południe północ - jakieś nowości/utrudnienia?

Data: 2011-08-22 08:38:16
Autor: Albercik
południe północ - jakieś nowości/utrudnienia?
W dniu 20.08.2011 21:01, ToMasz pisze:
witam

potrzebuje bez problemu (jadę z dzieckiem) przejechać pi razy oko z
Katowic nad morze. częstochowa, łódź toruń gdańsk władysławowo. Mniej
więcej tak, ale mogę trasę zmienić. mam automapę 5.2 i nie kupie
aktualizacji spowodu jednego wyjazdu. Proszę o informacje o stałych
utrudnieniach i nowo otwartych drogach.
Być może pytanie niektórym wyda sie naiwne,ale ostatnio wracając z
pomorza, przejechałem sie błyskawicznie króciutkim odcinkiem autostrady,
poto aby odstac godzinkę na 2km łączniku autostrady ze starą drogą...

ToMasz

Jeżeli chcesz szybko przejechać tę trasę, to Twoje pytanie powinno być nie którędy jechać, ale KIEDY jechać?

Ja jechałem w niedziele nad morze, wyjechałem w niedzielę rano, nad morzem byłem wczesnym popołudniem, zero korków w moją stronę.
Do domu wracałem w sobotę rano, gdy większość właśnie wybierała się na weekend nad może. Też zero korków, płynna jazda cały czas.

południe północ - jakieś nowości/utrudnienia?