Data: 2018-03-12 08:10:11 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
pomiar spalania | |
Sun, 11 Mar 2018 09:26:55 +0100, w
<5aa4e850$0$31362$65785112@news.neostrada.pl>, kloi <sdgjdg@fgsgs.pl> napisał(-a): dlaczego nie ma jakiejś normalnej miarodajnej metody pomiaru spalania Ponieważ wyniki z takiego tunelu w ogóle nie przekładałyby się na normalną jazdę. Pierwsza awaria niweluje wszelkie różnice pomiędzy dieslem a benzyniakiem to po co ci takie pomiary? |
|
Data: 2018-03-12 16:59:22 | |
Autor: Cavallino | |
pomiar spalania | |
W dniu 12-03-2018 o 08:10, radekp@konto.pl pisze:
Pierwsza awaria niweluje wszelkie różnice pomiędzy dieslem a benzyniakiem Jeśli zepsuje się benzyniak, a diesel nie, to powiększa. A u mnie tak właśnie wygląda historia silnikowa z ostatnich 20 lat. |
|
Data: 2018-03-12 21:50:12 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
pomiar spalania | |
Mon, 12 Mar 2018 16:59:22 +0100, w <p8684o$86a$5@node1.news.atman.pl>,
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a): W dniu 12-03-2018 o 08:10, radekp@konto.pl pisze: Już ktoś tu wklejał koszt naprawy gwarancyjnej swojego VW diesla. 26k jakoś było. |
|
Data: 2018-03-12 22:12:42 | |
Autor: Cavallino | |
pomiar spalania | |
W dniu 12-03-2018 o 21:50, radekp@konto.pl pisze:
Mon, 12 Mar 2018 16:59:22 +0100, w <p8684o$86a$5@node1.news.atman.pl>, Pamiętasz Alfę z dwa razy wymienianym blokiem silnika? Muszę pisać coś jeszcze? |
|