południe północ - jakieś nowości/utrudnienia?

Data: 2011-08-20 22:23:19
Autor: dremka
południe północ - jakieś nowości/utrudnienia?
ToMasz napisal:

witam

potrzebuje bez problemu (jadę z dzieckiem) przejechać pi razy oko z
Katowic nad morze. częstochowa, łódź toruń gdańsk władysławowo.

Ja jechałem standardowo do Włocławka, przez tamę na Lipno, Golub-Dobrzyń, Grudziądz i wjazd na A1 na drugim węźle. Trasa ok, zresztą ktoś tutaj tak wczesniej radził. Między Lipnem a Grudziądzem jest fragment z łukami i ograniczeniami do 60, warto się stosować, bo można wylecieć... Jesli masz CB i slyszysz o korkach do Wladyslawowa to mozna probowac przez Karwie od drugiej strony...

--
dremka

południe północ - jakieś nowości/utrudnienia?