pomnik powstancow styczniowych

Data: 2009-08-23 10:07:17
Autor: bourbaki
pomnik powstancow styczniowych
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,6953471,Palikot__Odslonmy_pomnik_bez_laski_prezydenta.html

po tylu latach otwierania i odslaniania tego i owego przez kwasniewskiego
i jego adiutanta kalisza nie razi mnie szczegolnie odslanianie pomnika
przez palikota. przy zalozeniu ze marketingowcy tego pana nie zaleca mu
otwierania przy pomocy jakiegos fallicznego narzadu a stringi pozostana
gleboko niewidoczne w garniturze to moze to byc nawet bardziej
akceptowalne niz widok zataczajacego sie komucha w katynskim lesie ...
niemniej w glebi duszy mam nadzieje, ze ci powstancy styczniowi
widza to wszystko tam gdzies z nieba i modla sie za nasz nieszczesliwy kraj,
zeby takich ludzi juz wiecej nie wybrano i ktos inny odprawial uroczystosci
ku czci ich pamieci ...

Data: 2009-08-24 10:27:53
Autor: Vic
pomnik powstancow styczniowych
bourbaki ďčřĺň:
[...]

Powstanie sie ryplo. Chlopi uwlaszczeni...

--
plazoVic

pomnik powstancow styczniowych