pomoc drogowa

Data: 2020-09-04 09:46:58
Autor: RoMan Mandziejewicz
pomoc drogowa
Hello J.F.,

Friday, September 4, 2020, 8:01:15 AM, you wrote:

jak czlowiekowi stanie auto gdzies w Polsce ... to gdzie szukac pomocy ?
Google zostaje, czy bylo se kupic assistanse ?

A nie masz? --
Best regards,
 RoMan

Data: 2020-09-04 10:53:06
Autor: J.F.
pomoc drogowa
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2165296369$20200904094702@squadack.com...
Hello J.F., Friday, September 4, 2020, 8:01:15 AM, you wrote:
jak czlowiekowi stanie auto gdzies w Polsce ... to gdzie szukac pomocy ?
Google zostaje, czy bylo se kupic assistanse ?

A nie masz?

A nawet nie wiem.
Ogolnie to negatywnie jestem nastawiony, ale tak ambitnie to wciskali, ze moze im sie udalo.

J.

Data: 2020-09-04 10:56:21
Autor: Cavallino
pomoc drogowa
W dniu 04-09-2020 o 10:53, J.F. pisze:
[...]

No i sam sobie odpowiedziałeś.
Należy zacząć od sprawdzenia, czy się nie ma assistance.

Data: 2020-09-04 11:21:15
Autor: RoMan Mandziejewicz
pomoc drogowa
Hello J.F.,

Friday, September 4, 2020, 10:53:06 AM, you wrote:

[...]

No to radź sobie sam teraz :P

ale tak ambitnie to wciskali, ze moze im sie udalo.

To sprawdź.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2020-09-04 12:59:49
Autor: Budzik
pomoc drogowa
Użytkownik RoMan Mandziejewicz roman@pik-net.pl.invalid ...

[...]

Ty mu to assistance probowałes sprzedac ze teraz nie chcesz pomoc?

--
Pozdrawia... Budzik
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

pomoc drogowa