polskie sieroty

Data: 2013-01-29 16:16:24
Autor: u2
polskie sieroty
W dniu 2013-01-29 14:42, miďż˝ z okienka pisze:
W latach 80 co rusz ktos wspominal Hitlera, jak to  pieknie zlodziei gonil,
jaki to porzadek czynil, ze nawet kolejki byly mniejsze itd. Dzisiaj
przeszkadzaja wam zachodnie markety, to zaczeliscie tesknic do czerwonego
chlewa?

Tak gadali wasi znajomi za Jaruzela ? No rzeczywiscie Jaruzelowi udalo sie zrobic czerwony chlew.

Data: 2013-01-29 16:25:08
Autor: miś z okienka
polskie sieroty

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5107e7c8$0$26683$65785112news.neostrada.pl...

| Tak gadali wasi znajomi za Jaruzela ?

mieszkalem na stancji w Krakowie. Syn sasiadki w ZOMO, a reszta jak wyzej...

 No rzeczywiscie Jaruzelowi udalo
| sie zrobic czerwony chlew.

polskie sieroty