polskie sieroty

Data: 2013-01-29 14:42:22
Autor: mi¶ z okienka
polskie sieroty
Mnie za mlodu uczono, ze Kosciol nas wychowa, ze Kosciol nas uratuje od
czerwonej hanby... I co?
W latach 80 co rusz ktos wspominal Hitlera, jak to  pieknie zlodziei gonil, jaki to porzadek czynil, ze nawet kolejki byly mniejsze itd. Dzisiaj przeszkadzaja wam zachodnie markety, to zaczeliscie tesknic do czerwonego chlewa?
W jednym tylko polskie sieroty byly zgodne - w opluwaniu zamordowanej matki i jej ostatnich zolnierzy. Wam wolnosc i prezydent? Wam knut zaborcy i ciezka reka gubernatora!

Data: 2013-01-29 15:01:22
Autor: Trybun
polskie sieroty
W dniu 2013-01-29 14:42, mi¶ z okienka pisze:
Mnie za mlodu uczono, ze Kosciol nas wychowa, ze Kosciol nas uratuje od
czerwonej hanby... I co?

Kto cie tego uczył?

Data: 2013-01-29 15:25:54
Autor: mi¶ z okienka
polskie sieroty

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:ke8knl$vp8$1node2.news.atman.pl...

| Kto cie tego uczył?

raport bedziesz pisal?

Data: 2013-01-29 15:42:20
Autor: Trybun
polskie sieroty
W dniu 2013-01-29 15:25, mi¶ z okienka pisze:
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomo¶ci

| Kto cie tego uczył?

raport bedziesz pisal?

Nie musisz sie droczyć i udawać nieprzystępnego, akurat faceci zupełnie mnie nie poci±gaj±.

Data: 2013-01-29 15:47:53
Autor: mi¶ z okienka
polskie sieroty

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:ke8n4e$ie0$2node1.news.atman.pl...

| > |
| > |

| Nie musisz sie droczyć i udawać nieprzystępnego, akurat faceci zupełnie
| mnie nie poci±gaj±.

donosisz tylko na kobiety, czy na dzieci tez

Data: 2013-01-29 17:09:43
Autor: Przemysław M.
polskie sieroty
Dnia Tue, 29 Jan 2013 15:42:20 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]

raport bedziesz pisal?

Nie musisz sie droczyć i udawać nieprzystępnego, akurat faceci zupełnie mnie nie poci±gaj±.

A Antenka? ;-)))

--
Jarosław Kaczyński o¶wiadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-01-30 12:39:39
Autor: Trybun
polskie sieroty
W dniu 2013-01-29 17:09, Przemysław M. pisze:

A Antenka? ;-)))

Antenka, chłopie gdyby¶ J± zobaczył to oko mogłoby ci zbieleć.

Data: 2013-01-29 17:15:06
Autor: Przemysław M.
polskie sieroty
Dnia Tue, 29 Jan 2013 15:01:22 +0100, Trybun napisał(a):

W dniu 2013-01-29 14:42, mi¶ z okienka pisze:
Mnie za mlodu uczono, ze Kosciol nas wychowa, ze Kosciol nas uratuje od
czerwonej hanby... I co?

Kto cie tego uczył?

Pierwszy sekretarz partii? ;-)

--
"Jedn± z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi s± ci co go wybierali..."

Data: 2013-01-30 12:39:34
Autor: Trybun
polskie sieroty
W dniu 2013-01-29 17:15, Przemysław M. pisze:
[...]

jaki¶ ja¶niepan, albo kandydat na ja¶niepana.

Data: 2013-01-29 15:28:01
Autor: No pasaran
polskie sieroty
"mi¶ z okienka" <jacek.bezadresu@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ke8jk1$ulm$1node2.news.atman.pl...
[...]

Chlew to jest teraz i czerwony i czarny... Syjoni¶ci ci krew pij± a ty klaszczesz jak głupi...

Data: 2013-01-29 16:16:24
Autor: u2
polskie sieroty
W dniu 2013-01-29 14:42, miďż˝ z okienka pisze:
[...]

Tak gadali wasi znajomi za Jaruzela ? No rzeczywiscie Jaruzelowi udalo sie zrobic czerwony chlew.

Data: 2013-01-29 16:25:08
Autor: mi¶ z okienka
polskie sieroty

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5107e7c8$0$26683$65785112news.neostrada.pl...

| Tak gadali wasi znajomi za Jaruzela ?

mieszkalem na stancji w Krakowie. Syn sasiadki w ZOMO, a reszta jak wyzej...

 No rzeczywiscie Jaruzelowi udalo
| sie zrobic czerwony chlew.

polskie sieroty