pomiar spalania

Data: 2018-03-12 08:10:11
Autor: radekp@konto.pl
pomiar spalania
Sun, 11 Mar 2018 09:26:55 +0100, w
<5aa4e850$0$31362$65785112@news.neostrada.pl>, kloi <sdgjdg@fgsgs.pl>
napisał(-a):

dlaczego nie ma jakiejś normalnej miarodajnej metody pomiaru spalania

np w konkretnych warunkach płasko bezwietrznie przy 60 i 100km/h

nie wiem, zbudować jakiś tunel o długości 10km i idealnie płaski, każdy producent musiał by przepuścić przez ten tunel swoje wytwarzane pojazdy tak aby dało się rzetelnie porównać ile dany model pali w stosunku do konkurencji

Ponieważ wyniki z takiego tunelu w ogóle nie przekładałyby się na normalną
jazdę.

Pierwsza awaria niweluje wszelkie różnice pomiędzy dieslem a benzyniakiem to po
co ci takie pomiary?

Data: 2018-03-12 16:59:22
Autor: Cavallino
pomiar spalania
W dniu 12-03-2018 o 08:10, radekp@konto.pl pisze:

Pierwsza awaria niweluje wszelkie różnice pomiędzy dieslem a benzyniakiem

Jeśli zepsuje się benzyniak, a diesel nie, to powiększa.
A u mnie tak właśnie wygląda historia silnikowa z ostatnich 20 lat.

Data: 2018-03-12 21:50:12
Autor: radekp@konto.pl
pomiar spalania
Mon, 12 Mar 2018 16:59:22 +0100, w <p8684o$86a$5@node1.news.atman.pl>,
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

W dniu 12-03-2018 o 08:10, radekp@konto.pl pisze:

> Pierwsza awaria niweluje wszelkie różnice pomiędzy dieslem a benzyniakiem Jeśli zepsuje się benzyniak, a diesel nie, to powiększa.
A u mnie tak właśnie wygląda historia silnikowa z ostatnich 20 lat.

Już ktoś tu wklejał koszt naprawy gwarancyjnej swojego VW diesla.
26k jakoś było.

Data: 2018-03-12 22:12:42
Autor: Cavallino
pomiar spalania
W dniu 12-03-2018 o 21:50, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Pamiętasz Alfę z dwa razy wymienianym blokiem silnika?
Muszę pisać coś jeszcze?

pomiar spalania