finansów Izabela Leszczyna."

Oj, cos mi sie widzi, ze to pobozne zyczenia.
Ale ... BLIK to chyba polskie rozwiazanie ? Kto to promuje ?

J.

Data: 2015-10-30 20:55:37
Autor: WAM
polskie karty
On Fri, 30 Oct 2015 20:19:17 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Oj, cos mi sie widzi, ze to pobozne zyczenia.
Ale ... BLIK to chyba polskie rozwiazanie ? Kto to promuje ?
"Nowa ustawa zwalania jednak niektórych wystawców kart z limitów
wartości tej opłaty, czyli teoretycznie pozwala im podnosić ją według
woli."

Kto będzie chciał akceptować karty za które będzie musiał płacić
większą prowizję?

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2015-10-30 22:43:28
Autor: J.F.
polskie karty
Użytkownik "WAM"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0oi73b17fddebj6rolq5virhculdfequo9@4ax.com...
[...]

A kto chce akceptowac karty, skoro moze przyjac gotowka bez prowizji ? :-)

Kwestia wielkosci, akceptowali 3%, to teraz moze 0.2% wiecej przelkna.
Co prawda nie bardzo wiem w imie czego mieliby przelykac, skoro klient moze zaplacic dwoma najpopularniejszymi rodzajami kart taniej.

No ale moze rzad i prezydent wiedza co robia.
W koncu jakos akceptuja te wyzsza prowizje od kredytowych, a mogliby tylko debetowki przyjmowac :-)

J.

Data: 2015-11-01 20:26:44
Autor: WAM
polskie karty
On Fri, 30 Oct 2015 22:43:28 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Kto będzie chciał akceptować karty za które będzie musiał płacić
większą prowizję?

A kto chce akceptowac karty, skoro moze przyjac gotowka bez prowizji ?
Ten kto chce zyskać mnie jako klienta :)

Co prawda nie bardzo wiem w imie czego mieliby przelykac, skoro klient moze zaplacic dwoma najpopularniejszymi rodzajami kart taniej.
O to to właśnie miałem na myśli. Po co płacić większą prowizję za
obsługę niszowego klienta? No chyba że te niszowe karty będą tylko dla
klientów bogatych którzy dadzą lepiej zarobić :)

No ale moze rzad i prezydent wiedza co robia.
NTG :)

WAM

Data: 2015-11-02 11:56:03
Autor: J.F.
polskie karty
Użytkownik "WAM"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:sopc3bpeohav4lnlre9u1aqhoedi8oq0he@4ax.com...
On Fri, 30 Oct 2015 22:43:28 +0100, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Zobaczymy. One moga byc na tyle niszowe, ze przedsiebiorcy to lykna.
Od debetowek 0.2%, od kredytowych 0.3%, a od Amex 0.4% - dostaniesz taka propozycje umowy, to moze i podpiszesz.
Szczegolnie jak Amex ufunduje jakies nagrody :-)

No ale moze rzad i prezydent wiedza co robia.
NTG :)

No tak w ogolnosci to NTG, mnie jednak zainteresowalo kto wpadl na pomysl "polskich kart". Pismaki, poslowie, rzad i prezydent ? IMO - nierealne.

Bo chwilowa promocja dla Amexa moze i na zdrowie wyjdzie.

J.

Data: 2015-11-02 13:57:15
Autor: 666
polskie karty
Kiedyś imho były (Bank Gdański?).

-- -- --
No tak w ogolnosci to NTG, mnie jednak zainteresowalo kto wpadl na pomysl "polskich kart".

Data: 2015-11-02 00:39:14
Autor: Chris94
polskie karty
Dnia Fri, 30 Oct 2015 20:19:17 +0100, J.F. napisał(a):

PiS mial oskubac banki, a tymczasem zwieksza prowizje

Byłem przekonany, że tę ustawę przygotowała wciąż jeszcze rządzącą
Platforma, ale widocznie przegapiłem zmianę rządu ;) --
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-11-01 23:26:53
Autor: Krzysiek
polskie karty
W dniu poniedziałek, 2 listopada 2015 00:40:02 UTC+1 użytkownik Chris94 napisał:

Byłem przekonany, że tę ustawę przygotowała wciąż jeszcze rządzącą
Platforma, ale widocznie przegapiłem zmianę rządu ;)

No wlasnie.
Ustawe przygotowala PO.
Prezydent (oficjalnie juz nie z PiS) tylko podpisal.

Rozumiem ze zaczynamy nowy cyrk z kategorii "wszystkiemu winny PiS"... :/

a gdyby prezydent nie podpisal to bylyby krzyki, ze nie podpisal bo ustawe stworzylo PO.

Data: 2015-11-02 11:51:16
Autor: J.F.
polskie karty
Użytkownik "Krzysiek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:a34d2176-598e-489c-be40-23fbbdb6f87e@googlegroups.com...
[...]

Ale podpisal.

Rozumiem ze zaczynamy nowy cyrk z kategorii "wszystkiemu winny PiS"... :/
a gdyby prezydent nie podpisal to bylyby krzyki, ze nie podpisal bo ustawe stworzylo PO.

A teraz bedziemy krzyczec, ze najpierw da im wiecej zarobic, zeby potem je bardziej oskubac :-)
I moze nawet by sie wyborcy ucieszyli, gdyby nie to, ze w koncu to oni placa :-)

J.

Data: 2015-11-02 21:52:15
Autor: Chris94
polskie karty
Dnia Mon, 2 Nov 2015 11:51:16 +0100, J.F. napisał(a):

No wlasnie. Ustawe przygotowala PO.
Prezydent (oficjalnie juz nie z PiS) tylko podpisal.

Ale podpisal.

Ale gdy PO tę ustawę przegłosowało w Sejmie, to wtedy jakoś Ci to nie
przeszkadzało?

[...]

Kto będzie krzyczał, to można przewidzieć :)

I moze nawet by sie wyborcy ucieszyli, gdyby nie to, ze w koncu to oni placa :-)

Sugerujesz, że klienci są tak niedorozwinięci, że nie będą potrafili
wybrać tańszej oferty?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-11-06 02:43:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
polskie karty

"Chris94" 5637cd09$0$22832$65785112@news.neostrada.pl

Sugerujesz, że klienci są tak niedorozwinięci,
że nie będą potrafili wybrać tańszej oferty?

Jak to było w Idiokracji? -- 'ale jaki czad!'.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-11-06 02:43:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
polskie karty

"J.F." 5633c2c2$0$644$65785112@news.neostrada.pl

Zmiany te wprowadzono po to, by ułatwić, a właściwie umożliwić
pojawienie się na rynku nowego systemu płatności kartowej np.
polskiego.

Idą śladami Putina. :) Przeciwko Merkel setki Niemców złożyły
pozwy, Kulczyk wsypał Achmetowa, Buzka i jemu podobnych, wojna
w Syrii przebiega pokojowo (mam na myśli pokój pomiędzy FR i USA)
więc być może coś uda się... ;)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

polskie karty